Page 2 of 2

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Posted: 12 Aug 2013, o 08:40
by Roz
BeeMiX wrote:Zostaw VVTi, zmien wałki, wrzuć EMU (moze sterowac VVTi) i zyskasz naprawde sporo mocy. Nie wywalaj tego bo tylko na tym stracisz
narazie zostawiam vvti, mam tez przygotowane graty na sztywne ustawienie motoru wraz z regulowanymi kołami rozrzadu, w wolnym czasie zbadamy.
Strojenie na standalone ktory tez swietnie sobie radzi z vvti i jest sporo mocniejszy od EMU.
Dzieki

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Posted: 12 Aug 2013, o 14:38
by BeeMiX
No widzisz, widocznie odrobili lekcje bo Gul mowil ze w tej Suprze do dragu zostawili vvti i sprawia sie swietnie. A co to za standalone ? W 6 cylindrowym aucie na ulice nie widze potrzeby niczego innego jak EMU.