Witam.
Czy ktoś się spotkał, że podczas jazdy buda zaczyna trząść się "wibruje"
Ja ma niestety takie objawy.
Zdarza się to czasami ale jest mega upierdliwe. Wystarczy zatrzymać się wrzucić N i po chwili D aby napęd odprężyć i już po problemie dowiedziałem się że może to być przyczyna jakiś luzów w zawieszeniu.
Osobiście wymieniłem dyfer bo był luz na wyjściu na lewą półoś wymieniłem półoś z przegubami i nic to nie dało dzieje się nadal wcześniej wymieniłem podporę wału i też nic nie dało po woli kończy mi się koncepcja co jeszcze mogę zrobić
Najgorsze jest to że mogę czasem zrobić trasę do Chorwacji i się to nie przydarzy a czasem jadą do pracy stanie się to 2 razy na odcinku 10 km
Wibracje Karoserii.
- geniusz
- Lex user
- Posty: 85
- Rejestracja: 16 lis 2011, o 23:42
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: Poznan
- Kontakt:
- klexus
- Lex Master
- Posty: 1713
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Wibracje Karoserii.
Sprawdź poduchy silnik+skrzynia,
ale co sie dzieje z obrotami lecą w dół
ale co sie dzieje z obrotami lecą w dół
Re: Wibracje Karoserii.
To co opisujesz to właściwie norma w LS400. Przechodziłem przez identyczny problem. Przy mniejszych prędkościach drżenie pojawiało się okazjonalnie. Wystarczyło wejść np w łuk w lewo i drżenie ustępowało. Powyżej 120 km/h budą tarmosiło tak, że ciężko było rozpoznać kształty w lusterku wstecznym. Jak napisał klexus trzeba zacząć od poduszek silnika i skrzyni. U mnie wyglądało to tak:
Kolejnym elementem do wymiany były łożyska, dalej chińskie felgi, które uginały się sprężyście pod ciężarem auta, później półosie a na koniec wyważenie wału. Wady zawieszenia wychodzą głównie przy hamowaniu. Jeśli nie pomaga standardowa wymiana tarcz to trzeba zająć się drążkami reakcyjnymi. Jest co robić i na co wydawać.
Pozdrawiam fanów ograniczeń prędkości do 110 km/h. Ta prędkość pozwala skutecznie zapomnieć o wadach LS'a.
Kolejnym elementem do wymiany były łożyska, dalej chińskie felgi, które uginały się sprężyście pod ciężarem auta, później półosie a na koniec wyważenie wału. Wady zawieszenia wychodzą głównie przy hamowaniu. Jeśli nie pomaga standardowa wymiana tarcz to trzeba zająć się drążkami reakcyjnymi. Jest co robić i na co wydawać.
Pozdrawiam fanów ograniczeń prędkości do 110 km/h. Ta prędkość pozwala skutecznie zapomnieć o wadach LS'a.
-
- Lex user
- Posty: 165
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 08:24
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: Szczecin
- Kontakt:
Re: Wibracje Karoserii.
Klasyk, a możesz zdradzić gdzie i w jakiej cenie nabyłeś te poduszki? Ja mam również okazjonalne wibracje od 110-120 km/h , jedna z poduszek wygląda jak twoja (rozklejona)
Re: Wibracje Karoserii.
Teraz już nie pamiętam dokładnie całej sytuacji. Kupiłem w ASO Toyoty. Najpierw mówili , że będą pasować od Land Cruisera a w końcu przynieśli oryginały od Lexusa. Ponoć ktoś kiedyś zamówił i nie odebrał. Kosztowały mnie chyba 450 zł za 2 szt.
- geniusz
- Lex user
- Posty: 85
- Rejestracja: 16 lis 2011, o 23:42
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: Poznan
- Kontakt:
Re: Wibracje Karoserii.
Pytanko czy te poduszki są olejowe?
Bo To by potwierdzało teorię mechanika, że ze starości już nie działają tak jak powinny i może buda telepać.
Znalazłem firmy ROCA
http://www.ebay.co.uk/itm/ROCA-Engine-M ... 19e5f4de36
Warto się nimi zainteresować?
Znalazłem one są olejowe więc to może być mój przebieg to 300 tyś km i pewnie czas na ich wymianę.
Bo To by potwierdzało teorię mechanika, że ze starości już nie działają tak jak powinny i może buda telepać.
Znalazłem firmy ROCA
http://www.ebay.co.uk/itm/ROCA-Engine-M ... 19e5f4de36
Warto się nimi zainteresować?
Znalazłem one są olejowe więc to może być mój przebieg to 300 tyś km i pewnie czas na ich wymianę.
-
- Lex user
- Posty: 92
- Rejestracja: 13 sty 2013, o 16:10
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: psd
- Kontakt:
Re: Wibracje Karoserii.
Panowie mam pytanie, pacjent LS 400 rocznik 1999, jesli na postoju na biegu P dodam gazu, auto wpada w lekkie wibracje, pozniej to ustaje tzn jesli obroty zostana na jakims tam poziomie.
Dodatkowo podczas jazdy jesli delikatnie puszcze pedal gazu i lekko zaraz tego gazu dodam tez slychac jakies pukniecie głuche...
Czy to moga byc poduszki pod silnikiem czy cos innego? jakies porady?
Dodatkowo podczas jazdy jesli delikatnie puszcze pedal gazu i lekko zaraz tego gazu dodam tez slychac jakies pukniecie głuche...
Czy to moga byc poduszki pod silnikiem czy cos innego? jakies porady?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość