edit: 08.12

Nie twierdzę, że montaż jest zrypany bo jest jak najbardziej spoko i zapewne instalka działa bezproblemowo. Kwestia sporna to przewód za chłodnicą - nie trzeba zaglądać pod maskę ISa bo większoszć aut ma grill i "paszcze" pod rejestracją ale mało który gazownik montuje przewód za chłodnicą - jeśli już się na to decyduje wypadałoby ten przewód zaizolować a to nie zostało wykonane.Is200 wrote:To może ja odpowiem, przewód gazowy leci jak powinien - w tamtym miejscu nie ma kontaktu z zimnym powietrzem a można by rzec że wręcz przeciwnie wbrew pozorom... (zajrzyj pod maskę IS-a to będziesz wiedział o co chodzi) Montował tę instalację człowiek który chyba jako jeden z nielicznych wie na czym polega ta czynność i polecam go bez najmniejszego zawahania. Pan Damian ma swój warsztat w Bolęcinie i każdy kto ma choć trochę styczności z LPG wie, że ten koleś to jest artysta w swoim fachu, a montaży wykonanych z taką starannością można by "ze świeczką szukać".
Czujnik gazu jest również w optymalnym miejscu (zauważyłeś,że rozdzielacze nie widzę dokładnie ale chyba Romano zasilane z obydwu stron - mówi Ci coś słowo "kompensacja" - choć akurat w tym wypadku jest ta druga opcja). A włącznik to podejrzewam że ustalony wraz z właścicielem auta.
P.S. Jedyną rzecz którą bym zamontował w innym miejscu to elektrozawór z filterkiem bo w tym miejscu jak na zdjęciach jest jak w piecu - reszta książkowo.
A kto powiedział, że to moje auto - to poglądowe zdjęcia.konik_80 wrote:carfun wszystko fajnie ale z tych fotek znalazłem 2 błędy montażowe: 1. to przewód gazowy leci na wysokości chłodnicy co "pomaga" w wychładzaniu gazu przy wyższych prędkościach 2. czujnik ciśnienia/temperatury mógłby być zamontowany bliżej listew = mniejsze zakłamania.
Dodatkowo ten guzik do przełączania pb/lpg to tak chciałeś czy fantazja gazownika?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest