Dodam tylko jako ciekawostke ze w ten weekend mialem na jazdy probne Audi Q8 i tam youtube i spotify gralo dla mnie bardzo dobrze. Byl bass, byly wyczywalne wysokie tony. Dzwiek mnie
„Otulał” z kazdej strony. Jak jay-z zaczal swoj wystep to mialem wrazenie ze mowi zza mnie. Nie byl to jednak najwyzszej klasy sprzet ale sredniej polki.
Tego samego spodziewalem sie po ML.
I tak jak wspominalem, nie jestem audiofilem ale oczekuje od audio wiecej niz to co oferuje NX z glosnikami Pioneer.
Zakup nowego lexusa RX 450 h+
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 177
- Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Ten bazowy zestaw w NX jest bardzo sredni i tu sie zgadzam.
A podbicie niskiego zakresu to czesty chwyt , ktory jednak niekoniecznie oznacza wysoka jakosc dzwieku.
A podbicie niskiego zakresu to czesty chwyt , ktory jednak niekoniecznie oznacza wysoka jakosc dzwieku.
-
- Lex Driver
- Posts: 543
- Joined: 2 Jun 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
mam to audio w a7, niezłe ; )Klaudiusz wrote: ↑3 Sep 2024, o 16:04 Dodam tylko jako ciekawostke ze w ten weekend mialem na jazdy probne Audi Q8 i tam youtube i spotify gralo dla mnie bardzo dobrze. Byl bass, byly wyczywalne wysokie tony. Dzwiek mnie
„Otulał” z kazdej strony. Jak jay-z zaczal swoj wystep to mialem wrazenie ze mowi zza mnie. Nie byl to jednak najwyzszej klasy sprzet ale sredniej polki.
Tego samego spodziewalem sie po ML.
I tak jak wspominalem, nie jestem audiofilem ale oczekuje od audio wiecej niz to co oferuje NX z glosnikami Pioneer.
Jeździłem RX i niestety no nie grało to tak fajnie

Jak nie chcesz zamiennik NX, to wczoraj pokazali nowe q5 na całkowicie nowej płycie etc.
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 5 Sep 2023, o 10:16
- Model Lexusa: RX 350h
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Dziś wypożyczyłem na weekend 450h+ do testów a od roku użytkuje 350h zamiarem wymiany na 500h. Auto Mnie miło zaskoczyło ciszą, przyspieszeniem i małym zużyciem paliwa.
-
- Lex user
- Posts: 104
- Joined: 18 Mar 2024, o 18:05
- Model Lexusa: RX350h
- Skąd:: Łódź okolice
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 5 Sep 2023, o 10:16
- Model Lexusa: RX 350h
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posiadam 350 i za rok zmieniam samochód. 500 miała być następna po 350. Ale jeszcze chciałem 450 przetestować. Tak więc wypożyczyłem na weekend do testów i uważam że raczej nie 500 a 450 będzie w garażu za rok.
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Czy nie przeszkadza Wam w 450h+ to że każdego dnia musicie podłączać i odłączać ten kabel ... trzeba go jakoś zwinąć, umyć ręce ...
Mam kolegę który jeździ pastuszkiem phev i mówi, że o ile na początku to nawet lubił a obecnie po prostu ładuje tylko przy weekendzie ...
Mam kolegę który jeździ pastuszkiem phev i mówi, że o ile na początku to nawet lubił a obecnie po prostu ładuje tylko przy weekendzie ...
How far We can go ...
-
- Nowy lex user
- Posts: 13
- Joined: 31 Mar 2022, o 17:16
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: pdk
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Witam ponownie po 2 latach. w lipcu 2022 odebrałem po roku oczekiwania NX350h w wersji omotenashi+luxury w kolorze sonic grey. Obecnie byłem bliski zakupu X5 50e, ale w ostatniej chwili zmieniłem decyzję. Będzie RX450 lub RX500. Bliżej mi do 450h. Na zagranicznych stronach pojawiają się informacje, że na przełomie 2025/26 będzie odświerzona wersja RX - zmiana lamp, grila, tylnych świateł. Czy ktoś coś wie na ten temat? Wydawało mi się, że lex udoskonalał samochody bez zmiany wyglądu zewnętrznego.
-
- Lex user
- Posts: 33
- Joined: 14 Oct 2024, o 11:32
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Nowy Sącz
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Witaj.lonek_rwl wrote: ↑16 Mar 2024, o 09:58 Odebrałem w końcu RXa 450h+.
Zamówiony w połowie grudnia, wybrany ze stocka ale i tak do marca czekaliśmy (bo domówiłem hak?).
Nie zdawałem sobie sprawy jaki to jest przeskok cywilizacyjny przesiąść się z Grand Cherokee do RXa. Sama świadomość że w końcu będę miał auto, w którym nic się nie zepsuje mnie cieszy [emoji41]
Od 2015 mamy też Infiniti Q50 i po 9 latach z amerykańcem i japońcem wiedzieliśmy ze zostajemy w Japonii.
Leks z salonu pojechał prosto na dechroming. Wrzucę fotkę jak odbierzemy gotowe auto.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zamówiłem RXa 450h+ omotenashi po awarii Jeep Gran Cherokee. Jeep był z 2016 roku, przejechane 132.000 km i przez 8 lat lałem tylko paliwo i coroczne przeglądy w ASO. Wcześniej przed Jeepem miałem RXa 330. Mówisz, że to przeskok cywilizacyjny? Żona i w sumie ja uwielbialiśmy Jeepa aż do awarii. Teraz czekam na odbiór RXa
-
- Lex user
- Posts: 177
- Joined: 9 Oct 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Contact:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Ja dla odmiany jestem zachwycony moim 450h+ . To moj 5ty Lexus po LS400 i trzech RX ( 2,3 i 4 generacji , zawsze w hybrydzie ).
Wszystko mi w tym aucie pasuje - od zuzycia pradu ( latem zszedlem do sr 21 kWh/100km plus 2,3 l - stan po ok 9 tys km, odebrany luty br ) przez komfort jazdy , szczegolnie w trybie EV, po dzwiek systemu Mark Levinson ( szczegolnie z Tidala , radio DAB nieco gorzej, ale np radio Chopin bardzo przyzwoicie brzmi ).
W poprzednich RX tez mialem zawsze ML , ten w 450h+ jest mz najlepszy ( jestem od dawna audiofilem z bardzo dobrym systemem w domu ). W LS byl system Nakamichi ztcp, ale to bylo ponad 20 lat temu.
Ladowanie mi nie przeszkadza, zakladam rekawiczki przy podlaczaniu kabla , kabel mam przygotowany na taka dlugosc opaskami na rzepach , zeby mi sie nie platal. Laduje w pracy lub w domu,ok polowa pradu ze slonca ( w obu miejscach mamy instalajce PV i ladowarki 3 fazowe - w domu Zaptec, w pracy Green Cell na karty RFID). Kiedy brakuje slonca korzystamy z tanszej taryfy nocnej ustawiajac poczatek ladowania na godziny poznowieczorne. Ladowanie oczywiscie z max moca 6,6 kW , taka jest moc ladowarki pokladowej .Do PHEV to wystarcza mz . Sprawdzilem to przed zakupem i nie czuje sie rozczarowany. Obsluge ladowania auta zony ja zalatwiam, zeby nie musiala sie tym martwic.
Na dzienne jazdy potrzebuje latem ok 11 kWh, ich zaladowanie zajmuje ok 2 h. Zima nieco wiecej ,ale jak sie robi chlodno , to rano odpalam tryb HV na ok 10 minut , auto sie szybciej nagrzewa i nie zuzywa do tego pradu. Kiedy rano jest powzyej 10 stopni jezdze caly czas na pradzie.
W dluzszej trasie jezdze w trybie HV , jazdy codzienne w trybie EV lub w Auto.
Jedyna rzecza, ktora mnie na poczatku nieco rozczarowala byly plastikowo wygladajace okladziny w wersji Omotenashi -Bamboo. Wydaje mi sie ,ze tylko kierownica ma prawdziwy bambus.
Car Play dziala idealnie z moim Iphone 14, a po rezygancji z Vodafone nie ma problemow z odpalaniem auta. Korzystam z Apple Maps zamisat nawigacji Lexusa. Obsluga dachu jest troche skomplikowana, w poprzednim modelu wydawalo mi sie to bardziej intuicyjne , ale powoli sie przyzwyczajam. HUD ok , ostrzezenia o przekroczeniu predkosci wylaczam dezaktywujac czytanie znakow przy codziennych jazdach na znanych trasach.
To najlepszy RX , jakiego mialem ,zona ma NX z tym samym napedem tj 450h+ i podobnie zachwycona jak ja. Tam niestety nie mozna bylo zamowic ML, ale nie jest w tej kwestii bardzo wymgajaca i system Pioneera jej wystarcza. Acha , no i moj RX wita mnie z imienia i nazwiska zony , bo zalozylismy konto w Lexus Link kiedy odebralismy jej NX 2 lata temu, nie da sie dodac drugiego kierowcy na stale . Tzn da sie , ale po wylaczeniu auta i tak wraca do danych zony . Ale to mankament aplikacji Lexus Link, jej aktualizacja do wersji z + uniemozliwa np podglad danych zuzycia pradu i benzyny za caly okres, dostepne sa tylko dane dla poszczegolnych miesiecy. Przed aktualizacja byly rowniez dane za caly okres uzytkowania auta, tak ze aplikacja winna byc poprawiona mz.
Zauwazylem ,ze jezdze duzo spokojniej niz kiedys , ale to nie tylko chec jazdy w ciszy , ale i pesel - rocznik 59;) Jednak i tak w jezdzie hybrydowej ja mam srednio 75 , zona 84-85, powyzej 90 chyba nieosiagalne przy normalnej jezdzie.
Jednym slowem - idealne auto dla emeryta
. Ale ciagle aktywnego zawodowo.
Wszystko mi w tym aucie pasuje - od zuzycia pradu ( latem zszedlem do sr 21 kWh/100km plus 2,3 l - stan po ok 9 tys km, odebrany luty br ) przez komfort jazdy , szczegolnie w trybie EV, po dzwiek systemu Mark Levinson ( szczegolnie z Tidala , radio DAB nieco gorzej, ale np radio Chopin bardzo przyzwoicie brzmi ).
W poprzednich RX tez mialem zawsze ML , ten w 450h+ jest mz najlepszy ( jestem od dawna audiofilem z bardzo dobrym systemem w domu ). W LS byl system Nakamichi ztcp, ale to bylo ponad 20 lat temu.
Ladowanie mi nie przeszkadza, zakladam rekawiczki przy podlaczaniu kabla , kabel mam przygotowany na taka dlugosc opaskami na rzepach , zeby mi sie nie platal. Laduje w pracy lub w domu,ok polowa pradu ze slonca ( w obu miejscach mamy instalajce PV i ladowarki 3 fazowe - w domu Zaptec, w pracy Green Cell na karty RFID). Kiedy brakuje slonca korzystamy z tanszej taryfy nocnej ustawiajac poczatek ladowania na godziny poznowieczorne. Ladowanie oczywiscie z max moca 6,6 kW , taka jest moc ladowarki pokladowej .Do PHEV to wystarcza mz . Sprawdzilem to przed zakupem i nie czuje sie rozczarowany. Obsluge ladowania auta zony ja zalatwiam, zeby nie musiala sie tym martwic.
Na dzienne jazdy potrzebuje latem ok 11 kWh, ich zaladowanie zajmuje ok 2 h. Zima nieco wiecej ,ale jak sie robi chlodno , to rano odpalam tryb HV na ok 10 minut , auto sie szybciej nagrzewa i nie zuzywa do tego pradu. Kiedy rano jest powzyej 10 stopni jezdze caly czas na pradzie.
W dluzszej trasie jezdze w trybie HV , jazdy codzienne w trybie EV lub w Auto.
Jedyna rzecza, ktora mnie na poczatku nieco rozczarowala byly plastikowo wygladajace okladziny w wersji Omotenashi -Bamboo. Wydaje mi sie ,ze tylko kierownica ma prawdziwy bambus.
Car Play dziala idealnie z moim Iphone 14, a po rezygancji z Vodafone nie ma problemow z odpalaniem auta. Korzystam z Apple Maps zamisat nawigacji Lexusa. Obsluga dachu jest troche skomplikowana, w poprzednim modelu wydawalo mi sie to bardziej intuicyjne , ale powoli sie przyzwyczajam. HUD ok , ostrzezenia o przekroczeniu predkosci wylaczam dezaktywujac czytanie znakow przy codziennych jazdach na znanych trasach.
To najlepszy RX , jakiego mialem ,zona ma NX z tym samym napedem tj 450h+ i podobnie zachwycona jak ja. Tam niestety nie mozna bylo zamowic ML, ale nie jest w tej kwestii bardzo wymgajaca i system Pioneera jej wystarcza. Acha , no i moj RX wita mnie z imienia i nazwiska zony , bo zalozylismy konto w Lexus Link kiedy odebralismy jej NX 2 lata temu, nie da sie dodac drugiego kierowcy na stale . Tzn da sie , ale po wylaczeniu auta i tak wraca do danych zony . Ale to mankament aplikacji Lexus Link, jej aktualizacja do wersji z + uniemozliwa np podglad danych zuzycia pradu i benzyny za caly okres, dostepne sa tylko dane dla poszczegolnych miesiecy. Przed aktualizacja byly rowniez dane za caly okres uzytkowania auta, tak ze aplikacja winna byc poprawiona mz.
Zauwazylem ,ze jezdze duzo spokojniej niz kiedys , ale to nie tylko chec jazdy w ciszy , ale i pesel - rocznik 59;) Jednak i tak w jezdzie hybrydowej ja mam srednio 75 , zona 84-85, powyzej 90 chyba nieosiagalne przy normalnej jezdzie.
Jednym slowem - idealne auto dla emeryta

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest