
Więc kolego Zequ jeśli byś chciał ogarniać swapa ( zakup silnika + wymiana ) zapraszam na pw jednego 2jz ge w automacie mam za sobą kolega zadowolony teraz sobie ogarniam w manualu (w58 )
Nie wytłumaczysz , jeszcze jest coś, takie dłubnięte auto jest bez większej wartości - bo zwykły koleś co to chce is200 tego nie kupi za Chiny ludowe.owczar wrote:Myślę, że pisane mam, działa i jestem zadowolony jest bardziej jałowe niż ta dyskusja. Napisz lepiej jakie zmiany przeszedł silnik, jaka turbina, ile dmuchniete, czym wystrojone, jaka moc i jaki kosztwtedy autor będzie miał porównanie.
Ja chciałem dmuchać w galancie, a kupiłem mocniejsze auto i jestem więcej niż zadowolony
Hehe dobreYarecki wrote: a nie tragiczny manual z is200 którym trzeba mielić jak w TDI
Jaki koszt całej operacji ? na ile auto jest wystrojone ? ja nie mówie ze to jest złe i ze lpg + turbo nie idzie w parze .carinus wrote:Wprowadzacie kolegę w błąd twierdzeniami o problemach z turbiną nie mając żadnych,dosłownie żadnych dowodów na potwierdzenie.Dzisiaj sprawdzałem że na turbinie nalatałem ok.26kkm na gazie jadąc autostradami po 1000km w jedną stronę i prędkości często podchodzą pod 200km/h-nic się nie dzieje.Spalanie w granicach 10.2-14l w zależnosci od prędkości.Nie mam udziałów w precederze montowania turbin,jednak uważam ze pieniądze wydałem dobrze i mam duże zadowolenie z jazdy.Zamiast jałowych dyskusji polecam sprawdzic organoleptycznie jak to jeździ i będzie wszystko wiadome.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest