Page 2 of 3
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 7 Nov 2011, o 10:17
by janasek
Szarego kluczyka nie da się dorobić w ASO. Jednak Wydaj mi się że jest jeden sposób - kupujesz samą surówkę - grot z szarą obudową i dorabiasz kluczyk dokładnie tylko pod stacyjkę. Zamek w stacyjce jest ciut inny niż w drzwiach mimo że czarnym kluczykiem otworzysz drzwi i odpalisz auta a szarym tylko odpalisz auto. Ale master to jest chyba właśnie czarny? Bo majac szary nie dorobisz czarnego... Zreszta różnica jest tak mała, a dorabiany kluczyk jest mniej dokładnym odwzorowaniem ORI więc nie wiem czy się da, trzeba by spradzić wzór szarego i czarnego czy się czymś różnią...
Surówka do SC kosztuje 140 zł, docięcie 30 zł... ale to jest bez imo.
Pozdro
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 7 Nov 2011, o 10:40
by maniek_ls400
da_rk wrote:Ale z tego co mi wiadomo to bateria nie ma nic wspólnego z immobilaizerem, który działa na zasadzie pola magnetycznego. Ale mogę się mylić!
Mylisz się - bateria ma kluczowe znaczenie - zacznij od niej.
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 7 Nov 2011, o 13:34
by da_rk
No to rozumiem

jeden raz wystarczy "opierniczyć" forumowiczów i jak się posypały odpowiedzi

Wielkie dzięki dzisiaj sprawdzę wszystko po kolei. Zacznę od baterii a później spróbuję po raz kolejny zakodować na nowo immobilizer w kluczyku za pomocą sekwencji z pedałem gazu i hamulca. A możliwe że są jakieś błędy w komputerze i przez to ma jakieś głupawki?? Czy zdjęcie klem z akumulatora, kasuje błędy? I czy nie ma po takim zabiegu problemów z np. rozkodowanym autoalarmem albo coś takiego, bo brat miał taki problem w nissanie primerze.
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 9 Nov 2011, o 08:18
by da_rk
Zacząłem tak jak radziliście od wymiany baterii w kluczyku. Niestety nic to nie dało, ale zaczęło mnie zastanawiać dlaczego tak samo się dzieje z dwoma kluczykami, więc stwierdziłem, że to może być wina stacyjki w samochodzie. Wczoraj nasmarowałem ją WD40, kilkanaście ruchów kluczykiem dla rozprowadzenia i..... od wczoraj problem się nie pojawił! Więc teraz tylko mam nadzieje że udało mi się to rozwiązać

Także smarujcie stacyjki!

Pozdrawiam, i dzięki wszystkim za pomoc, mam nadzieje że problem już się nie pojawi.
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 9 Nov 2011, o 10:36
by maniek_ls400
Ostudzę Twoje zachwyty - przeczytaj sobie w necie co jest największą wadą WD-40. Jeśli chcesz dobrze coś przesmarować - np stacyjkę czy zamek w drzwiach/bagażniku to polecam oliwę do maszyn do szycia lub inny środek smarujący, ale nigdy WD-40 - to jest znakomity 'pomagacz' w odkręcaniu śrub, ale nie smarowidło (pije wodę).
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 9 Nov 2011, o 11:47
by da_rk
Sorky napisałem WD40 ale przesmarowałem takim preparatem Silikon-Spray.
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 17 Mar 2012, o 06:51
by akira
Podepnę się pod temat. Dziś usłyszałem podczas mycia auta rytmiczne cykanie pod maską. Początkowo myślałem, że to woda gdzieś się dostała i po prostu sobie kapie. Ale po otwarciu maski przy akumulatorze w skrzynce bezpieczników cykała taka kostka (denso i coś tam jeszcze było napisane). Później podczas jazdy zauważyłem że po załączeniu zapłonu nadal pulsuje kontrolka SECURITY a po zapaleniu silnika ciągle stale się pali, po ujechaniu kilku km nadal się pali ale zdecydowanie mniej intensywnie. Powracając do w/w kostki/przekaźnika (czy co tam to jest) to po wyłączeniu auta i zamknięcia z kluczyka zaczyna znów cykać, czasem równo rytmicznie , czasem kilka sygnałów szybkich i później kilka wolnych. Po ponownym przekręceniu na chwilę kluczyka w pozycję zapłonu, wyjęciu i zamknięciu auta nie ma już tego cykania. Auto podczas pracy zachowuję się normalnie nic nie cyka poza palącą się kontrolką SECURITY. Może ktoś miał podobny problem? Może pora wymienić baterię w kluczyku, albo coś ponownie zaprogramować???

Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 17 Mar 2012, o 12:39
by bedok
jestes pewny ze nie nalecialo wody tam gdzie nie powinno ?
Mialem kiedys wypasione Scorpio, pewnego razu rozszczelnila sie skrzynka z bezpiecznikami i przy myciu zapalily sie wszystkie swiatla, wlaczylo radio i wycieraczki, oczywiscie bez kluczyka w stacyjce

Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 13 Aug 2012, o 15:46
by squad
Witam,
Nie chcę rozpoczynać nowego tematu, napiszę tutaj, sprawa tyczy się IS300, ale chyba nie ma to znaczenia w stosunku do IS200. Problem polega na tym, że nie mam immo w kluczyku, tzn, jest sam klucz jako taki, ale bez plastiku gdzie to immo jest, czy ktoś ma jakiś patent jak odpalić auto? Aktualnie mam tylko ten jeden klucz, inne są baaaardzo daleko. Wiem, że w ASO mogą dorobić kod, jeśli odczyta się numer seryjny wewnątrz plastiku, ale nie ma plastiku

, ktoś już rozkminiał taki problem, z góry dzięki za radę. Pozdrawiam
Re: IS 200 - immobilizer
Posted: 14 Aug 2012, o 21:19
by janasek
squad wrote:Witam,
...tzn, jest sam klucz jako taki, ale bez plastiku gdzie to immo jest, czy ktoś ma jakiś patent jak odpalić auto? Aktualnie mam tylko ten jeden klucz, inne są baaaardzo daleko. ...
A czy to w ogóle jest grot od stacyjki...? Ja mam sam grot ale to jest od schowka. Może też masz schowek na kluczyk?