problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Tak, mam zrobione ale mieszanie przed filtrem za pomocą trójnika.
Aż tak często nie, ale będę chciał to przerobić. Mam WZ extra i trójnik przy butli. Do każdego reduktora leci osobne faro więc muszę dać zewnętrzne elektrozawory po prostu. Myślałem nad obrotem reduktorów, ale węże wodne w tym układzie mi bardziej pasują.
Aż tak często nie, ale będę chciał to przerobić. Mam WZ extra i trójnik przy butli. Do każdego reduktora leci osobne faro więc muszę dać zewnętrzne elektrozawory po prostu. Myślałem nad obrotem reduktorów, ale węże wodne w tym układzie mi bardziej pasują.
-
- Lex user
- Posty: 212
- Rejestracja: 28 maja 2017, o 00:00
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: DC|
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Uuuu!!! Grubo ! Jak na powyżej 400KMowczar pisze: Mam WZ extra i trójnik przy butli. Do każdego reduktora leci osobne faro
No tak wypadało by zrobić. Bo rezygnacja z sensownego poprowadzenia węży wodnych byłaby bez sensu.owczar pisze: więc muszę dać zewnętrzne elektrozawory po prostu. Myślałem nad obrotem reduktorów, ale węże wodne w tym układzie mi bardziej pasują.
A blokowanie się EZ wkręconych w Golda i skierowanych w dół to nie kryzys, to rezultat...
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1777
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Dostałem kolejny reduktor, bodajże Gold GT i dalej ten sam problem. Reduktor dalej się pompuje i co jakiś czas puszcza gazowego bąka. IMO jest jakaś wadliwa seria, bo to już trzecia sztuka i wciąż ten sam problem. Chyba kupię maskę gazową i będę trzymał pod siedzeniemklinikalpg.pl pisze:No z czymś takim się nie spooktałem. Fakt, że Goldów nie montowałem z racji biedy z termiką i zacząłem dopiero od wersji GT.Dawid0ss pisze: Jakiś czas temu poprzedni gold pękł i poszedł do wymiany. Drugi się pompował i po jakimś czasie puszczał bąka gazowanego. Poszedł out. Trzeci reduktor właśnie kompletnie nie trzyma ciśnienia i instalacja się nie włącza.
Goldy istotnie miały trochę tendecję z pompowaniem się. Jeżeli chcesz zmienić to polecem ostatnią mutację pod nazwą Gold GTX.
Wydaje się, że nowy sposób sterowania ciśnieniem zredukował pompowanie się.
Ale w sumie to reduktor prosty jak cep, więc można spróbować samemu rozebrać i zobaczyć o co chodzi. (O syf na iglicy i "dropsie" zapewne)
Na szczęście mam proste rozwiązanie w postaci benzyny. LPG to ZŁO. To moje ostatnie auto z LPG, wiem to już na pewno. Wożę się z tym od Bożego Narodzenia, a za chwilę Wielkanoc
Zatem pytanie, co wybrać ? KME trzeba chyba odpuścić. Czy może jeszcze próbować ten GTX ? A może w ogóle to wszystko spod maski ?
Pzdr
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Na jakim ciśnieniu działa u Ciebie Gold?
- agiless
- Lex user
- Posty: 266
- Rejestracja: 30 cze 2014, o 00:25
- Model Lexusa: GS300 MKI
- Skąd:: Skierniewice
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Jeśli jeździsz z pedałem gazu na stałe w podłodze, to może warto pomyśleć nad dwoma oddzielnymi reduktorami? Może 2x ac-r01 250KM.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1777
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Pierwszy MKE Gold Turbo chodził u mnie 4 lata na 1.4 idle i schodził max do 1.1 full load. Wszystko chodziło malina. Wykres z hamki poniżej. Różnica bena vs lpg była znikoma.owczar pisze:Na jakim ciśnieniu działa u Ciebie Gold?
Teraz wyszły jakieś kolejne edycje GT, które chyba sobie z tym nie radzą. Puszczają lpg gazowe bąki. Z tego co napisano tutaj wcześniej problem pompowania się reduktorów jest znany. Ludzie radzą sobie z tym, robiąc jakieś ręczne modyfikacje. Ale chyba nie o to tutaj chodzi, aby w tym dłubać. To urządzenie ma działać poprawnie. W końcu za to się płaci.
Na wcześniejszej wersji reduktora KME Gold Turbo wszystko chodziło malina 4 lata. Poza tym ja naprawdę nie pałuję tego auta. Obecnie to wystarczy go kilka razy przegazować, aby reduktor podbił ciśnienie i całość za chwilę zaczyna się krztusić. Przełączasz auto na benę i jakby ręką odjął, auto zap...agiless pisze:Jeśli jeździsz z pedałem gazu na stałe w podłodze, to może warto pomyśleć nad dwoma oddzielnymi reduktorami? Może 2x ac-r01 250KM.
Pzdr
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Ja wlaśnie staram sie unikać wyższych ciśnień.
Obejściem może być upuszczanie ciśnienia po cut off. Nadal gaz będzie tracony, ale nie powinien puszczać bąków. W stagu była taka opcja. U kolegi w lagunie turbi był problem z wtryskwiaczami, które nie wariowały przy wysokim ciśnieniu po cut off. Włączyliśmy te opcję i problem ustąpił.
Obejściem może być upuszczanie ciśnienia po cut off. Nadal gaz będzie tracony, ale nie powinien puszczać bąków. W stagu była taka opcja. U kolegi w lagunie turbi był problem z wtryskwiaczami, które nie wariowały przy wysokim ciśnieniu po cut off. Włączyliśmy te opcję i problem ustąpił.
-
- Lex Master
- Posty: 1425
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Nie znam się jakoś mocno na lpg, ale w S3 1.8 turbo w 3mieście jeden chłop ma lpg w aucie, moim zdaniem mocno dłubniętym, bo mocowo jakieś 350 koni i nie ma problemów z gazem, także może warto jeszcze jakiś zakład odwiedzić i dopytać. Z innego forum polecaja jakiegoś Nikodema z Warszawy, oraz z okolic Toudiego http://www.dcauto.pl/ . A tak w ogole to diesel smierdziel mało pali jak ktos nie chce gazu a liczy spalanie ;P
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1777
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Spalanie liczyłem kiedyś. Całość już się dawno zwróciła. Teraz robię rocznie max 5k. A obecnie LPG stanowi dla mnie tylko kulę u nogi. Od 3 miechów walczę z reduktoremMiłosz pisze:Nie znam się jakoś mocno na lpg, ale w S3 1.8 turbo w 3mieście jeden chłop ma lpg w aucie, moim zdaniem mocno dłubniętym, bo mocowo jakieś 350 koni i nie ma problemów z gazem, także może warto jeszcze jakiś zakład odwiedzić i dopytać. Z innego forum polecaja jakiegoś Nikodema z Warszawy, oraz z okolic Toudiego http://www.dcauto.pl/ . A tak w ogole to diesel smierdziel mało pali jak ktos nie chce gazu a liczy spalanie ;P
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku
Całe szczęście że mój Gold daje jeszcze radę,bo teraz nie wiem co warto założyć.Jak czytam o Waszych problemach to faktycznie strach się bać co będzie dalej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość