[IS 200] Dokladnie turbo
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posts: 687
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Location: NYC / Choszczno
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
2JZ-GE i 2JZ-GTE przed VVTi? Bo chyba nie mówisz o totalnym niewypale z supry Mk.III
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Napisz cos więcej o sprawdzonych silnikach 3.0 n/a.
-
- Lex Maniak
- Posts: 926
- Joined: 20 Sep 2010, o 00:00
- Model Lexusa: is200
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Nie do konca sie z toba zgodze, kwestja jest tego co oczekujesz od tego silnika . Jesli chce sie 300KM i wiecej to faktycznie nie bardzo sie nadaje , ale jak komus wystarczy 250KM to silnik jest jak najbardziej OK . Sam osobiscie mam ok 210KM i powiem szczerze ze złego słowa nie moge powiedziec o tym silniku latam juz nim od prawie roku nakreciłem troche KM mam LPG i nic sie nie dzieje w duze mrozy pali dotyk od wymiany do wymiany nie bierze oleju . Z tego co mi wiadomo maxymalna bezpieczna moc dla tego silnika to 250KM potem moze sie juz posypac ( do tylu wykrecaja na kompresorach) , biorac pod uwage , że w seii mamy ok 150KM i mozemy dodac kolejne prawie 100KM bez ingerencji w sam silnik , to chyba nie jest tak zle. Problemem jego jest , to ze nic ponad 250KM nie da sie w seri wyciagnac , a za kase ktora musimy wrzucic w wyciagniecie tych troche ponad 200KM mozemy kupic inny silnik , ktory bedzie miał juz w seri ponad 200KM i bedzie bardziej rozwojowy , jak komus bedzie mało mocy. Kolejny plusem 1G-FE jest to ze sa tanie na rynku wtornym , ceny silnikow zaczynaja sie juz od ok 1 tys, zlBeeMiX wrote:. 1G-FE to faktycznie tani silnik obliczony tylko na seryjną moc i nic sie z nim nie da zrobić. .

BeeMiX co do silnika 1UZ-FE zgdazam sie z toba w 100% bardzo udany silnik , bardzo trwały .



To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Mnie bardziej podnieca krzywa momentu idąca od niskich obrotów na wyższych wartościach niż maxymalne wartosci mocy której w sumie nie mam kiedy i gdzie w pełni wykorzystać.Powinienem miec diesla pod maską,ale ja nie chcę tego ścierwa widzieć na oczy.
-
- Lex Maniak
- Posts: 926
- Joined: 20 Sep 2010, o 00:00
- Model Lexusa: is200
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
U mnie tak wyglada wykres z kompresorem , wykres bez wydechu HKS.
http://www.bemani.ch/Site/images/diagra ... S261Nm.pdf
http://www.bemani.ch/Site/images/diagra ... S261Nm.pdf



To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem
-
- Lex Maniak
- Posts: 926
- Joined: 20 Sep 2010, o 00:00
- Model Lexusa: is200
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
No i jeszcze troche KM i Nm mozna dodac , czytaja i przegladajac inne fora na temat Is bezpieczna moc to ok 250KM .tomekb wrote:i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem



To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Nie jesteś w tym odosobniony.Nie trzeba rozbitka zeby zdobyc kompresor,kwestia ceny.Można jeszcze prosić o wykres spalania?tomekb wrote:i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem
-
- Lex Master
- Posts: 1180
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:08
- Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
- Skąd:: CT.
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Mam IS200 i z przykrością muszę stwierdzić, że 1G-FE bez kompresorka to niestety kupacarinus wrote:Mnie bardziej podnieca krzywa momentu idąca od niskich obrotów na wyższych wartościach niż maxymalne wartosci mocy której w sumie nie mam kiedy i gdzie w pełni wykorzystać.


W związku z tym podobnie jak koledzy polecam IS300.
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
- BeeMiX
- Lex Driver
- Posts: 687
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
- Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
- Skąd:: NYC / Choszczno
- Location: NYC / Choszczno
- Contact:
Re: [Is200] Dokladnie turbo
Maxkow, bardzo się cieszę że silnik nie sprawia problemu i życzę bezawaryjnej jazdy. Chciałem tylko pokazać że niestety cała konstrukcja w porównaniu do np. 2JZGE albo 1UZFE nie jest zrobiona z taką rezerwą wytrzymałości. Nie oszukujmy się, ten silnik nie wytrzyma takich przebiegów jak 2JZ albo ponad milionowe przebiegi jak w 1UZFE. I nie sztuką jest podkręcenie czegoś z mocą, naprawdę, bo we wszystko można dmuchnąć. Kwestia jest taka żeby to było dalej bezawaryjne jak seryjny silnik 
Carinus, wytrzymałe 3.0 N/A do jakiego zastosowania? Do uturbienia czy podkręcania wolnossacego?

Carinus, wytrzymałe 3.0 N/A do jakiego zastosowania? Do uturbienia czy podkręcania wolnossacego?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest