Nie sztuką jest wydać dwa razy tyle i kupic gotowego a i tak nie do końca pewne czy nie walonego...
podłuznice, maska, dach , wszystko ok, poduszki nie wystrzeliły, pali, jeżdzi jak napisane
Dostęp do fachowców jest, częsci również można sie pobawić.....
Sprawa do przemyślenia bo za ok 60k na gotowo jest do zrobienia....A wersja Eu, Prestige , rok 2008 zaczyna sie od 85k....
Zapytanie o uderzonego IS 250
-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 22 Feb 2012, o 11:51
- Model Lexusa: IS 250
- Skąd:: ŁWC
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 2585
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Zapytanie o uderzonego IS 250
Więc jak jest ok. to trzeba się brać i działać.
Sprawdź jeszcze ile będzie opłat celnych i pamiętaj że auto jest z CH. więc na pewno będzie małe zagięcie rzeczywistości.
Cieszę się że mamy na forum takich optymistów
Ten tekst z tą jazdą jest trafiony w dziesione
powinno to tak brzmieć "będziesz miał jazdę" albo "kiedyś będziesz jeździł" 
Sprawdź jeszcze ile będzie opłat celnych i pamiętaj że auto jest z CH. więc na pewno będzie małe zagięcie rzeczywistości.
Cieszę się że mamy na forum takich optymistów

Ten tekst z tą jazdą jest trafiony w dziesione


- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: Zapytanie o uderzonego IS 250
Urwałeś się z choinki ?? Zastanów się co piszesz ... z tym kołem od pasażera to na pewno jeździ ... Na którym zdjęciu widzisz podłużnice, żeby ocenić ich stan ??barteklwc wrote:Nie sztuką jest wydać dwa razy tyle i kupic gotowego a i tak nie do końca pewne czy nie walonego...
podłuznice, maska, dach , wszystko ok, poduszki nie wystrzeliły, pali, jeżdzi jak napisane
Dostęp do fachowców jest, częsci również można sie pobawić.....
Sprawa do przemyślenia bo za ok 60k na gotowo jest do zrobienia....A wersja Eu, Prestige , rok 2008 zaczyna sie od 85k....
Zgodnie z Twoim rozumowaniem ... "Nie sztuka kupić dobry i jeździć dobrym, sztuka kupić tanio kupę złomu i później się z nią uganiać ..."
How far We can go ...
- forest
- Lex Master
- Posts: 3583
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Contact:
Re: Zapytanie o uderzonego IS 250
dobra, powiedzmy że kupisz go za 40k., skoro tak bardzo zależy na wersji Eu, Prestige , rok 2008 i faktycznie są od 80k. to może faktycznie się opłaci... ale roboty przy tym od cholery 

SC430 '2002
-
- Lex Driver
- Posts: 492
- Joined: 22 Aug 2011, o 23:02
- Model Lexusa: is 200
- Skąd:: Ruda Śląska
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 4
- Joined: 22 Feb 2012, o 11:51
- Model Lexusa: IS 250
- Skąd:: ŁWC
- Contact:
Re: Zapytanie o uderzonego IS 250
ogląLinkPL wrote:Urwałeś się z choinki ?? Zastanów się co piszesz ... z tym kołem od pasażera to na pewno jeździ ... Na którym zdjęciu widzisz podłużnice, żeby ocenić ich stan ??barteklwc wrote:Nie sztuką jest wydać dwa razy tyle i kupic gotowego a i tak nie do końca pewne czy nie walonego...
podłuznice, maska, dach , wszystko ok, poduszki nie wystrzeliły, pali, jeżdzi jak napisane
Dostęp do fachowców jest, częsci również można sie pobawić.....
Sprawa do przemyślenia bo za ok 60k na gotowo jest do zrobienia....A wersja Eu, Prestige , rok 2008 zaczyna sie od 85k....
Zgodnie z Twoim rozumowaniem ... "Nie sztuka kupić dobry i jeździć dobrym, sztuka kupić tanio kupę złomu i później się z nią uganiać ..."
Byłem go oglądać dlatego wiem w jakim stanie są podłużnice.
Sztuką jest wyszykować bardzo dobrze takie auto 25k taniej niż chodzą na rynku i mieć flo na inne wydatki.
A i tak 90% IS'w z USA było walonych dużo mocniej niż ten tylko właściciele o tym nie wiedzą.
-
- Nowy lex user
- Posts: 7
- Joined: 19 Feb 2012, o 01:49
- Model Lexusa: mercedes cl 500
- Skąd:: Legnica
- Contact:
Re: Zapytanie o uderzonego IS 250
Szczerze, nie ma z nim tragedii. Giry raczej będa proste, ale trzeba sprawdzić, dach wygląda na ok, drzwi mogły dostać od przesuniętego błotnika, góra drzwi po takim strzali bardzo często sie przesuwa, widziałem an własne oczy golfa V po jeszcze lżejszym uderzeniu (wjazd pod tira) z drzwiami stało się to samo, jest do wyprowadzenia, prosty zabieg, jak pojedziesz jeżdzić. weź metrówke. otwórz maske, jeden koniec przyłóż do lewej giry, a drugi do dachu z prawej strony, później zrób tak samo z drugą stroną(tylko dokładnie przykładaj metrówke) to tak typowo na chłopski rozum pokarze Ci czy jest się czego obawiac. No i generalnie sporo jest do malowania, bo jak chcesz to zrobić dobrze, to musisz malować, zderzak (cieniować maske), cieniować lewy błotnik, malować prawy błotnik, prawe drzwi i cieniować tył prawych.
-
- Lex Master
- Posts: 2585
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Zapytanie o uderzonego IS 250
kociub wrote:Szczerze, nie ma z nim tragedii. Giry raczej będa proste, ale trzeba sprawdzić, dach wygląda na ok, drzwi mogły dostać od przesuniętego błotnika, góra drzwi po takim strzali bardzo często sie przesuwa, widziałem an własne oczy golfa V po jeszcze lżejszym uderzeniu (wjazd pod tira) z drzwiami stało się to samo, jest do wyprowadzenia, prosty zabieg, jak pojedziesz jeżdzić. weź metrówke. otwórz maske, jeden koniec przyłóż do lewej giry, a drugi do dachu z prawej strony, później zrób tak samo z drugą stroną(tylko dokładnie przykładaj metrówke) to tak typowo na chłopski rozum pokarze Ci czy jest się czego obawiac. No i generalnie sporo jest do malowania, bo jak chcesz to zrobić dobrze, to musisz malować, zderzak (cieniować maske), cieniować lewy błotnik, malować prawy błotnik, prawe drzwi i cieniować tył prawych.
Tu nie chodzi o to że coś bylo strasznego z tym

Nie wyobrażam sobie taniej naprawy tak uszkodzonego samochodu przez osobę nie znającą się na realich polskich specuffffffff

Typowy Kowalski pierwszą wpadke finansową zaliczyłby w U.Celnym a reszta lepiej nie gadać.
Tak z perspektywy to wygląda że ten temacik był dla sprzedającego uzupełniany przez sprzedającego.

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests