2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG ECU?

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by Roz »

BeeMiX wrote:Zostaw VVTi, zmien wałki, wrzuć EMU (moze sterowac VVTi) i zyskasz naprawde sporo mocy. Nie wywalaj tego bo tylko na tym stracisz
narazie zostawiam vvti, mam tez przygotowane graty na sztywne ustawienie motoru wraz z regulowanymi kołami rozrzadu, w wolnym czasie zbadamy.
Strojenie na standalone ktory tez swietnie sobie radzi z vvti i jest sporo mocniejszy od EMU.
Dzieki
RozLEX
User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by BeeMiX »

No widzisz, widocznie odrobili lekcje bo Gul mowil ze w tej Suprze do dragu zostawili vvti i sprawia sie swietnie. A co to za standalone ? W 6 cylindrowym aucie na ulice nie widze potrzeby niczego innego jak EMU.
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests