

Uśredniali wynikiprosperopro wrote:to swoja droga ale licz sie z tym ze na hamowni nigdy nie wyjda 2 takie same wyniki+/- 5KM
Wyniki z hamowni traktowałbym z lekkim przymrużeniem oka gdyż wprawni hamownicy potrafią skutecznie rasować swoje osiągnięcia. Ostatnio słyszałem pojęcie "optymistycznej hamowni".prosperopro wrote:to swoja droga ale licz sie z tym ze na hamowni nigdy nie wyjda 2 takie same wyniki+/- 5KM
Tak ale drobny poślizg koła działał będzie na minus, więc raczej nie jest to optymistyczna przyczynaledziu wrote:Wyniki z hamowni traktowałbym z lekkim przymrużeniem oka gdyż wprawni hamownicy potrafią skutecznie rasować swoje osiągnięcia. Ostatnio słyszałem pojęcie "optymistycznej hamowni".prosperopro wrote:to swoja droga ale licz sie z tym ze na hamowni nigdy nie wyjda 2 takie same wyniki+/- 5KM
Nie mówiąc już o tym że w trakcie hamowania może coś umknąć obsłudze i będą przekłamania np: drobny poślizg kół.
Mam to samo, chyba zrezygnuje z 8100 i zaleje pół syntetykiem.... jakieś rady?Travis wrote:coś w kwestii oleju się zmieniło? Bo czeka mnie zmiana po przejechaniu 5tyś km na motulu :/ olej brudny jak cholera a żółta kontrolka nie daje mi spokoju na desce rozdzielczej.
Jest jeszcze jedna jedna rzecz: są różne syntetyki - syntetyki mineralne (na bazie oleju hydrokrakownego - czyli oleje nazywane "synthetic technology" albo "synthetic" albo "full synthetic, manufactured in EU") i pełne syntetyki na bazie PAO. Jak widać, syntetyk, syntetykowi nie równy, i na tym duże koncerny robią kasę.prosperopro wrote:Poducent to mi wisi parametry sa wazne watpie zeby miedzy jednym producentem a drugim byla ronica w oleju 10w40 bo to sa normy ktore musi spelniac. Wazne to jest czy to jest syntetyk pol syntetyk czy mineralny bo to juz jest ogroma roznica a w normach to mozna czuc np miedzy 15w40 a 0w20taka roznice
Też do nowego nabytku zaleję Millersa właśnie - świetny olej i ciężko kupić podróbkę w przeciwieństwie do już coraz bardziej popularnego Motula.lexrwd wrote:A co powiecie na to:?
http://www.millersoils.co.uk/news/2012/ ... r-Test.asp
http://www.millersoils.co.uk/pdf/news/Skoda%201.6.pdf
http://www.millersoils.co.uk/pdf/news/E ... 2022nd.pdf
Leję do siebie Millers Oils, bo to prawdziwy pełny syntetyk na bazie PAO, ale wygląda na to, że ta seria Nanodrive (PAO, estry, nanotechnologia) to jakiś kosmos.
Trzeba było zrobić płukankę przed zalaniem takiego oleju - wtedy być może nie byłoby takich niespodzianek.forest wrote:Mam to samo, chyba zrezygnuje z 8100 i zaleje pół syntetykiem.... jakieś rady?Travis wrote:coś w kwestii oleju się zmieniło? Bo czeka mnie zmiana po przejechaniu 5tyś km na motulu :/ olej brudny jak cholera a żółta kontrolka nie daje mi spokoju na desce rozdzielczej.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests