No jasne jest ze 2JZGTE to najlepsze rozwiązanie o ile jest możliwy do zdobycia w dobrym stanie jak wspomnialem?!
Przy moim projekcie: 2JZ + zakucie, uszczelka, uszczelniacze głowicy, simeringi bloku, uszczelki kolektorów, rozwiert magistrali pod natryski, obróbka bloku/szlif, wyważanie całości wraz ze sprzeglem i inne mody o ktorych wiedza ludzie ktorzy sie na tym znaja!
Nie wspominam o takich kosztach bo i tak niektorzy uwazaja nas za dziwnych ze wydajemy tyle siana na modyfikacje aut, ludzie ktorzy nie maja pojecia o przerobkach mysla "to tylko turbo wiec co tu grzebac" wiec nie rozpisuje tematu bo szkoda gadac! Szacunek dla ludzi takich jak Ty, ktorzy inaczej podchodza do tematu!
[IS 200] Dokladnie turbo
- Roz
- Lex user
- Posts: 77
- Joined: 27 Dec 2011, o 23:14
- Model Lexusa: IS300T
- Skąd:: Rzeszów
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
RozLEX
-
- Lex Master
- Posts: 2583
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Życie nauczyło mnie być realistą w tematach modzenia aut. Oczywiście wiele osób traktuje mnie jak dziadka malkontenta który nic nie wie a neguje.
Na jednym z najsłynniejszych forum w Polsce zostałem zrównany z błotem tylko dlatego że nie zgadzałem się z teorią robienia dużej mocy metodą śmietnikową, czyli heble po co?, zawias po co?, sprzęgło po co?
Cieszy mnie że są takie auta jak Twoje, gdzie wszystko jest przemyślane.
Co do zdobycia 2jzgte to obstawiam pilnowanie U.K często pojawiają się Toyoty Aristo MKI za naprawdę super kaskę. Nawet teraz jest za 1800Ł sztuka więc sądzę że po targach poszłaby za 1500Ł co daje około 8k PLN więc razem ze sprowadzeniem około 10k. I można dłubać, przekładać, kombinować.
Na jednym z najsłynniejszych forum w Polsce zostałem zrównany z błotem tylko dlatego że nie zgadzałem się z teorią robienia dużej mocy metodą śmietnikową, czyli heble po co?, zawias po co?, sprzęgło po co?
Cieszy mnie że są takie auta jak Twoje, gdzie wszystko jest przemyślane.
Co do zdobycia 2jzgte to obstawiam pilnowanie U.K często pojawiają się Toyoty Aristo MKI za naprawdę super kaskę. Nawet teraz jest za 1800Ł sztuka więc sądzę że po targach poszłaby za 1500Ł co daje około 8k PLN więc razem ze sprowadzeniem około 10k. I można dłubać, przekładać, kombinować.
-
- Lex user
- Posts: 45
- Joined: 31 Oct 2013, o 14:31
- Model Lexusa: is 350
- Skąd:: wawa
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
witajcie - chciałbym jakis kompresorek do is 350 załozyc ? ktos pomoze ? za ile ????
- dS
- Lex Master
- Posts: 2800
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Jak chcesz więcej mocy to tylko przesiadka do IS-Fa cię ratuje.
Wszelkie kity czy to kompresor czy turbo to kosmiczne koszty.
http://www.l-tunedparts.com/product/?id=2387
http://www.hks-power.co.jp/en/product_d ... r/db/10810
Wydajesz worek siana a przyrost mizerny. Taniej wyjdzie zmienić dolot i wydech jak już koniecznie chcesz coś modzić w obecnym aucie.
Wszelkie kity czy to kompresor czy turbo to kosmiczne koszty.
http://www.l-tunedparts.com/product/?id=2387
http://www.hks-power.co.jp/en/product_d ... r/db/10810
Wydajesz worek siana a przyrost mizerny. Taniej wyjdzie zmienić dolot i wydech jak już koniecznie chcesz coś modzić w obecnym aucie.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Ile zyska kasa vs moc/masa - nie jeździłem tymi autami ale sądzę, że niewiele.dS wrote:Jak chcesz więcej mocy to tylko przesiadka do IS-Fa cię ratuje.
Wszelkie kity czy to kompresor czy turbo to kosmiczne koszty.
http://www.l-tunedparts.com/product/?id=2387
http://www.hks-power.co.jp/en/product_d ... r/db/10810
Wydajesz worek siana a przyrost mizerny. Taniej wyjdzie zmienić dolot i wydech jak już koniecznie chcesz coś modzić w obecnym aucie.
Na pewno "zyska" znacznie wyższe koszty eksploatacji - pytanie czy warto.
-
- Lex user
- Posts: 158
- Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WLKP
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Witam
Przejrzałem prawie cały temat i tak naprawdę to nikt tu nie podał faktów, które nie jako pomogły by nie zdecydowanym
A mianowicie:
Jakie jest oznaczenie naszej skrzyni ? Bo z tego co się orientuje nie pasuje do silnika 2JZ
Czy 2JZ jest cięższy i o ile od 1G-FE ? (kg)
I co ze swapem silnika z is300 (wersja automat) ? Do manuala IS200
Przejrzałem prawie cały temat i tak naprawdę to nikt tu nie podał faktów, które nie jako pomogły by nie zdecydowanym
A mianowicie:
Jakie jest oznaczenie naszej skrzyni ? Bo z tego co się orientuje nie pasuje do silnika 2JZ
Czy 2JZ jest cięższy i o ile od 1G-FE ? (kg)
I co ze swapem silnika z is300 (wersja automat) ? Do manuala IS200
- forest
- Lex Master
- Posts: 3583
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
napewno jest cięższy choć pewnie nieznacznie (po co Ci to wiedzieć?) nikt tu nie wpadł na to żeby ważyć engine
dowodem na różną wage silników są różne specyfikacje sprężyn w zawiasie, z 1gfe springi nie podejdą do 2jz w IS

SC430 '2002
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Poza tym chyba nikt nie sądzi, że ktoś mając praktyczną wiedzę w tym temacie i aby ją posiąść stracił kupę czasu, nerwów i kasy teraz w szczególikach napisze co i jak - nie bądź naiwny.forest wrote:napewno jest cięższy choć pewnie nieznacznie (po co Ci to wiedzieć?) nikt tu nie wpadł na to żeby ważyć enginedowodem na różną wage silników są różne specyfikacje sprężyn w zawiasie, z 1gfe springi nie podejdą do 2jz w IS
Kupujesz oba wstawiasz na wagę i masz info z pierwszej ręki

- dS
- Lex Master
- Posts: 2800
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Zysk mocy to 50 do max 100KM. Więc nie za specjalnie. W IS-F na dzień dobry mamy 120KM więcej.Yarecki wrote:Ile zyska kasa vs moc/masa - nie jeździłem tymi autami ale sądzę, że niewiele.dS wrote:Jak chcesz więcej mocy to tylko przesiadka do IS-Fa cię ratuje.
Wszelkie kity czy to kompresor czy turbo to kosmiczne koszty.
http://www.l-tunedparts.com/product/?id=2387
http://www.hks-power.co.jp/en/product_d ... r/db/10810
Wydajesz worek siana a przyrost mizerny. Taniej wyjdzie zmienić dolot i wydech jak już koniecznie chcesz coś modzić w obecnym aucie.
Na pewno "zyska" znacznie wyższe koszty eksploatacji - pytanie czy warto.
Koszty utrzymania ? IMO modzony silnik pewnie będzie miał je wyższe bo zawsze coś się może wysrać. Poza tym sam kit kosztuje chore pieniądze, jak dodamy koszt montażu i strojenia to wyjdzie nam cena auta. W IS-F mamy gwarancje fabryki że nic nie ma się prawa wysypać.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Tylko ja mam na myśli podstawową eksploatację, z racji tego iż ISF to rodzynek jak Mpower to wszystko będzie razy x vs is350.dS wrote:Zysk mocy to 50 do max 100KM. Więc nie za specjalnie. W IS-F na dzień dobry mamy 120KM więcej.Yarecki wrote:Ile zyska kasa vs moc/masa - nie jeździłem tymi autami ale sądzę, że niewiele.dS wrote:Jak chcesz więcej mocy to tylko przesiadka do IS-Fa cię ratuje.
Wszelkie kity czy to kompresor czy turbo to kosmiczne koszty.
http://www.l-tunedparts.com/product/?id=2387
http://www.hks-power.co.jp/en/product_d ... r/db/10810
Wydajesz worek siana a przyrost mizerny. Taniej wyjdzie zmienić dolot i wydech jak już koniecznie chcesz coś modzić w obecnym aucie.
Na pewno "zyska" znacznie wyższe koszty eksploatacji - pytanie czy warto.
Koszty utrzymania ? IMO modzony silnik pewnie będzie miał je wyższe bo zawsze coś się może wysrać. Poza tym sam kit kosztuje chore pieniądze, jak dodamy koszt montażu i strojenia to wyjdzie nam cena auta. W IS-F mamy gwarancje fabryki że nic nie ma się prawa wysypać.
Co do kita to masz racje naturalnie, że zawsze będą nieprzewidziane koszty oraz ryzyko niepowodzenia.
Z drugiej strony to 400Kucy NA a 400Kusy z Turbo to nieco co innego, moc z Turbo zazwyczaj osiągana jest wcześniej i głownie chodzi o NM a nie KM.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest