LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z obr
-
- Lex user
- Posty: 45
- Rejestracja: 25 gru 2016, o 22:48
- Model Lexusa: LS430 03' Lift
- Skąd:: Podlaskie
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
@ Afrost, tak z Białegostoku Widze że Ty też, jak będe w Polsce to bliżej świąt sie odezwe i zrobimy jakiś meeting parkingowy to obadam Twojego LSa i porównam pare rzeczy, bo mój to jedyny w jakim siedziałem/oglądałem/jeździłem
A to ciekawe z tym zaworem, wyjmę go i wyczyszczę i zobaczę czy jest jakakolwiek różnica.
U mnie najbardziej wibruje po rozruchu, jest to wyraźnie odczuwalne, wygląda to tak że 3s wibracji 2s pracy idealnej i znowu 3s wibracji i 2s idealnej, wraz z rozgrzewaniem silnika i spadaniem obrotów wibracje się zmniejszają ale nawet na w pełni rozgrzanym silniku da sie wyczuć te cykliczne wibracje Dzieje się to tylko na P albo N, na D przy jeździe spokój.
I też jak już silnik jest rozgrzany i zwiększam obroty silnika to przy niektórych poziomach obrotów (np.1300, 1500, 1700) wibracje są mocniej wyczuwalne i są stałe a nie cykliczne ale wystarczy zwiększyć/zmniejszyć prędkość obrotową o 100 obr i pracuje idealnie
Na kompie 0 błędów. Może rzeczywiście ten zawór jest problemem
A to ciekawe z tym zaworem, wyjmę go i wyczyszczę i zobaczę czy jest jakakolwiek różnica.
U mnie najbardziej wibruje po rozruchu, jest to wyraźnie odczuwalne, wygląda to tak że 3s wibracji 2s pracy idealnej i znowu 3s wibracji i 2s idealnej, wraz z rozgrzewaniem silnika i spadaniem obrotów wibracje się zmniejszają ale nawet na w pełni rozgrzanym silniku da sie wyczuć te cykliczne wibracje Dzieje się to tylko na P albo N, na D przy jeździe spokój.
I też jak już silnik jest rozgrzany i zwiększam obroty silnika to przy niektórych poziomach obrotów (np.1300, 1500, 1700) wibracje są mocniej wyczuwalne i są stałe a nie cykliczne ale wystarczy zwiększyć/zmniejszyć prędkość obrotową o 100 obr i pracuje idealnie
Na kompie 0 błędów. Może rzeczywiście ten zawór jest problemem
-
- Lex user
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Białystok
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Moim zdaniem jest spora szansa, że to właśnie ten zawór tak się objawia, nie pocieszę Cie ale prawdopodobnie wyczyszczenie na niewiele się zda mój wyczyszczony wymoczony w nafcie itp. chodzi niby płynnie przesuwa się itp. a lipa wypadają na nim zapłony, założony drugi wyjęty z idealnie pracującego silnika niby tak samo się przesuwa a może nawet z większym oporem i jest idealnie, lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Więc można za w czasu zamówić sobie bezpośrednio z chin taki zawór, mój jest w drodze do polski, na szczęście udało mi się kupić w międzyczasie używany i na nim jeżdżę.
-
- Lex user
- Posty: 45
- Rejestracja: 25 gru 2016, o 22:48
- Model Lexusa: LS430 03' Lift
- Skąd:: Podlaskie
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Hmm niby tak tylko na farta bym musiał dwa wymieniać
Jeśli cokolwiek po czyszczeniu się zmieni to kupie 2 nowe OEM i po temacie
Dzięki za wskazówke, jutro kręcę śrubki
Jeśli cokolwiek po czyszczeniu się zmieni to kupie 2 nowe OEM i po temacie
Dzięki za wskazówke, jutro kręcę śrubki
-
- Lex user
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Białystok
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Jeden oem to coś koło 530 zł tak czy siak zdecydowanie nie polecam kupować dwóch jeśli już to na 99,9% pada ten po stronie kierowcy drugi przeglądając wątki na forach statystycznie na 100 przypadków może jest wymieniany 1, nie wiem czemu tak jest ale ponoć ten jeden jest padający drugi nie, nawet zamienniki są tylko tego pierwszego a drugiego prawie nie ma więc coś w tym musi być. W sumie prawy z lewym pasują zamiennie różnią się kierunkiem wtyczki ale kabla starcza i oczkiem na śrubkę.
- KRYSPIN_lex
- Lex user
- Posty: 117
- Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
- Model Lexusa: RX330 GS....
- Skąd:: Płock
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Prawdopodobnie jest to związane z konstrukcją i termiką tego silnika (głowice po tej stronie bank 1 zawsze wyglądają na przegrzane, więcej jest osadów i nagarów z procesu spalania, oleju). Analogicznie i prawdopodobieństwo syfu w zaworze jest większe.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2017, o 10:20 przez KRYSPIN_lex, łącznie zmieniany 1 raz.
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Dlatego warto lać dobre oleje i stosować płukanie silnika.
-
- Lex user
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Białystok
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Mój właśnie wisi na podnośniku, olej w skrzyni wymieniony, do zaworów jeszcze nie dogrzebali się więc nie wiem czy będzie konieczna regulacja, no i dowiozłem na lekkie wspomnienia olej czy dobry nie wiem ostatnio leje Total Quartz 9000 5w40 kiedyś w citroenie lałem tylko total ineo i było dobrze więc ten quartz 9000 może to nie będzie najgorszy wybór.
-
- Lex user
- Posty: 45
- Rejestracja: 25 gru 2016, o 22:48
- Model Lexusa: LS430 03' Lift
- Skąd:: Podlaskie
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Jaki pakiet płukanka & olej polecasz?owczar pisze:Dlatego warto lać dobre oleje i stosować płukanie silnika.
-
- Lex user
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Białystok
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Delikatnie nie na temat, ale dziś odebrałem z warsztatu samochód wymieniłem oleje w skrzyni o dziwo weszło 4 litry , widać długo zlewali, wymieniłem świece na Denso Ik20tt, sprawdzili mi luzy i od biedy jeszcze z 40 -50 tyś zrobię bo na jednym zaworze wydechowym mam już dolną granicę czyli 0,25 pozostałe są tak jak trzeba, jako ciekawostkę mogę podać , że przy wymianie świeć wymieniłem gumowe uszczelki 8 sztuk (160 zł) bo w świecach miałem pełno oleju, a ciekawostką jest jak można wygrzać elastyczną gumę moje uszczelki po ściśnięciu strzelały dosłownie jak ze szkła rozpryskiwały się na wszystkie strony, chodzi o Bank 1 czyli stronę kierowcy, druga stroną jako tako, jedynie zostało mi kupić 4 nowe cewki na właśnie bank 1 bo niby jeszcze działają ale są równie wygrzane co te uszczelki. Po zmianach silnik pracuje obecnie jak na Lexusa przystało jak na tą chwilę jest lepiej niż od kiedy go kupiłem zero przypadkowych wibracji itp. i nie jest to efekt placebo, wyraźnie czuć różnicę, może efektem placebo będzie już poprawa na nowych świecach tt choć też nie jestem pewny ale samochód zrobił się jakby żwawszy, ciszej przyśpiesza i szybciej, możliwe, że nowy olej w silniku i skrzyni też na to wpływa.
Tak czy inaczej coś tam z tej prawej strony silnika Japończykom nie wyszło, możliwe, że po zdjęciu osłony silnika efekt przegrzewania się banku 1 zniknąłby ale efekt psychiczny przynajmniej u mnie by pozostał i nie mógłbym jeździć wiedząc, że pod maską brakuje osłony silnika ot takie zboczenie poobijane zderzaki mi aż tak nie doskwierają jak takie niewidoczne drobiazgi.
P.S.
Czy te cewki mimo wizualnie drobnych różnic końcówki będą pasować zamiast fabryczne Denso 90919-02230 a znalazłem takie nowe Denso 90919-02256
Tak czy inaczej coś tam z tej prawej strony silnika Japończykom nie wyszło, możliwe, że po zdjęciu osłony silnika efekt przegrzewania się banku 1 zniknąłby ale efekt psychiczny przynajmniej u mnie by pozostał i nie mógłbym jeździć wiedząc, że pod maską brakuje osłony silnika ot takie zboczenie poobijane zderzaki mi aż tak nie doskwierają jak takie niewidoczne drobiazgi.
P.S.
Czy te cewki mimo wizualnie drobnych różnic końcówki będą pasować zamiast fabryczne Denso 90919-02230 a znalazłem takie nowe Denso 90919-02256
-
- Nowy lex user
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 10:21
- Model Lexusa: ls430
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: LS430 delikatne wibracje na jałowych i przy schodzeniu z
Cześć, odświeżam temat. Mam to samo tylko u mnie wyraźnie to czuć na LPG natomiast na benzynie prawie niewyczuwalne. Wibracje czuć tylko na wolnych obrotach i lekkie szarpnięcie jak schodzi z obrotów ok. 1700. Koszt zaworu w ASO to 500 zł/sztuka na Aliexpres 160 zł/2 sztuki prawy i lewy. Jak wymienić samodzielnie link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=xhSTTpPnTwg
Pozostaje tylko pytanie czy to coś da i czy na pewno to jest przyczyną naszych wibracji? Czy ktoś jest już po tym zabiegu?
Pozostaje tylko pytanie czy to coś da i czy na pewno to jest przyczyną naszych wibracji? Czy ktoś jest już po tym zabiegu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości