GS 450h kontra GS 250

Ogólne rozmowy oraz pytania na temat zakupu Lexusa
Gumish
Lex user
Posts: 105
Joined: 1 Oct 2011, o 12:07
Model Lexusa: ES350
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by Gumish »

maniek_ls400 wrote:Mam 2 LSa z aktywnym zawiasem i zero problemów z pompowanymi amorkami.
I to jest właśnie bardzo ciekawe, bo w topowych wersjach z USA (u nich nazywało się to Ultra, a nie żadne tam President, bo prezydent to jeździ Cadillaciem hehe) miechy padają bardzo często. Na ichniejszym forum jest cały temat poświęcony temu właśnie problemowi i ludzie masowo narzekają, najczęściej pada prawy tył, tak to się zaczyna, a potem stopniowo cała reszta. Bardzo popularna jest tam wymiana padniętych miechów na jakieś dedykowane zestawy, zwykłe, takie sprężynowe. I co ciekawe, zdaniem niektórych komfort wcale nie jest wtedy jakoś specjalnie niższy niż z pneumatyką. Być może wersje na Europę mają jakieś inne miechy, bardziej wytrzymałe itd.
sardzent
Lex user
Posts: 146
Joined: 19 Apr 2013, o 11:31
Model Lexusa: RX400h
Skąd:: Warsaw
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by sardzent »

Kto jezdzil (lub ma) hybryde dla tego kazde nastepne auto bedzie mulowate i glosne :)
Vego
Lex user
Posts: 62
Joined: 29 Mar 2011, o 22:42
Model Lexusa: miotacz ognia
Skąd:: Wawa
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by Vego »

ja mam tylko taką uwagę

GS250 nie ma v6 tylko r4...
User avatar
bedok
Lex user
Posts: 119
Joined: 3 May 2011, o 19:30
Model Lexusa: GS 300 1999 „Biała Strzała”
Skąd:: wlkp
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by bedok »

I tu się mylisz :

IS 250 = 2,5 V6
IS 300h = 2,5 R4
GS 250 = 2,5 V6
GS 450h = 3,5 V6
pkobierecki
Lex user
Posts: 182
Joined: 15 Jul 2012, o 16:42
Model Lexusa: CT 200h<RX450h<GS450h
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by pkobierecki »

Kolega "bedok" ma rację. Sam zbadałem temat. Wydawało mi się logiczne, że w 300h powinien być ten sam V6 co w 250 tylko działający w cyklu Atkinsona ale tak nie jest. Podejrzewam, że może chodzić o zbyt duże gabaryty bloku silnika V6. Najlepiej rozróżniać je po dźwięku :D 2,5 V6 daje czadu, 300h brzmi jak popierdółka. V6 to jest to.

GS wejdzie z napędem 300h ale najbardziej z tego wszystkiego będzie brakować tego niepowtarzalnego dźwięku V6 :) I obawiam się w przypadku tego napędu efektu skutera który jest tak piętnowany w Lexusie CT. Słaby napęd hybrydowy nieco denerwuje bo trzeba go bardziej cisnąć a dźwięk nie jest przyjemny w przypadku silnika R4. Wersja 450h jest na tyle mocna, że właściwie jadąc bez szaleństw i dużych przyspieszeń tak do 160 km/h silnika praktycznie nie słychać. A jak już się wciśnie to dźwięk jest baaardzo fajny. Jestem też ciekawy jak wypadnie spalanie wersji 300h. Moim zdaniem nie będzie oszczędności, bo masa robi swoje.
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by Yarecki »

pkobierecki wrote:Moim zdaniem nie będzie oszczędności, bo masa robi swoje.

Pewnie tak, ale to robota bardziej "zielonych" niż wymysł lexusa.
MX-3
Nowy lex user
Posts: 2
Joined: 12 Mar 2017, o 20:34
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Augustów
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by MX-3 »

Mam GS 450h III 2010r i IS 250 2008r, IS spala około 1-1,5l mniej nie szaleje na mieście ani autostradzie, komfort, szybkość przy wyprzedzaniu bez porównania, GS bije na głowę IS oba prestige. Tak na marginesie IS 250 z przebiegiem 72000 km mam do sprzedania, kolor srebny.
User avatar
zender
Lex user
Posts: 180
Joined: 6 Jan 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Skąd:: Sosnowiec
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by zender »

maniek_ls400 wrote:Jeżdżę trochę po EU i szczerze - ani razu nie widziałem lexa na lawecie.. Zresztą dostajesz auto zastępcze więc w czym problem ?
Przez ostatnie 6 lat zrobiłem LSami ponad 250kkm i tylko raz złapałem gumę (zmiana koła 25min) a drogi co tu pisać mamy coraz lepsze. a w razie czego jest assistance.
Ja nie kupię opon => 18" przez zwykłe sknerstwo a nie obawy o krzywienie felg - swoją drogą felgi lexusa oceniane są jako pancerne - jeśli chodzi o odporność na krzywienie, gorzej jest z ich powłoką lakierniczą - tego nie umieją opanować i to wstyd..
Zgadza sie felgi pancerne wichalem przy predkosci 100km na cos na dordze krajowej w nocy lewym bokiem ...wyskosci to mialo 18cm przednia opona I flega przezyla tylnia opona pekal ...felga nawet rysy nie bylo nie mowiac o tym aby byla krzywa lub cos podobnego.
Co do jakosci powloki - dotyczylo to tylko pewnych modeli.

pozdrawiam
zender
Post Reply

Return to “Ogólne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests