
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jakie zabezpieczenia antykradzieżowe chcesz montować ?Lucero wrote: ↑24 Feb 2023, o 16:09 Ja także odebrałem tydzień temu 450h+ F Sport , co prawda dopiero 500 km , ale już mogę co nieco powiedzieć. Jedno jest pewne dwugodzinne jazdy testowe to nie to samo co użytkowanie przez tydzień. Generalnie samochód super , ale jest parę drobiazgów, które irytują. Np jak dla mnie za miękkie hamulce, w poprzedniku Toyocie żyleta , tutaj trochę wcześniej trzeba reagować, może to kwestia wagi, druga sprawa to bardzo śliska kierownica , testowało parę osób i werdykt ten sam, założyć na razie pokrowiec. Oświetlenie wnętrza słabe, klawisze ledwo się świecą, a i nie wszystkie, ambiente też jakoś niezbyt jasno mimo, że w ustawieniach na max. Po dwóch godzinach jazdy jakoś nie czułem się w tych fotelach wypoczęty, może to kwestia ustawień, a może po prostu peseloza. Opony Run flat powodują dosyć silne odczucia twardości, pierwszy raz używam takich opon i nie mogę się przyzwyczaić. U mnie żadnego trzeszczenia na nierównościach nie zauważyłem , na razie nic nie skrzypi.
W kwestii zabezpieczeń - Nie znalazłem w ustawieniach możliwości wyłączenia key less, w Toyocie bez problemu , tu nie mogę znaleźć. Jest natomiast wyłączenie kluczyka poprzez kombinację klawiszy. To na razie dopóki nie założę lepszych zabezpieczeń. Które już zaplanowałem.
Oczywiście przy odbiorze jeden kluczyk, za parę miesięcy doślą drugi. Dzisiaj rozmawiałem z firmą, która produkuje blokady mechaniczne ( w tym przypadku blokada kolumny kierownicy) jeszcze nie mają ponieważ potrzebują NX-a na trzy dni, a dla mnie do Poznania trochę za duża wyprawa. Może ktoś jest chętny się poświęcić.
Aplikacja Lexus Link działa ale nie wszystko, zamykania drzwi w ogóle nie widzi, oraz odświeżanie czasami dosyć długo miele.
To tyle w tym momencie, zobaczymy jak to będzie wyglądać dalej, napiszcie czy myślicie o zabezpieczeniu podwozia ?
Pozdrawiam
Ghotti wrote: ↑25 Feb 2023, o 11:18Jakie zabezpieczenia antykradzieżowe chcesz montować ?Lucero wrote: ↑24 Feb 2023, o 16:09 Ja także odebrałem tydzień temu 450h+ F Sport , co prawda dopiero 500 km , ale już mogę co nieco powiedzieć. Jedno jest pewne dwugodzinne jazdy testowe to nie to samo co użytkowanie przez tydzień. Generalnie samochód super , ale jest parę drobiazgów, które irytują. Np jak dla mnie za miękkie hamulce, w poprzedniku Toyocie żyleta , tutaj trochę wcześniej trzeba reagować, może to kwestia wagi, druga sprawa to bardzo śliska kierownica , testowało parę osób i werdykt ten sam, założyć na razie pokrowiec. Oświetlenie wnętrza słabe, klawisze ledwo się świecą, a i nie wszystkie, ambiente też jakoś niezbyt jasno mimo, że w ustawieniach na max. Po dwóch godzinach jazdy jakoś nie czułem się w tych fotelach wypoczęty, może to kwestia ustawień, a może po prostu peseloza. Opony Run flat powodują dosyć silne odczucia twardości, pierwszy raz używam takich opon i nie mogę się przyzwyczaić. U mnie żadnego trzeszczenia na nierównościach nie zauważyłem , na razie nic nie skrzypi.
W kwestii zabezpieczeń - Nie znalazłem w ustawieniach możliwości wyłączenia key less, w Toyocie bez problemu , tu nie mogę znaleźć. Jest natomiast wyłączenie kluczyka poprzez kombinację klawiszy. To na razie dopóki nie założę lepszych zabezpieczeń. Które już zaplanowałem.
Oczywiście przy odbiorze jeden kluczyk, za parę miesięcy doślą drugi. Dzisiaj rozmawiałem z firmą, która produkuje blokady mechaniczne ( w tym przypadku blokada kolumny kierownicy) jeszcze nie mają ponieważ potrzebują NX-a na trzy dni, a dla mnie do Poznania trochę za duża wyprawa. Może ktoś jest chętny się poświęcić.
Aplikacja Lexus Link działa ale nie wszystko, zamykania drzwi w ogóle nie widzi, oraz odświeżanie czasami dosyć długo miele.
To tyle w tym momencie, zobaczymy jak to będzie wyglądać dalej, napiszcie czy myślicie o zabezpieczeniu podwozia ?
Pozdrawiam
Właśnie, nie wiem na jakie dodatkowe zabezpieczenie się zdecydować!
Tak też tak mam, zaciski są dokręcone ani drgną sprawdzałem bo nie dawało mi to spokoju. Klaudiusz pisze że to normalne w hybrydach...I.Q. wrote: ↑25 Feb 2023, o 14:26 A ja wrócę do "nie wiem "trzasku , zgrzytu" w końcowej fazie hamowania - np gdy powoli cofamy i zatrzymamy samochód to jest taki "nieprzyjemny " odgłos z przodu - tak jakby przednie zacisku hamulcowe nie były dokręcone.
U Was też tak jest - sprawdźcie i odpiszcie - by nie robić zamieszania niepotrzebnego.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests