Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 5 Mar 2023, o 22:37
Chyba coś namieszałeś. Zapłata za fakturę. Rejestracja a następnie ubezpieczenie. Przy ubezpieczeniu jest potrzebny numer rejestracji.
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
https://lexus-forum.pl/
Chyba coś namieszałeś. Zapłata za fakturę. Rejestracja a następnie ubezpieczenie. Przy ubezpieczeniu jest potrzebny numer rejestracji.
Zarejestrowałem NXa miesiące temu.Ghotti
Hmmmm zarejestrowałem nową Citroena jakoś dziwnie bez AC się nie da o ile mnie pamięć nie myli. Zawsze w urzędzie zapewniono ubezpieczenie, numer rejestracyjny możesz zmienić w ubezpieczeniu
Możesz sprawdzić jak to wygląda dzisiaj?Łączkowski wrote: ↑4 Mar 2023, o 17:10O, dzięki za info. Od wczoraj mam swojego Lexa, od tygodnia Samsung S23 ultra i rzeczywiście nie ładowało się ale myślałem że coś trzeba w ustawieniach pozmieniać
No właśnie też mnie ciekawi ten temat czy w obecnie wydawanych autach działa ładowanie indukcyjne w iPhone 14 Pro i etui MagSafe? Podobno mieli coś usprawnić z tym tylko nie wiem czy w świeżych produkcjach czy jakąś aktualizacją z chmury? W egzemplarzach testowych (jeździłem dwoma) w żadnym aucie nie ładowało indukcyjnie.lukke wrote: ↑6 Mar 2023, o 14:13Możesz sprawdzić jak to wygląda dzisiaj?Łączkowski wrote: ↑4 Mar 2023, o 17:10O, dzięki za info. Od wczoraj mam swojego Lexa, od tygodnia Samsung S23 ultra i rzeczywiście nie ładowało się ale myślałem że coś trzeba w ustawieniach pozmieniać
Nie wiem czy jakiejś aktualizacji w weekend nie było ale dzisiaj, po kilku włączeniach-rozłączeniach telefon zaczął ładować się jakby nigdy nic - zupełnie normalnie...
Jesli ladowarka to tylko hardware. Nie jest ona aktualizowana w zaden sposob.Jacek Kon wrote:No właśnie też mnie ciekawi ten temat czy w obecnie wydawanych autach działa ładowanie indukcyjne w iPhone 14 Pro i etui MagSafe? Podobno mieli coś usprawnić z tym tylko nie wiem czy w świeżych produkcjach czy jakąś aktualizacją z chmury? W egzemplarzach testowych (jeździłem dwoma) w żadnym aucie nie ładowało indukcyjnie.lukke wrote: ↑6 Mar 2023, o 14:13Możesz sprawdzić jak to wygląda dzisiaj?Łączkowski wrote: ↑4 Mar 2023, o 17:10 O, dzięki za info. Od wczoraj mam swojego Lexa, od tygodnia Samsung S23 ultra i rzeczywiście nie ładowało się ale myślałem że coś trzeba w ustawieniach pozmieniać
Nie wiem czy jakiejś aktualizacji w weekend nie było ale dzisiaj, po kilku włączeniach-rozłączeniach telefon zaczął ładować się jakby nigdy nic - zupełnie normalnie...
W sprawie zabezpieczeń trochę - przebrnąłem przez różne rozwiązania. Na początek jednak wyłączyłem funkcję "Key Less" , oraz otwieranie klapy bagażnika nogą, po dotknięciu klamki żaden sygnał nie jest emitowany przez samochód , sprawdzone analizatorem.Ghotti wrote: ↑25 Feb 2023, o 11:18Jakie zabezpieczenia antykradzieżowe chcesz montować ?Lucero wrote: ↑24 Feb 2023, o 16:09 Ja także odebrałem tydzień temu 450h+ F Sport , co prawda dopiero 500 km , ale już mogę co nieco powiedzieć. Jedno jest pewne dwugodzinne jazdy testowe to nie to samo co użytkowanie przez tydzień. Generalnie samochód super , ale jest parę drobiazgów, które irytują. Np jak dla mnie za miękkie hamulce, w poprzedniku Toyocie żyleta , tutaj trochę wcześniej trzeba reagować, może to kwestia wagi, druga sprawa to bardzo śliska kierownica , testowało parę osób i werdykt ten sam, założyć na razie pokrowiec. Oświetlenie wnętrza słabe, klawisze ledwo się świecą, a i nie wszystkie, ambiente też jakoś niezbyt jasno mimo, że w ustawieniach na max. Po dwóch godzinach jazdy jakoś nie czułem się w tych fotelach wypoczęty, może to kwestia ustawień, a może po prostu peseloza. Opony Run flat powodują dosyć silne odczucia twardości, pierwszy raz używam takich opon i nie mogę się przyzwyczaić. U mnie żadnego trzeszczenia na nierównościach nie zauważyłem , na razie nic nie skrzypi.
W kwestii zabezpieczeń - Nie znalazłem w ustawieniach możliwości wyłączenia key less, w Toyocie bez problemu , tu nie mogę znaleźć. Jest natomiast wyłączenie kluczyka poprzez kombinację klawiszy. To na razie dopóki nie założę lepszych zabezpieczeń. Które już zaplanowałem.
Oczywiście przy odbiorze jeden kluczyk, za parę miesięcy doślą drugi. Dzisiaj rozmawiałem z firmą, która produkuje blokady mechaniczne ( w tym przypadku blokada kolumny kierownicy) jeszcze nie mają ponieważ potrzebują NX-a na trzy dni, a dla mnie do Poznania trochę za duża wyprawa. Może ktoś jest chętny się poświęcić.
Aplikacja Lexus Link działa ale nie wszystko, zamykania drzwi w ogóle nie widzi, oraz odświeżanie czasami dosyć długo miele.
To tyle w tym momencie, zobaczymy jak to będzie wyglądać dalej, napiszcie czy myślicie o zabezpieczeniu podwozia ?
Pozdrawiam
miałem jazdę testową z etui MagSafe IP13 zwykły się ładował bez problemu. Pytałem o to tutaj ktoś pisał że mu się z magsafe ładuje też z IP13 pro. Sam mam teraz 14 pro się okaze w maju jak to działaJacek wrote:3 Jan 1970, o 22:43No właśnie też mnie ciekawi ten temat czy w obecnie wydawanych autach działa ładowanie indukcyjne w iPhone 14 Pro i etui MagSafe? Podobno mieli coś usprawnić z tym tylko nie wiem czy w świeżych produkcjach czy jakąś aktualizacją z chmury? W egzemplarzach testowych (jeździłem dwoma) w żadnym aucie nie ładowało indukcyjnie.