Pawełn wrote:Słabo to widzę dzienne mają świecić się tylko do przodu, jednak najlepszym wyjściem jest moduł na długie.
Nie chcę się w przeróbki wdawać. Przecież jak się jeździ na ksenonach to i tak się tył świeci a mi chodzi tylko o to aby ksenony się zbędnie nie zużywały.
Last edited by gileusz on 13 Sep 2015, o 07:58, edited 1 time in total.
Jako dzienne, to raczej nie bardzo. Narażasz się na mandat, a poza tym to odpalając właściwe dziene, chodzi o to żeby świeciły się tylko one, a przy pozycji masz odpalone dodatkowo tylne światła i podświetlenie deski rozdzielczej, więc lipa. Faktycznie mocne ledy mogły by udawać DRLe, ale jak to się ma do prawa, to nie wiem.
Natomiast jeśli chodzi o pozycje, to po przerobienu u siebie kilku różnorakich chińczyków, przeszedłem aktualnie na Osram Ledriving i kolorystycznie wreszcie trafiłem. Podobne są wyglądem i ceną do tych z pierwszego linka, więc bym nie ryzykował, a mocowo zdecydowanie jako dzienne bym ich nie zastosował.
A chińskie smd pieknie mi pasują do większości punktów świetlnych w środku.
Potrzeby NoPb95 NX300h i wcześniejsze pijawki CT200hIS250
Za mała ilość lumenów z tak małej diody - nie zdziałasz nic tym bardziej, że korzysta z odbłyśnika do świateł mijania, który oświetla drogę, a nie świeci wprost w oczy innych kierowców.
Mnie kiedyś się czepił policjant przy poprzednim aucie,bo już zimny biały kolor mu się nie podobał i wiedział, ze homologacji w tym nie ma - na szczęście skończyło się na pouczeniu, bo równie dobrze mógł zabrać dowód (głupio stracić 100zł za 2 żaróweczki LED)
trzeba tylko znaleźć odpowiednie bezpieczniki. W którymś temacie pisałem nawet jakiego koloru były u mnie kable w polifcie i gra Obecnie mam ustawione na 20% i nie wiem czy nikogo nie oślepiam