Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Anglik)

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją
Post Reply
User avatar
Jacu
Nowy lex user
Posts: 7
Joined: 22 Nov 2015, o 15:01
Model Lexusa: IS250
Skąd:: COVENTRY
Location: Coventry UK
Contact:

Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Anglik)

Post by Jacu »

Witam posiadam Lexusa GS450h Angola.

Od jakiegoś czasu po stronie pasażera dmucha cały czas zimne powietrze bez znaczenia jak temperatura jest ustawiona, po stronie kierowcy wszystko jest ok. Czy ktoś spotkał się z tym problemem, ma jakieś metody na przywrócenie tego wszystkiego do prawidłowego działania ? Pozdrawiam
User avatar
AGI
Lex user
Posts: 42
Joined: 6 Aug 2018, o 13:49
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Warszawa
Contact:

Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Anglik)

Post by AGI »

Kiedyś miałem BMW e90 I ten Sam problem.
Przyxzyna byl silniczek is Klapek co rozdzielaja powiwtrze ba kanaly


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
thrix
Lex user
Posts: 76
Joined: 23 Jan 2019, o 01:06
Model Lexusa: IS NX
Skąd:: Global
Contact:

Re: Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Ang

Post by thrix »

Sprawdz czy nie masz wlaczonej opcji dual i wtedy z kazdej strony mozesz miec inne ustawienia. Wtedy trzeba i po stronie pasazera podkrecic w gore temp.
User avatar
Jacu
Nowy lex user
Posts: 7
Joined: 22 Nov 2015, o 15:01
Model Lexusa: IS250
Skąd:: COVENTRY
Location: Coventry UK
Contact:

Re: Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Ang

Post by Jacu »

Z tego co patrzyłem to klapki chodzą w pełnym zakresie tak samo po jednej i drugiej stronie,
Opcja Dual jest wyłączona wiec temperatura po obu stronach powinna być taka sama, a jednak nie jest.
Pawcio1979
Lex Driver
Posts: 381
Joined: 27 Sep 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Ang

Post by Pawcio1979 »

Jest jeszcze czujnik temp.
Co go klapek to masz ich kilka i u ciebie sprawdz tą mieszającą ciepłe z zimnym powietrzem.

Jak się uda to odchyl silnik i rusz klapkę ręcznie.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Ang

Post by Dawid0ss »

Jacu wrote:Witam posiadam Lexusa GS450h Angola.

Od jakiegoś czasu po stronie pasażera dmucha cały czas zimne powietrze bez znaczenia jak temperatura jest ustawiona, po stronie kierowcy wszystko jest ok. Czy ktoś spotkał się z tym problemem, ma jakieś metody na przywrócenie tego wszystkiego do prawidłowego działania ? Pozdrawiam
imo przytkana nagrzewnica
User avatar
Jacu
Nowy lex user
Posts: 7
Joined: 22 Nov 2015, o 15:01
Model Lexusa: IS250
Skąd:: COVENTRY
Location: Coventry UK
Contact:

Re: Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Ang

Post by Jacu »

Dawid0ss

Jakieś propozycje co z tym zrobić ?
Pawcio1979
Lex Driver
Posts: 381
Joined: 27 Sep 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Ang

Post by Pawcio1979 »

Dawid0ss wrote:
Jacu wrote:Witam posiadam Lexusa GS450h Angola.

Od jakiegoś czasu po stronie pasażera dmucha cały czas zimne powietrze bez znaczenia jak temperatura jest ustawiona, po stronie kierowcy wszystko jest ok. Czy ktoś spotkał się z tym problemem, ma jakieś metody na przywrócenie tego wszystkiego do prawidłowego działania ? Pozdrawiam
imo przytkana nagrzewnica
Czy w takiej sytuacji nie było by zimno w całym aucie?
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Zimne powietrze po stronie pasażera Lexus GS450h mk3(Ang

Post by Dawid0ss »

Nie, jeśli nagrzewnica jest przytkana to będzie np cieplejsza tylko po jednej stronie (tutaj akurat strona kierowcy).

Wszystko zależy od stopnia zatkania. Widząc początki słabszego grzania na jedną stronę, warto od razu zapodać płukankę do płynu chłodniczego (np Liqui Moly, sam stosowałem, od tamtej pory działa już kilka lat i jest ok). Przy mocniejszym zatkaniu może już nie zadziałać, ale i tak warto spróbować. Wymiana nagrzewnicy to często/gęsto rozbieranie całej dechy.

Druga opcja to zmiana kierunku przepływu płynu przez nagrzewnicę. Jest szansa, że wtedy sama się wypłucze (plus płukanka oczywiście). Później płyn obowiązkowo do wymiany.

Pzdr
Post Reply

Return to “Na każdy temat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests