[IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANIA

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa IS
Post Reply
User avatar
konik_80
Lex Driver
Posts: 426
Joined: 21 Sep 2010, o 17:13
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Skąd:: Szkocja
Location: Szkocja / Stargard Szczec
Contact:

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by konik_80 »

sztanga wklej fote - z chęcią zobaczę jak to jest u ciebie podłączone
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by carinus »

Zbyt póżno zorientowałem się zeby wybrać rozdzielacz zamiast listwy i może wtedy mogłbym upchać to bliżej kolektora.Teraz już trochę za póżno żeby zmieniac i kupować nowe wtryski,chyba ze znajdę chętnego na moje obecne.Gdyby dało się okroić obudowę filtra dla zrobienia miejsca nad kolektorem to byłoby świetnie.
Lex

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by Lex »

dziś podskoczyłem do znajomego żeby przełożyć z kolumny na kolektor listwy z valkami pod obudowę filtra by je wyciszyć przy okazji skróciły się wężyki o połowę co podobno jest na korzyść instalki , naprawdę jest gigantyczna różnica po tej przekładce a w kabinie nastała cisza nie ma już tego paskudnego cykania

było
Image

jest
Image
User avatar
konik_80
Lex Driver
Posts: 426
Joined: 21 Sep 2010, o 17:13
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Skąd:: Szkocja
Location: Szkocja / Stargard Szczec
Contact:

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by konik_80 »

No jest już lepiej aczkolwiek na pojedynczych MJ da się zrobić węże po 4-5cm max. Jeśli jednak zostajesz przy Valtekach to przydałoby się jeszcze zrobić kompensację ciśnienia pomiędzy listwami bo tego brak.
Is200
Lex user
Posts: 42
Joined: 17 Oct 2011, o 19:00
Model Lexusa: IS200
Skąd:: za rogiem
Contact:

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by Is200 »

magic jety na leżąco to nie za szczęśliwe ułożenie. kolego a nie lepiej odżałować trochę i wrzucić pod maskę czerwone hany? Dopiero poczujesz różnicę w pracy silnika i spalaniu.
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by LinkPL »

A u mnie to wygląda tak:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/m ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/g ... directlink

Przejechane 50k km, dwa razy wymienione filterki (zapobiegawczo).
Konfiguracja to Magic Jet - wtryski
AG Centrum - reduktor i komputer.

Instalacja Pop - Gaz Radom.
How far We can go ...
KRYSPIN

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by KRYSPIN »

Kolego Lex:
Brakuje kompensacji to raz
Dwa to czy ja dobrze widzę że masz wstawiony czujnik ciśnienia i temp na wężu, który zasila bank 1 (123 cylinder) ?

kolego linkPL
Nie wiem gdzie biegnie ten wężyk z drugiego rozdzielacza bo na foto tego nie widać, ale podłączenie rozdzielaczy szeregowo to duuuże nieporozumienie.
Powinien być trójnik w kształcie litery Y i dalej indywidualnie wąż na każdy rozdzielacz a między rozdzielaczami kompensacja.

W układzie który masz będzie różnica w ciśnieniu na obu rozdzielaczach.
Sprawdzał ktoś jakie masz korekty przy tak podłączonej instalacji?
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by LinkPL »

kolego linkPL
Nie wiem gdzie biegnie ten wężyk z drugiego rozdzielacza bo na foto tego nie widać, ale podłączenie rozdzielaczy szeregowo to duuuże nieporozumienie.
Powinien być trójnik w kształcie litery Y i dalej indywidualnie wąż na każdy rozdzielacz a między rozdzielaczami kompensacja.

W układzie który masz będzie różnica w ciśnieniu na obu rozdzielaczach.
Sprawdzał ktoś jakie masz korekty przy tak podłączonej instalacji?
Hmm ... Ustawiali to na hamowni i raczej nie miałem z tym gazem problemów, działa całkiem nieźle spalanie też w normie. A wężyk idzie do takiego czarnego przekaźnika który odpowiada bodajże za lubryfikator i podawanie płynu ... Silnik pracuje równo na benzynie i gazie. Jak podawany jest płyn chłodzący to chodzi wyraźnie ciszej i bardziej tak miękko na gazie. Bynajmniej ja słyszę różnicę i od razu wiem kiedy płyn się skończył.

Pozdro
Link
How far We can go ...
KRYSPIN

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by KRYSPIN »

LinkPL wrote:kolego linkPL
Nie wiem gdzie biegnie ten wężyk z drugiego rozdzielacza bo na foto tego nie widać, ale podłączenie rozdzielaczy szeregowo to duuuże nieporozumienie.
Powinien być trójnik w kształcie litery Y i dalej indywidualnie wąż na każdy rozdzielacz a między rozdzielaczami kompensacja.

W układzie który masz będzie różnica w ciśnieniu na obu rozdzielaczach.
Sprawdzał ktoś jakie masz korekty przy tak podłączonej instalacji?
Hmm ... Ustawiali to na hamowni i raczej nie miałem z tym gazem problemów, działa całkiem nieźle spalanie też w normie. A wężyk idzie do takiego czarnego przekaźnika który odpowiada bodajże za lubryfikator i podawanie płynu ... Silnik pracuje równo na benzynie i gazie. Jak podawany jest płyn chłodzący to chodzi wyraźnie ciszej i bardziej tak miękko na gazie. Bynajmniej ja słyszę różnicę i od razu wiem kiedy płyn się skończył.

Pozdro
Link[/quote]

kolego nie tak to zrobione być powinno, a sama hamownia to nie wszystko, piszesz że raczej problemów nie było... problemy są albo ich nie ma :ok:
proponował bym ci podłączyć auto pod fejsa obd i sprawdzić korekty, bo przy tym rozwiązaniu możesz nie widzieć różnicy między Pb i LPG ale gdy zresetujesz kompa i przejedziesz się na Pb to zapewne poczujesz i to wielką różnicę pracy auta na Pb
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: [IS200] FOTY INSTALEK , PODPOWIEDZI I CIEKAWE ROZWIĄZANI

Post by LinkPL »

KRYSPIN wrote:
kolego nie tak to zrobione być powinno, a sama hamownia to nie wszystko, piszesz że raczej problemów nie było... problemy są albo ich nie ma :ok:
proponował bym ci podłączyć auto pod fejsa obd i sprawdzić korekty, bo przy tym rozwiązaniu możesz nie widzieć różnicy między Pb i LPG ale gdy zresetujesz kompa i przejedziesz się na Pb to zapewne poczujesz i to wielką różnicę pracy auta na Pb

Mapa:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/q ... directlink

Korekty:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/k ... directlink

Estymacja:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/4 ... directlink

Ode mnie tyle w temacie. Problemów nie było, nie ma i mam nadzieję, że nie będzie ;)
How far We can go ...
Post Reply

Return to “Instalacje Gazowe”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest