2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG ECU?

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG ECU?

Post by Roz »

Witam chłopaki, potrzebuje info na temat silnika 2JZ 3.0L 24v.
Dlubie z tematem podniesienia mocy przy moim autku, mod obejmuje zainstalowanie regulowanych kol rorzadu i usuniecie fazatora zmiennych faz, nie bede opisywal co mam w planach dopoki tego nie zrobie i nie sprawdze czy prawidlowo dziala, na ten temat ciezko jest cos znalezc w necie.
Jesli ktos ma silnik 2JZ to po prawej stronie, na tylniej czesci przed ostatnim tlokiem pod kolektorem ssacym jest czujnik polozenia walka, trzeba zrzucic z niego kostke i sprawdzic czy auto zapala, jesli ktos moze zrobic taki trik i dac info co i jak to bede wdzieczny, sam nie moge tego wykonac bo mam czesciowo rozebrany silnik a bede mogl modzic dalej i utne koszty lawetowania itd, dzieki
RozLEX
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by carsik »

Zapala. Tylko nie bądź zbyt rozczarowany stratą swojego czasu.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by Roz »

carsik wrote:Zapala. Tylko nie bądź zbyt rozczarowany stratą swojego czasu.
o jaki czas ci chodzi, co masz na mysli?? myslisz ze vvti jest tak extra i wyrabia przy dmuchnieciu i takim wstawaniu motoru?? moze przy 150KM jest cos odczuwalne no i jesli bawimy sie w save fuel to ok ale nie w extreme na wysilonej jednostce
Last edited by Roz on 6 Aug 2013, o 09:20, edited 1 time in total.
RozLEX
User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by krzywydg »

A Ty masz juz ten silnik z turbo czy bez??
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by Roz »

krzywydg wrote:A Ty masz juz ten silnik z turbo czy bez??
od poltora roku moze 2 mam turbo, silnik zyje ponad 400KM i 500NM, modze wyzej i dlatego likwiduje temat vvti ktory uwazam ze jest zbedny, duzo wazy i stwarza zagrozenie przy przekroczeniu oryginalnej granicy rpm
RozLEX
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by carsik »

Ja sie w koncu za bardzo nie znam ale u Treli bardzo dobrze działa u Przygonskiego też i raczej nie rozmawiamy o 500KM.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
ledziu
Lex Master
Posts: 2585
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by ledziu »

Roz wrote:
krzywydg wrote:A Ty masz juz ten silnik z turbo czy bez??
od poltora roku moze 2 mam turbo, silnik zyje ponad 400KM i 500NM, modze wyzej i dlatego likwiduje temat vvti ktory uwazam ze jest zbedny, duzo wazy i stwarza zagrozenie przy przekroczeniu oryginalnej granicy rpm
Co do Twojej teorii to pierwszy raz słyszę, tym bardziej że VVTi GTE robione są bez problemu na 700KMów i nikt się nie bawi w pozbywanie tego.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by carsik »

Jakby kolega zobaczył wykres z fazą i bez to może zaczął by inaczej rozmawiać
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by BeeMiX »

Zostaw VVTi, zmien wałki, wrzuć EMU (moze sterowac VVTi) i zyskasz naprawde sporo mocy. Nie wywalaj tego bo tylko na tym stracisz
User avatar
Roz
Lex user
Posts: 77
Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Contact:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post by Roz »

Sorry bełem wyciety chwile przez narodziny dzieciaka ;).
I teraz mam zgryza bo jest sporo opinii ale czlowiek musi sam sprobowac i sie przekonac. Jak robili mi auto w vtg to na samym poczatku rozmowy byl temat wyciecia zmiennych faz. Zostawilem vvti pomimo tego co mowili, widac teraz po uplywie sporego czasu gdzie tacy jak trela i inni jezdza z vvti ludzie sie na tym poznali i maja jakas wiedze na ten temat a nie jak kiedys ze stary silnik z toyoty to super silnik a reszta to kupa, nie wazne, szkoda ze polscy tunerzy sa tak do tylu za innymi, tak okolo 2 lata ale to tylko o nich swiadczy, chcesz miec auto ktore jest dobrze zrobione zrob je sam!
RozLEX
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest