2JZ supercharged
- stachulex
- Lex Driver
- Posts: 304
- Joined: 12 Feb 2011, o 00:42
- Model Lexusa: gs 300 mk1
- Location: poznan
- Contact:
2JZ supercharged
z racji ze pojawilo sie zainteresowanie wsadzeniem sprezarki mechanicznej-kompresor do gs mk2 postanowilem wglebic sie troszke w temat doladowania silnika 2JZ komprersorem.moze ma ktos jakies wiadomosci na ten temat.

PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
-
- Lex Driver
- Posts: 690
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:21
- Model Lexusa: GS430 mkIII
- Skąd:: zamosc
- Location: zamosc
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... /index.htm
spokojnie m62 powinien zadowolic 2jzge wiec czemu nie... Stachulex szukaj mi takiego w super stanie i cenie... moze zaczniemy cos modzic...
spokojnie m62 powinien zadowolic 2jzge wiec czemu nie... Stachulex szukaj mi takiego w super stanie i cenie... moze zaczniemy cos modzic...
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posts: 786
- Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Location: Dąbrowa Górnicza
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
Powerdyne BD-11a
http://cgi.ebay.co.uk/POWERDYNE-BD-11A- ... 4aaae53942
AEM FIC
http://cgi.ebay.co.uk/AEM-FIC-Universal ... 4aab81089e
AEM Wideband
http://cgi.ebay.co.uk/AEM-GAUGE-WIDEBAN ... 5640e1321e
Fuel labs fuel rail
http://cgi.ebay.co.uk/Fuel-Lab-Regulato ... 27bb47f7f8
Fuel labs 550 injectors
http://cgi.ebay.co.uk/Skyline-r33-rb25- ... 27bb4cbb1d
ściągnięte: http://www.clublexus.com/forums/gs-seco ... -f14s.html
+/- 1600 złotych funtów
http://cgi.ebay.co.uk/POWERDYNE-BD-11A- ... 4aaae53942
AEM FIC
http://cgi.ebay.co.uk/AEM-FIC-Universal ... 4aab81089e
AEM Wideband
http://cgi.ebay.co.uk/AEM-GAUGE-WIDEBAN ... 5640e1321e
Fuel labs fuel rail
http://cgi.ebay.co.uk/Fuel-Lab-Regulato ... 27bb47f7f8
Fuel labs 550 injectors
http://cgi.ebay.co.uk/Skyline-r33-rb25- ... 27bb4cbb1d
ściągnięte: http://www.clublexus.com/forums/gs-seco ... -f14s.html
+/- 1600 złotych funtów
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430

Części Gs300/430

- luxus
- Lex Driver
- Posts: 687
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:03
- Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
- Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Location: JAWORZNO-ŚLĄSK
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
- hixx
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 8 Apr 2011, o 19:14
- Model Lexusa: is300:>
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
- Ralfx
- Lex Master
- Posts: 1542
- Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
Dół w silnika bez VVTi jest zakuty, w silnikach z VVTi są cienkie korby i trzeba je wymienić niestety. Nie pamiętam ile dadzą radę ale w wersji bez VVTi 500+ robią. Układ paliwowy dociągnie do około 400KM, skrzynia powinna jakoś 450KM znosić.
Tak czy inaczej do dużych doładowań trzeba go będzie troche odprężyć bo silnik ma kompresje 10,0 : 1
Tak czy inaczej do dużych doładowań trzeba go będzie troche odprężyć bo silnik ma kompresje 10,0 : 1
-
- Lex user
- Posts: 133
- Joined: 25 Oct 2010, o 16:54
- Model Lexusa: IS 250 A/T
- Skąd:: Galway IRL
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
No tak ale raczej kompresorem ciezko bedzie wyciagnac 500km ... Najwyzej 60% normalnej mocy dodatkowo
- Ralfx
- Lex Master
- Posts: 1542
- Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
Kwestia dobrania koła. Pewnie się da ale ja bym dużo z kompresora nie dmuchał. Kompresor jest bardzo dobrym rozwiązaniem do codziennej jazdy. Takie 300KM na kompresorze do jazdy na codzień było by zapewne rewelacja 

-
- Lex Master
- Posts: 2580
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
Kompresor odpowiada za budowe mocy w dolnym zakresie obrotów. Jego konstrukcja i sposób napędu uniemożliwia osiaganie bardzo wysokich mocy przy pojemności 2jz-ta. Jest super rozwiązanie do użytku codziennego. Oczywiście Można zastosować mniejsze kółeczko ale da to 15%-20% przyrostu pałera 
Co do wytrzymałości 2JZów są rózne szkoły. Generalnie w/g najnowszych info wersja 2jz-gte bez wymiany bebechów wytrzymuje do 700 KM, 2jz-ge do 450 KM później trzeba wymienić tłoki i korby.
Kiedyś jeszcze dzielono wytrzymałość według głowicy z VVTi i bez, teraz przerabiacze silnikowi mówią że podział jest tylko między ge i gte.
W związku z tym że do tych info podchodzę z pewną dozą nieśmiałości zastosowałem motorownie gte bez VVTi tak na wszelki wypadek

Co do wytrzymałości 2JZów są rózne szkoły. Generalnie w/g najnowszych info wersja 2jz-gte bez wymiany bebechów wytrzymuje do 700 KM, 2jz-ge do 450 KM później trzeba wymienić tłoki i korby.
Kiedyś jeszcze dzielono wytrzymałość według głowicy z VVTi i bez, teraz przerabiacze silnikowi mówią że podział jest tylko między ge i gte.
W związku z tym że do tych info podchodzę z pewną dozą nieśmiałości zastosowałem motorownie gte bez VVTi tak na wszelki wypadek

- legato97
- Administrator
- Posts: 3749
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
- Skąd:: OLSZTYN
- Contact:
Re: 2JZ supercharged
Co znaczy ledziu, ze zastosowales 2jzgte? juz masz singla w swoim aristo?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests