

Przyszła wiosna a nie zmiana olejudS wrote:Mi po potraktowaniu silnika płukanką i przesiadce na LiquiMoli spadło zużycie paliwa o dobre 0,5l![]()
Do tej pory robiłem na zbiorniku jakieś 480km i tankując wchodziło ok 60l. Ostatnio zrobiłem 500km z małym hakiem i weszło niecałe 56l. Wcześniej żeby dobić do 500km musiałem albo zrobić spory odcinek trasy albo cisnąc na rezerwie ale wtedy wchodziło i 65l.
Tak więc jeśli olej dosyć szybo ci się zasyfia to jak najbardziej polecam zastosowanie płukanki.
Mam spis wszystkich tankowań i ilości km które były zrobione na każdym zbiorniku od 2lat przez które użytkuje L, i mówię to w oparciu o cały ten okres a nie ostanie kilka miechów kiedy była zima. Wcześniej w ciepłym okresie aby zejść do średniego spalania 11l musiałem zdobić sporo km w trasie, a ostatni zbiornik wyjeździłem tylko w mieście.tomekb wrote:Przyszła wiosna a nie zmiana olejuale jak wiezysz w płukanke to winszuje
Moim zdaniem jeżeli twierdzisz że na moc ma wpływ mniejszy współczynnik tarcia to dalczego nie na spalanie? Również współczynnik tarcia ma wpływ na przenoszony moment obrotowy, generowanie mocy pochłania również energię dlatego silnik może być mniej obciązony. stąd może być odrobina mniejsze spalanie ale to w zasadzie i tak jest pewnie niezauważalne.prosperopro wrote:na moc i owszem mnieszy wspolczynnik tarcia ale spalanie ? komputer steruje dawka i tu raczej sie nic nie zmieni ewentualnie ciezar naszej nogi
Spodziewałem się różnicy ale nie aż 22KM i 16Nm... ja pitoleLinkPL wrote:
Jeśli ma wpływ na moc to może mieć i na spalanie
Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 2 guests