swap Hamulców

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Tony_Stark
Nowy lex user
Posts: 12
Joined: 30 Jan 2017, o 04:21
Model Lexusa: 1G-FE/MT
Skąd:: ETM
Contact:

Re: swap Hamulców

Post by Tony_Stark »

Szukając odpowiedzi w różnych miejscach i rozmawiając z różnymi tunerami znalazłem kilka ciekawych informacji.
Po pierwsze to faktycznie IS200 ma całkiem dobre heble.
Po drugie da się je dość łatwo poprawić.
O ile nie ma co ruszać tyłu, tak przód można zmodyfikować na ori elementach, bez cudowania z adapterami, zaciskami 4-tłoczkowymi itd... Fabryczny zacisk jest mocny, tylko za blisko osi obrotu koła. Trzeba go po prostu odsunąć nieco dalej. Przy pomocy takich jarzm: http://shopfigs.com/v3/by-vehicle/IS/G1 ... 3?limit=25
Do tego oczywiście potrzebne są nowe, większe tarcze.
Generalnie lubię mocne hample i w obecnym aucie mam założone wszystkie cztery tarcze wentylowane o konkretnych parametrach. Przed modem auto podczas hamowania leciało na mordę, teraz przysiada na 4 łapy... i tak kilka razy pod rząd na autostradzie. Tak, wiem że to nie tor i warunki są trochę inne, ale efekt jest bardzo zadowalający, a co najważniejsze nie ma cudowania na jakichś customowych częściach. Wszystko original.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

Tanie tez one nie sa, a i dochodza koszta sciagniecia z US. Masz jakieś fotki jak to u Ciebie wyglada?
Tony_Stark
Nowy lex user
Posts: 12
Joined: 30 Jan 2017, o 04:21
Model Lexusa: 1G-FE/MT
Skąd:: ETM
Contact:

Re: swap Hamulców

Post by Tony_Stark »

Tanio nie jest, ale koszt adapterów z gwarancją jakości wychodzi podobnie. BTW, tuning to straszna choroba i bardzo kosztowna...
Zdjęć nie mam. Możesz podejzec jak to wyglada tutaj: http://www.shopfigs.com/v3/index.php?ro ... uct_id=198
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests