Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
-
- Lex user
- Posts: 75
- Joined: 2 Feb 2023, o 18:07
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Może choć Ty będzie tak uprzejmy i podasz wersję swojej mapy?
NX 350H AWD F Sport Sonic Grey - Odebrany 01.2023
-
- Lex user
- Posts: 248
- Joined: 8 Dec 2021, o 00:44
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: Wawa
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Próbowałem trochę na nawigacji fabrycznej ale nie da się Tylko google więc dla mnie tych map wogole może nie być
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
-
- Lex user
- Posts: 184
- Joined: 31 Jan 2022, o 16:10
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: Polska
- Location: Polska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
W sobotę przy odbiorze swojego NX-a zapytałem o problem technika - pokazał jak awaryjnie otworzyć ale dodał że problem był znany ale w egzemplarzach teraz odbieranych jest już rozwiązany.
ładowarka indukcyjna Iphone 13pro ładuje bez problemu
ale pytanie:
- do odebranych aut mieliście jeden czy dwa kluczyki ??? ( ja dostałem jeden + grot drugiego)
- nawigacja google wyświetlana dzięki CARPLAY - ustawienie adresu docelowego - tylko słownie - nie da się wpisać na ekranie ??
-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Do Yarisa wlasnie trafil bezprzewodowy android auto. Wiec sprawy licencyjne zostaly ogarniete.
Czekamy na aktualizacje OTA NXów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czekamy na aktualizacje OTA NXów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 17 Jan 2023, o 12:34
- Model Lexusa: NX350
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: Mróz a Lexus NX 350h
Przy kilkustopniowym mrozie otwarcie drzwi to nie lada wyczyn. Elektronika nie działa, trzeba ciepłą ręką ogrzać klamkę i dopiero się odblokuje. Przestrzegam przed mocnym ciagnięciem za klamkę przy założeniu ,że drzwi przywarły do uszczelki. Blacha jest tak miękka,że się wybrzusza! Na szczęście kierownica była już podgrzana i można ręką ponownie zagrzać. Paradoks samochód z rozmrożoną szybą, zagrzaną szybą i działającym silnikiem spalinowym , do którego nie można się dostać. Tylko przez bagażnik byłoby to możlwe. zadne z pozostałych drzwi nie chciały się również otworzyć pomimo dodatkowego odblokowania pilotem.
-
- Lex user
- Posts: 124
- Joined: 5 Apr 2022, o 14:14
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: WARSZAWA
- Contact:
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 17 Jan 2023, o 12:34
- Model Lexusa: NX350
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re:Mróz a Lexus NX 350h
Dziękuję, to prawda, ale ściągnięcie klapki zaślepiającej dziurkę od klucza na mrozie to też nie lada wyczyn. Trzeba nabrać wprawy w jego otwieraniu w lepszych warunkach. A przy okazji to rozmrażanie szyby to polega tylko na zwykłym nawiewie ciepłego powietrza. W VW szyba na prawdę się rozmrażała bo była ogrzewana od wewnątrz.
-
- Lex user
- Posts: 83
- Joined: 7 Oct 2022, o 13:43
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: wielkopolska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
No i się zaczęły... przygody
Przy odbiorze auta stan licznika 5 km i ca. 50-60 l/100 km średniego łącznego spalania (byłem w takim szoku, że nie zapamiętałem dokładnie).
Po przejechanych 40 km łączna średnia spadła do ok. 14 l/100 km, obecnie (jakieś 90 km) średnia 11 l/100km.
Zrobiłem kilka krótkich-średnich tras, z których spalanie wychodziło 6,5-7,5 i raz 11 (ostatnia była długości niecałego kilometra).
Ma ktoś wiedzę co się dzieje z autem przed wydaniem? Na hamowni pałują bite 5 km na maxa czy jak?
BTW auto miało w baku paliwa tyle, że pokazywała się rezerwa - podobno standard obecnie?
Auto do dostojnej, nieśpiesznej jazdy. Kilkukrotnie łapałem się na tym, że ktoś z tyłu prawie wjeżdża mi w bagażnik.
Uruchamianie dla ludzi cierpliwych i nigdzie się nie śpieszących. Jeżdżę 1 dzień i już miałem 2 przygody z zabezpieczeniem voda.
Pierwsze było traumatyczne. Włączyły się kontrolki, światła, 14 calowe kino domowe a silnik nie. Przycisk Power nie reagował, nie dało się zmienić biegu z P.
Ekran wygasiłem, świateł już mi się nie udało (chciałem oszczędzać aku, póki assistance nie pomoże).
Przy okazji - ktoś się orientuje gdzie można wyłączyć światła? Na manetce najniższe ustawienie to Auto, potem mijania, drogowe a pozycji "0" brak.
Na plus - b. sprawnie działa nr telefonu na pomoc Lexa ;/
Na kolejny plus - po którymś z kolei odejściu od auta (biegałem do domu po różne rzeczy), sys. w końcu zaskoczył, udało się auto wyłączyć a potem jak gdyby nic normalnie uruchomić.
Pan laweciarz był zaskoczony jak mu wyjechałem na spotkanie.
Kolejny plus - pan stwierdził, że lexusów nie wozi (w znaczeniu że się nie zdarza, a nie że z przekonań).
Obsmarował znany mu też sys. zabezpieczeń, żeby nie parkować przy silnym polu magnetycznym (wieże tele i inne), parkingi poniżej poziomu 1, że baterie lepiej co 3-mce wymieniać.
Po czym jak usłyszał że po 6 m-cach mogę zrezygnować (tj. nie przedłużać umowy) to się dziwnie popatrzył i mocno odradzał...
I tu pierwszy zonk - przy wydaniu zapewniany byłem że zabezpieczenie nie ma wpływu na uruchamianie auta, że sys. działa nieinwazyjnie, tzn. w ten sposób, że jak auto zacznie się poruszać bez breloka (który swoją drogą myślałem że będzie mniejszy) to panowie z semco dzwonią i pytają czy to ja jadę bez breloka czy właśnie mi auto kradną. I że ew. mogą zdalnie auto wyłączyć przy zatrzymaniu (podczas jazdy nie wyłączą).
No więc nie - auto się nie uruchomi (pan nawet znał historię z parkowaniem pod wieżą rtv, jakaś grubsza sprawa musiała być chyba).
Po bezpośredniej przesiadce z F Sport fotele wydawały się bardziej krzesłowate (być może kwestia tego, że nie da się ich tak mocno obniżyć jak w F Sporcie?)
Czytając opinie byłem przekonany, że będzie odwrotnie, dla mnie jednak subiektywnie te w F Sporcie były wygodniejsze, na pewno szersze (zaznaczam jednak, że nie robiłem długich tras).
Zaskoczony in minus jestem także kierownicą (ta w F Sporcie ma wygodniejszo-grubszy wieniec, który myślałem że jest standardem.
Kolejny plus - operowanie klimatyzacją przez apkę w tel działa, przyjemnie się wsiada na nagrzanego auta przy -5st na zewnątrz.
Minus - klima działa przy uruchomionym silniku spalinowym (więc w garażach, czy poza własną działką raczej nie skorzystasz). Poza tym, aplikacja raz działa raz nie (tzn. zdarzają się problemy z logowaniem).
Światła na plus - doświetlają daleko pobocze. Może nie jest to blade scan, ale w sumie sys daje radę.
Mam wrażenie, że działa to na zasadzie coś pomiędzy automatycznym przełączaniem długie/mijania a matrycami. W praktyce się sprawdza, nikt z naprzeciwka nie mruga, że oślepiamy... Natomiast nie jest to "wycinanie mijanych obiektów"
Auto daje pewność na zakrętach, napęd na tył dołącza się sprawnie i praktycznie niezauważalnie. Normalnie ciągnie przednimi kołami.
Pierwsze wrażenia? Słodko-kwaśne. Ostatnie dwa auta nigdy mnie nie zawiodły, nic się nie działo, o assistance nawet nie pomyślałem.
Tutaj już pierwszego dnia zonk, mam nadzieję, że to kwestia nowości, a do działania sys się przyzwyczaję.
Szczerze polecam ceramikę. Myślałem o niej w ostatnim aucie, ale ostatecznie się wówczas nie zdecydowałem. Teraz mam i różnica jest odczuwalna.
Przy odbiorze auta stan licznika 5 km i ca. 50-60 l/100 km średniego łącznego spalania (byłem w takim szoku, że nie zapamiętałem dokładnie).
Po przejechanych 40 km łączna średnia spadła do ok. 14 l/100 km, obecnie (jakieś 90 km) średnia 11 l/100km.
Zrobiłem kilka krótkich-średnich tras, z których spalanie wychodziło 6,5-7,5 i raz 11 (ostatnia była długości niecałego kilometra).
Ma ktoś wiedzę co się dzieje z autem przed wydaniem? Na hamowni pałują bite 5 km na maxa czy jak?
BTW auto miało w baku paliwa tyle, że pokazywała się rezerwa - podobno standard obecnie?
Auto do dostojnej, nieśpiesznej jazdy. Kilkukrotnie łapałem się na tym, że ktoś z tyłu prawie wjeżdża mi w bagażnik.
Uruchamianie dla ludzi cierpliwych i nigdzie się nie śpieszących. Jeżdżę 1 dzień i już miałem 2 przygody z zabezpieczeniem voda.
Pierwsze było traumatyczne. Włączyły się kontrolki, światła, 14 calowe kino domowe a silnik nie. Przycisk Power nie reagował, nie dało się zmienić biegu z P.
Ekran wygasiłem, świateł już mi się nie udało (chciałem oszczędzać aku, póki assistance nie pomoże).
Przy okazji - ktoś się orientuje gdzie można wyłączyć światła? Na manetce najniższe ustawienie to Auto, potem mijania, drogowe a pozycji "0" brak.
Na plus - b. sprawnie działa nr telefonu na pomoc Lexa ;/
Na kolejny plus - po którymś z kolei odejściu od auta (biegałem do domu po różne rzeczy), sys. w końcu zaskoczył, udało się auto wyłączyć a potem jak gdyby nic normalnie uruchomić.
Pan laweciarz był zaskoczony jak mu wyjechałem na spotkanie.
Kolejny plus - pan stwierdził, że lexusów nie wozi (w znaczeniu że się nie zdarza, a nie że z przekonań).
Obsmarował znany mu też sys. zabezpieczeń, żeby nie parkować przy silnym polu magnetycznym (wieże tele i inne), parkingi poniżej poziomu 1, że baterie lepiej co 3-mce wymieniać.
Po czym jak usłyszał że po 6 m-cach mogę zrezygnować (tj. nie przedłużać umowy) to się dziwnie popatrzył i mocno odradzał...
I tu pierwszy zonk - przy wydaniu zapewniany byłem że zabezpieczenie nie ma wpływu na uruchamianie auta, że sys. działa nieinwazyjnie, tzn. w ten sposób, że jak auto zacznie się poruszać bez breloka (który swoją drogą myślałem że będzie mniejszy) to panowie z semco dzwonią i pytają czy to ja jadę bez breloka czy właśnie mi auto kradną. I że ew. mogą zdalnie auto wyłączyć przy zatrzymaniu (podczas jazdy nie wyłączą).
No więc nie - auto się nie uruchomi (pan nawet znał historię z parkowaniem pod wieżą rtv, jakaś grubsza sprawa musiała być chyba).
Po bezpośredniej przesiadce z F Sport fotele wydawały się bardziej krzesłowate (być może kwestia tego, że nie da się ich tak mocno obniżyć jak w F Sporcie?)
Czytając opinie byłem przekonany, że będzie odwrotnie, dla mnie jednak subiektywnie te w F Sporcie były wygodniejsze, na pewno szersze (zaznaczam jednak, że nie robiłem długich tras).
Zaskoczony in minus jestem także kierownicą (ta w F Sporcie ma wygodniejszo-grubszy wieniec, który myślałem że jest standardem.
Kolejny plus - operowanie klimatyzacją przez apkę w tel działa, przyjemnie się wsiada na nagrzanego auta przy -5st na zewnątrz.
Minus - klima działa przy uruchomionym silniku spalinowym (więc w garażach, czy poza własną działką raczej nie skorzystasz). Poza tym, aplikacja raz działa raz nie (tzn. zdarzają się problemy z logowaniem).
Światła na plus - doświetlają daleko pobocze. Może nie jest to blade scan, ale w sumie sys daje radę.
Mam wrażenie, że działa to na zasadzie coś pomiędzy automatycznym przełączaniem długie/mijania a matrycami. W praktyce się sprawdza, nikt z naprzeciwka nie mruga, że oślepiamy... Natomiast nie jest to "wycinanie mijanych obiektów"
Auto daje pewność na zakrętach, napęd na tył dołącza się sprawnie i praktycznie niezauważalnie. Normalnie ciągnie przednimi kołami.
Pierwsze wrażenia? Słodko-kwaśne. Ostatnie dwa auta nigdy mnie nie zawiodły, nic się nie działo, o assistance nawet nie pomyślałem.
Tutaj już pierwszego dnia zonk, mam nadzieję, że to kwestia nowości, a do działania sys się przyzwyczaję.
Szczerze polecam ceramikę. Myślałem o niej w ostatnim aucie, ale ostatecznie się wówczas nie zdecydowałem. Teraz mam i różnica jest odczuwalna.
-
- Lex user
- Posts: 83
- Joined: 7 Oct 2022, o 13:43
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: wielkopolska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Edit: co do aktualizacji - auto odebrałem z najnowszą wersją systemu (a co za tym wg pana idzie - również map).
Działa już OTA, więc prawdopodobnie aktualizowanie przy domowym Wi-Fi przeszło do historii (albo wróci po 4 letnim okresie działania karty SIM).
Działa już OTA, więc prawdopodobnie aktualizowanie przy domowym Wi-Fi przeszło do historii (albo wróci po 4 letnim okresie działania karty SIM).
-
- Lex user
- Posts: 75
- Joined: 2 Feb 2023, o 18:07
- Model Lexusa: NX 350H
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Możesz podać jaka to jest aktualna wersja sys i map?
NX 350H AWD F Sport Sonic Grey - Odebrany 01.2023
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests