
A propo zawieszenia, Volva (suvy) bez pneumatyki mają dużo twardsze zawieszenia od aktualnego NX. Porównałbym do e 220, 2018, jak dla mnie wystarczająco miękki. Choć RX pewnie rozpieszcza w tym temacie jeszcze fajniej

Bardzo się bałem o fotele, ponieważ w czasie jazdy próbnej jeździłem F-sportem i tamte fotele nie do końca przypadły mi do gustu (wygoda, bo wygląd super). W Omotensahi miałem tylko próbę 'statyczną'. Dzień po odebraniu auta zrobiłem trasę do Holandii. A następnego dnia z powrotem. Fotele oceniam jako baaaardzo wygodne. Mam 198 wzrostu i w poprzednich autach często po takich trasach cierpiałem na bóle kręgosłupa. Tutaj zero dolegliwości. No i siedzisko, wszyscy narzekają, że za krótkie, a mi siedzi się superslawham wrote: ↑17 Jul 2023, o 06:09 Auta jeszcze nie mam, ale pamietam, że przed zamówieniem zastanawiałem się nad wersją Luxury czy F-Sport.
Maja różne fotele, F-Sport twardszy i węższe lepiej trzymające na boki siedzisko i wyższe, szersze oparcie.
Luxury nie tak twarde, szersze siedzisko ale oparcie trochę niższe, za to dodatkowa regulacja w lędźwiach.
Wybrałem F-Sport ze względu na wygląd zewnętrzny, choć sprzedawca radził Luxury ze względu właśnie na siedzenia.
Obawiam się trochę tego wąskiego siedziska, najlepszy moim zdaniem na trasy byłby mix siedzisko Luxury i oparcie F-Sport.
Zobaczymy za 3 miesiące ( mam ndzieję).
@Ghotti
Poeksperymentuj troche z ustawieniami, w czasie jazd próbnych wygodniej mi się jechało z wyżej ustawionym siedzeniem.
Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests