

Nie wszyscy muszą wszystko wiedzieć, i tak za dużo zostało powiedziane.krisii wrote:Jeśli chodzi o kompensacje to szczerze nie wiem co to jest...też nie bardzo pomogły
sorry.
Powodzenia i oby Ci sił i zapału starczyłokrisii wrote:W tej chwili nie mogę zlecić roboty innym ludziom wiąże się to z utratą jakiejkolwiek gwarancji...sam rozumiesz.
Muszę pocisnąć człowieka, który mi to zrobił lub uzyskać promesę na wykonanie tego samemu bez utraty owej gwarancji. Dlatego pytam o rzeczy które mogą mi pomóc w rozmowie z owym człowiekiem.
Nie ja to zakładałem wiec nie ja będę ponosił konsekwencje swoich czynów... jeśli montaż tego ustrojstwa wpłynie źle na silnik ( uszkodzi go ) kosztami zostanie obciążony pan od gazu... a jeśli nie to są środki aby go do tego zmotywować.
Także dzięki za powiedzenie- tego co zostało już powiedziane. Będę walczył o swoje...
LinkPL wrote:
Spokojnie panowie, bez przesady ... koleś poprawi co trzeba i będzie teges ... nie jest tak łatwo dojebać silnik lekko złą instalacją.
nikt go nie straszy ale sugeruje a to trochę jak profilaktyka i leczenie, a po za tym że u Ciebie po 80 tys jest ok nie znaczy że w innym aucie po kilku tys nie wypali zaworu czy zawór nie siądzie...LinkPL wrote: Luzami zaworowymi to go nie straszcie, trzeba na prawdę kilku tysięcy km, żeby zaczęło się coś dziać. U mnie jest 80k km na gazie i ostatnio były sprawdzane - wszystko w normie ...
wszystko może i nie ale te najbardziej istotne elementy w 80% odpowiadające za właściwa eksploatację są spierd...eLinkPL wrote: Piszecie jak by tam wszystko było do dupy, a tak nie jest ...
no to pogratulować...LinkPL wrote: Mój był wiercony bez ściągania dolotu i daje radę ... jeździ i drogi się nie boi ...
Wiadomo co trzeba poprawić w tej instalacji to zrobić i tyle. A Wy nawymyślacie cudów jeszcze jak by to miało jakiś ogromny wpływ pod jakim kątem nawiercony jest wtrysk, żeby tylko w drugą stronę nie był ...wiadomo optymalnie, żeby w miarę wszystkie były pod jednym kątem ... ale nie ma co przesadzać ...
Na fotkach na reduktorze masz "zabrudzenia" które mogą świadczyć o jakimś rozszczelnieniukrisii wrote: Czemu reduktor się poci?
Co to jest kompensacja? Ciśnienie jest pociągnięte z reduktora do czujnika.
Na fotce zapewne to i tak najlepiej przerobione auto przez ten zakładCICHY wrote:http://www.mojawyspa.co.uk/ogloszenia/2 ... azowe-599f....Bez komentarza ! zostawiam to wam
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest