Dzięki za odpowiedzi. Były bardzo pomocne, zwłaszcza że mogłem je skonfrontować w salonie mając podstawę stąd.whero wrote: ↑12 Feb 2023, o 23:21" przeczytałem cały ten wątek i znalazłem, że siedzenia nie mają pamięci na przyciskach w drzwiach (w RX mam) ale są jakieś profile w których można sobie zapisać ustawienie i ustawiać dla każdego użytkownika siedzenie, dobrze rozumiem? - chodzi mi o kierowcę, pasażera pal sześć"mcendrju wrote: ↑12 Feb 2023, o 21:20 Chciałem zapytać obecnych użytkowników wersji średnio-biednych np samo Prestige (bez pakietów), czy są tu tacy i jak spostrzegają wyposażenie?
Zastanawiam się nad aktualną ofertą Prestige FWD dla żony i stąd kilka pytań także:
- czy regulacja manualna kierownicy jest wystarczająca? Prestige ma elektrykę foteli a nie ma kiery elektrycznej... w moim RX bardzo cenię sobie zakres pracy regulacji kierownicy
- przeczytałem cały ten wątek i znalazłem, że siedzenia nie mają pamięci na przyciskach w drzwiach (w RX mam) ale są jakieś profile w których można sobie zapisać ustawienie i ustawiać dla każdego użytkownika siedzenie, dobrze rozumiem? - chodzi mi o kierowcę, pasażera pal sześć
- czy ktoś z wyższej wersji mający lampy doświetlające zakręty może powiedzieć, czy one są na przeciwmgielnych zbudowane czy to osobne lampy (dodane gdzieś w reflektorach)? - trochę żenujące, że nawet w wersji prestige nie ma doświetlania w standardzie, miałem to w NX I praktycznie w najbiedniejszej wersji... zastanawiam się czy tego nie można by załatwić jakimś dodatkowym modułem, bo nie wydaje się to rocket science jeżeli to zapalanie przeciwmgielnych na wychyleniu kierownicy o jakiś kąt
- czy ten mniejszy ekran jest wystarczający po dłuższym użytkowaniu? niekoniecznie zależy mi na tym większym, pytanie czy coś poza uboższą nawigacją przeszkadza w użytkowaniu
- czy elektrochromatyczne lusterko boczne jest tylko od strony kierowcy? i czy tylko ono się "obniża" podczas cofania? (w RX oba są przyciemniane i obniżane)
- czy ktoś ma spostrzeżenia na temat tego wyświetlacza przy zegarach w wersji o wysokiej i "niewysokiej" rozdzielczości?
- dużo tutaj zostało poruszone o alarmie Vodafone, a ja mam pytanie czy jest w tym samochodzie czujnik pojemnościowy bo w cenniku nie widzę w żadnej wersji. w NX I miałem takowy, w RX IV jest to samo, a tutaj nie widzę...
- czy ktoś może ma FWD i może wymienić ewentualne wady znalezione podczas użytkowania? - jestem zwolennikiem AWD ale EFour to takie sobie AWD, nie to co w NX/RX 200t/300
Uprzedzając pytania albo sugestie - jestem świadom, że to NX FWD, wiadomo, lepiej jakby był AWD, ale biorę go pod uwagę jako konkurencję UXa 200 lub 250h w wersji Prestige lub wyższej, okazuje się, że podobne wyposażenia i ceny zbliżone.
zapomnij - w polsce połączenie profili / aplikacji to żart w porównaniu z wersją na usa - w dodatku przez połowę czasu nic nie działa
"czy elektrochromatyczne lusterko boczne jest tylko od strony kierowcy? i czy tylko ono się "obniża" podczas cofania? (w RX oba są przyciemniane i obniżane)"
wszystko jest tylko trzeba włączyć automatyczne obniżanie / składanie
"dużo tutaj zostało poruszone o alarmie Vodafone, a ja mam pytanie czy jest w tym samochodzie czujnik pojemnościowy bo w cenniku nie widzę w żadnej wersji. w NX I miałem takowy, w RX IV jest to samo, a tutaj nie widzę..."
ogółem wniosek końcowy.. lepiej nie dokładać do auta
"Uprzedzając pytania albo sugestie - jestem świadom, że to NX FWD, wiadomo, lepiej jakby był AWD, ale biorę go pod uwagę jako konkurencję UXa 200 lub 250h w wersji Prestige lub wyższej, okazuje się, że podobne wyposażenia i ceny zbliżone."
zasugeruję poszukanie kogoś odsprzedającego awd prestige z pakietami design tazuna.. i najlepiej premium (żeby w porównaniu od rx'a nie wkurzał) awd w cenie nie za bardzo oddalonej o tej którą zapłacił i pogodzić się z dopłatą - nie będzie czekania i będzie wyposażone auto
Co to odkupu czegoś z rynku, tak średnio mnie to interesuje (nie ten kolor, niepasujące finansowanie), a do tego budżet trochę za duży. Inna sprawa, że właśnie odbiór odsunięty o ok pół roku mi w tym momencie pasuje - nie chcę na już, a zamówienie w salonie nie obliguje mnie do zakupu w razie problemów w międzyczasie (sytuacja życiowa u mnie bardzo dynamiczna i na tę chwilę potrzebne mi to auto, ale może się to zmienić).