[is 200] Koszt swapa

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by krzywydg »

No ale stary co ty tu w ogóle wypisujesz?? Masz is 200 i chcesz zmienić skrzynie na manual czy jak bo ja juz nie kumam co Ty chcesz zrobić?
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
User avatar
Alex200
Lex Driver
Posts: 343
Joined: 22 Jan 2014, o 18:17
Model Lexusa: IS200 SC
Skąd:: W-wa
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by Alex200 »

Obecnie chyba mowa o kupnie IS300 i wrzuceniu skrzyni manualnej zamiast standardowego automatu.
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by carinus »

dzibi wrote: Dobrze prawisz :) po co robic IS turbo, skoro można kupić S4, albo Imprezę? Ech... mi się to podoba, że jest IS, a jak ma pod maską jakiś customik, to jest ciekawie :)
Niestety ludzie nie biorą pod uwagę przy wstawianiu turbo, że:
Trzeba zmienić tarcze i klocki, pompę paliwa bardzo często, skrzynie wzmocnić, wstawić sprzęgło odpowiednie, nie wiem jak IS'ach, ale i pewnie tłoki kute by się zdały, komputer przestawić. A do tego koszt uturbienia. No są to ciężkie pieniądze, bo wstawienie turbo, to nie tylko koszt turbo + robocizna. Swap na pewno tańszy, razem ze skrzynią, kompueterem i całą resztą, mniej problemów z tym. Tylko trzeba pamiętać o hamulcach :)
Pierd...nie kotka za pomocą młotka.Piszesz to bo robiłeś coś takiego,czy tylko słyszałeś o czymś takim.Mam jednego z trzech uturbionych IS-ów na tym forum i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym tego silnika na żaden inny swap.Tor został przetarty a samochody jeżdzą.Moim nakreciłem już ponad 23kkm.Teraz radzicie koledze kupno subaryny albo nissana a za chwilę można powiedzieć żeby szedł w lambo albo prom kosmiczny.Uturbienie silnika IS 200 jest porównywalne z ceną kompresora,moce 250KM są jak najbardziej realne w połączeniu z niewielkim apetytem na paliwo.Ostatnio na sprzedaż był lex z mocą ok.250KM, gdzie zmienione były wtryski pochodzace z avensisa za 100zł i dodatkowa pompa paliwa.Nie wiem po co zmieniać hamulce skoro masa pojazdu znacząco nie wzrosła.
User avatar
Travis
Lex Master
Posts: 1427
Joined: 8 Dec 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Location: Nowy Targ
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by Travis »

carinus wrote:
dzibi wrote: Dobrze prawisz :) po co robic IS turbo, skoro można kupić S4, albo Imprezę? Ech... mi się to podoba, że jest IS, a jak ma pod maską jakiś customik, to jest ciekawie :)
Niestety ludzie nie biorą pod uwagę przy wstawianiu turbo, że:
Trzeba zmienić tarcze i klocki, pompę paliwa bardzo często, skrzynie wzmocnić, wstawić sprzęgło odpowiednie, nie wiem jak IS'ach, ale i pewnie tłoki kute by się zdały, komputer przestawić. A do tego koszt uturbienia. No są to ciężkie pieniądze, bo wstawienie turbo, to nie tylko koszt turbo + robocizna. Swap na pewno tańszy, razem ze skrzynią, kompueterem i całą resztą, mniej problemów z tym. Tylko trzeba pamiętać o hamulcach :)
Pierd...nie kotka za pomocą młotka.Piszesz to bo robiłeś coś takiego,czy tylko słyszałeś o czymś takim.Mam jednego z trzech uturbionych IS-ów na tym forum i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym tego silnika na żaden inny swap.Tor został przetarty a samochody jeżdzą.Moim nakreciłem już ponad 23kkm.Teraz radzicie koledze kupno subaryny albo nissana a za chwilę można powiedzieć żeby szedł w lambo albo prom kosmiczny.Uturbienie silnika IS 200 jest porównywalne z ceną kompresora,moce 250KM są jak najbardziej realne w połączeniu z niewielkim apetytem na paliwo.Ostatnio na sprzedaż był lex z mocą ok.250KM, gdzie zmienione były wtryski pochodzace z avensisa za 100zł i dodatkowa pompa paliwa.Nie wiem po co zmieniać hamulce skoro masa pojazdu znacząco nie wzrosła.
Ten z tymi 250 koniami to ten co miał 3 remonty silnika po założeniu kompressora? :scratch:
User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by krzywydg »

Ze swapami jest tak jak z tym calym Stancem... niby fajni wszycy zachwalaja, a autem nie da sie jezdzic ;-)
A co do hamulcow to witki opadają.... :sarcastic:
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
User avatar
michalllw
Lex Master
Posts: 1512
Joined: 2 Jan 2011, o 11:43
Model Lexusa: IS-F
Skąd:: Bielawa
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by michalllw »

Travis wrote:
carinus wrote:
dzibi wrote: Dobrze prawisz :) po co robic IS turbo, skoro można kupić S4, albo Imprezę? Ech... mi się to podoba, że jest IS, a jak ma pod maską jakiś customik, to jest ciekawie :)
Niestety ludzie nie biorą pod uwagę przy wstawianiu turbo, że:
Trzeba zmienić tarcze i klocki, pompę paliwa bardzo często, skrzynie wzmocnić, wstawić sprzęgło odpowiednie, nie wiem jak IS'ach, ale i pewnie tłoki kute by się zdały, komputer przestawić. A do tego koszt uturbienia. No są to ciężkie pieniądze, bo wstawienie turbo, to nie tylko koszt turbo + robocizna. Swap na pewno tańszy, razem ze skrzynią, kompueterem i całą resztą, mniej problemów z tym. Tylko trzeba pamiętać o hamulcach :)
Pierd...nie kotka za pomocą młotka.Piszesz to bo robiłeś coś takiego,czy tylko słyszałeś o czymś takim.Mam jednego z trzech uturbionych IS-ów na tym forum i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym tego silnika na żaden inny swap.Tor został przetarty a samochody jeżdzą.Moim nakreciłem już ponad 23kkm.Teraz radzicie koledze kupno subaryny albo nissana a za chwilę można powiedzieć żeby szedł w lambo albo prom kosmiczny.Uturbienie silnika IS 200 jest porównywalne z ceną kompresora,moce 250KM są jak najbardziej realne w połączeniu z niewielkim apetytem na paliwo.Ostatnio na sprzedaż był lex z mocą ok.250KM, gdzie zmienione były wtryski pochodzace z avensisa za 100zł i dodatkowa pompa paliwa.Nie wiem po co zmieniać hamulce skoro masa pojazdu znacząco nie wzrosła.
Ten z tymi 250 koniami to ten co miał 3 remonty silnika po założeniu kompressora? :scratch:
A ,,mój,, silnik swapowany z tego co wiem ma się dobrze i czeka na dodatkowy zastrzyk mocy , w białym Lexie 1jz też chyba ma się dobrze :biggrin2: Więc worek pieniędzy na uturbienie + koszt trzech silników może dać koszt swapa 1jz a koniów więcej :laugh1: Ja tam namawiam na swapa , jak szaleć to szaleć albo kupić subarynke
https://www.facebook.com/MMniceCARS/
User avatar
krzywydg
Lex Maniak
Posts: 786
Joined: 14 Jan 2011, o 00:42
Model Lexusa: GS430 MK I
Skąd:: Dąbrowa Górnicza
Location: Dąbrowa Górnicza
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by krzywydg »

Tylko Michał taki swap jak Twój czy mój to jest mały pikuś... zobaczył byś ile trzeba kasy na zmianę skrzyni, dobranie sprzęgła, wału, koła zamachowego pod skrzynie, strojenie, turbo, ecu wtryski itd itd. Także zastanów się, co piszesz bo wprowadzasz w błąd. Jak sie nie ma hajsu i nerwów ze stali to nie polecam swapa... odrazu lepiej kupić Lancera i cieszyć sie jazdą :)
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Image
User avatar
klexus
Lex Master
Posts: 1713
Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Location: Śląsk
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by klexus »

Uwielbiam tego typu tematy:D
User avatar
michalllw
Lex Master
Posts: 1512
Joined: 2 Jan 2011, o 11:43
Model Lexusa: IS-F
Skąd:: Bielawa
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by michalllw »

klexus wrote:Uwielbiam tego typu tematy:D
Ja też :ok:

Czasami są skrzynie w58 ze sprzęgłem za ok 2tyś, dorobienie wału 400(seryjny z is200 pasuje plug&paly tylko trzeba mieć dyfer z półosiami z is200) Sprzęgło z zamachem też można dokupić, pierdoły od osprzętu manuala (wysprzęglik itp) też są dostępne za małe pieniądze . Wydaje mi się że do 5 tyś można to ogarnąć lub zrobić skrzynke z BMW która jest wytrzymalsza ( widziałem ogłoszenia że robią takie coś za ok 4tyś komplet z częściami)

Co do uturbienia to jak z is200 , można zrobić za 10tyś i będzie auto się dławić i gasnąć lub uturbić w profesjonalnej firmie na markowych podzespołach

Wszystko zależy od portfela ale jak ktoś chce mieć 200km to niech kupi jak mówisz krzywydg Lancera no albo dobre TV i konsole :laugh1:
https://www.facebook.com/MMniceCARS/
dzibi
Lex user
Posts: 96
Joined: 17 Mar 2014, o 20:48
Model Lexusa: is300
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: [is 200] Koszt swapa

Post by dzibi »

Miałem kiedyś Imprezę N/A. Chciałem mu założyć turbo, ale jak się okazało ile rzeczy trzeba zrobić, ile kasy to wyjdzie, to nigdy nie zmieściłbym się w cenie tego rocznika ale STi. Taniej wychodziło sprzedać N/A i kupić STi, tym bardziej, że nawet uturbione N/A nie dorównałoby żywotnością GT i osiągom STi. Jeśli chcesz coś robić, sprzedaj IS200 i kup IS300. Potem myśl nad zmianą skrzyni na manual i już na tym etapie dobierzesz dobre sprzęgło, koło itd. A potem może turbo? 3.0 R6 jest kontruowane pod turbo, więc nada się idealnie. W Imprezach 2.0 N/A i 2.0 turbo to zupełnie inne silniki, a z tego co wybadałem 3.0 R6 był konstruowany z myślą o turbo w Suprze. Dlatego też mój wybór padł na ten silnik, bo bez turbo planuję jeździć tym wieki.
No a carsik to mnie rozbawił. 20tys km zjechał i mówi o żywotności. Niech zjedzie tym 150tys i się wypowie. No i uwierzyć nie mogę, że nie widzi różnicy między prędkościami 200km/h a 250km/h i związanymi z tym hamulcami, zawieszeniem itd. Powiem tak, wpakować 250km do is200 bez żadnych modyfikacji zawieszenia (nie chodzi o obniżenie) i hamulców, to zwykła pomyłka, bo na każdym zakręcie taki IS będzie spowalniał 170konnego Forestera, a rozumiem, że nie o to autorowi wątku chodziło ;)
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest