Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
- kawaleria06
- Lex user
- Posty: 61
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:22
- Model Lexusa: is 200 sport cross
- Skąd:: Leźnica Wielka
- Kontakt:
Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
Witam wszystkich.
Poniżej wrzucam wykres z hamowni przed i po założeniu sportowego filtra powietrza K&N.
Wychodzi, że przez te 11lat i 245tys km uciekło mi w las 13koników:( Czy to przez kończący się katalizator jak twierdzi mechanik? Czy wykresy wam coś mówią?
Co prawda filtr dodał te 5KM i dźwięk jest lekko bajerancki:) ale ogólnie zastanawiam się dlaczego te konie uciekły> Da się coś z tym zrobić by powrócić do fabrycznych 155KM?
Poniżej wrzucam wykres z hamowni przed i po założeniu sportowego filtra powietrza K&N.
Wychodzi, że przez te 11lat i 245tys km uciekło mi w las 13koników:( Czy to przez kończący się katalizator jak twierdzi mechanik? Czy wykresy wam coś mówią?
Co prawda filtr dodał te 5KM i dźwięk jest lekko bajerancki:) ale ogólnie zastanawiam się dlaczego te konie uciekły> Da się coś z tym zrobić by powrócić do fabrycznych 155KM?
- Załączniki
-
- Obraz1.jpg
- Hamownia z K&N
- (68.05 KiB) Pobrany 2129 razy
- baniaq
- Lex Maniak
- Posty: 813
- Rejestracja: 4 cze 2013, o 01:11
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
A to jest stożek, czy montaż w miejscu fabrycznego filtra?
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
- forest
- Lex Master
- Posty: 3692
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
ho ho nareszcie mamy wykres z K&N i bez... jednak coś daje
hmm, może wycięcie środkowego KATa coś da?
ewentualnie wsadzić bajerancki tłumik końcowy DOBREJ firmy
hmm, może wycięcie środkowego KATa coś da?
ewentualnie wsadzić bajerancki tłumik końcowy DOBREJ firmy
SC430 '2002
- kawaleria06
- Lex user
- Posty: 61
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:22
- Model Lexusa: is 200 sport cross
- Skąd:: Leźnica Wielka
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk... kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?
- forest
- Lex Master
- Posty: 3692
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
po wywaleniu kata w miejsce sondy wkręcasz emulator, następnie w emulator wkręcasz sondę i problem znika
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 30006.html
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 30006.html
SC430 '2002
- Travis
- Lex Master
- Posty: 1441
- Rejestracja: 8 gru 2010, o 14:33
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Nowy Targ
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
kawaleria06 pisze:To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk... kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?
Tak jak pisze forest montujesz emulatory. Map nowych nie wgrasz to jest komp Denso tego nie obejdziesz na jakiekolwiek przyrosty mocy bez zainwestowania grubej waluty raczej bym nie liczył. Wywal kata i ciesz się z tych kucy które jeszcze są.
Druga sprawa nie martwiłbym się koniami mechanicznymi lecz momentem obrotowym. 5km w tą czy w tamtą stronę nawet nie odczujesz za to ubytek Nm jest odczuwalny.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2014, o 21:11 przez Travis, łącznie zmieniany 1 raz.
- kawaleria06
- Lex user
- Posty: 61
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:22
- Model Lexusa: is 200 sport cross
- Skąd:: Leźnica Wielka
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
- cdexnh
- Lex user
- Posty: 254
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 22:54
- Model Lexusa: is200 sc compressor
- Skąd:: Krakow
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
ja dane katalogowe uzyskałem własnie z filtrem k&n ;p bez nie robilem
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
Poczytaj wszystkie dostępne posty na temat podnoszenia mocy,nie jest prosto i tanio.Dowiesz się też dlaczego taniej jest doładowac wolnossaka niż wydobyć parę koni bez dmuchania.kawaleria06 pisze:Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
-
- Lex Master
- Posty: 2512
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni
Czyli kolejny raz okazała się lipa...z dokładaniem mocy n/a bez użycia $$$. Dokładnie to co przy dolocie injena i gs430...z tą różnicą że nawet nie wyszło 5KM do przodu. I pół biedy jak pałer nie wzrosnie kiepsko bo niutek się nie rusza więc pałer nawet jeżeliby podskakiwał to autko i tak jechałoby podobnie.
P.S
Czytałem też ścieżkę zdrowia Pana który chciał więcej pałera N/A przy V8 LS2 ile to go kosztowało i ile przy tym było zachodu...
P.S
Czytałem też ścieżkę zdrowia Pana który chciał więcej pałera N/A przy V8 LS2 ile to go kosztowało i ile przy tym było zachodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości