[ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
-
- Lex user
- Posty: 24
- Rejestracja: 6 sie 2018, o 10:26
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Opole
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Zrobiłem tylko hybryde i pojechałem na strojenie, wyszło 280km, więcej cooler nie pozwala
Wydech i cooler leży na półce i czeka na montaż, pisałem wcześniej, nie mam ciśnienia z tym, będę miał wolną chwilę to założę i pojadę na korektę
Poczytaj o wymianie zaworu podciśnienia, wg amerykanów pomaga z wstawaniem turbiny, w polifcie jest inny
Wydech i cooler leży na półce i czeka na montaż, pisałem wcześniej, nie mam ciśnienia z tym, będę miał wolną chwilę to założę i pojadę na korektę
Poczytaj o wymianie zaworu podciśnienia, wg amerykanów pomaga z wstawaniem turbiny, w polifcie jest inny
-
- Lex Master
- Posty: 2511
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
str.rafal pisze:Zrobiłem tylko hybryde i pojechałem na strojenie, wyszło 280km, więcej cooler nie pozwala
Wydech i cooler leży na półce i czeka na montaż, pisałem wcześniej, nie mam ciśnienia z tym, będę miał wolną chwilę to założę i pojadę na korektę
Poczytaj o wymianie zaworu podciśnienia, wg amerykanów pomaga z wstawaniem turbiny, w polifcie jest inny
Hybryda na czym polega ? Zmieniony wirnik czyli hybrydziany standard ?
Sorki że tak wypytuje ... ale dalej coś tu nie bangla
-
- Nowy lex user
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 17:16
- Model Lexusa: Lexus is200t
- Skąd:: Brodnica
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Dzisiaj przyszedł do mnie racechip w wersji rs+bt po 12 będę go instalował zobaczymy jaki będzie efekt widziałem że we wcześniejszych postach ktoś mocno to krytykował ale również jedna osoba wrzuciła wykres z hamowni po instalacji na którym wyszło 259km i 440nm więc całkiem nieźle później podzielę się swoimi odczuciami
-
- Nowy lex user
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 17:16
- Model Lexusa: Lexus is200t
- Skąd:: Brodnica
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Więc tak po instalacji race chipa na początku nie było szału gdyż domyślnie jest ustawiony na tryb sport ( do wyboru Eco, Sport, Race) ale w trybie race na najwyższym 6 poziome jest zauważalna różnica ciężko mi jest sprawdzić dokładnie odczucia bo samochód mam jeszcze na zimowych oponach (dopiero jutro przyjdą mi letnie opony) i już od 3-4 tys obrotów miga kontrola trakcji na 3 i 4 biegu więc jest różnica wcześniej tego nie było jedną rzecz mnie tylko zastanawia teraz jest słychać turbinę jak pracuje czy to oznacza że coś jest nie tak czy Poprostu zwiększyło się doładowanie i taka jest normalna kolej rzeczy ? Dodam że nie jest to jęk czy pisk turbo ale Poprostu ja słychać kiedy się załącza wcześniej nie było nic słychać
-
- Lex Master
- Posty: 2511
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Słyszalność turbiny mogła delikatnie się zmienić chociaż nie wiem co to oznacza bo każdy może mieć inne odczucia. Co do kontrolki trc to na innych gumach coś może się poprawi ale jak masz charakterystykę podobną do tych które były tu wklejane to norma. Czyli strzał z Nm dla popieszczenia pleców a potem szybkie zniknięcie jego.Amg997 pisze:Więc tak po instalacji race chipa na początku nie było szału gdyż domyślnie jest ustawiony na tryb sport ( do wyboru Eco, Sport, Race) ale w trybie race na najwyższym 6 poziome jest zauważalna różnica ciężko mi jest sprawdzić dokładnie odczucia bo samochód mam jeszcze na zimowych oponach (dopiero jutro przyjdą mi letnie opony) i już od 3-4 tys obrotów miga kontrola trakcji na 3 i 4 biegu więc jest różnica wcześniej tego nie było jedną rzecz mnie tylko zastanawia teraz jest słychać turbinę jak pracuje czy to oznacza że coś jest nie tak czy Poprostu zwiększyło się doładowanie i taka jest normalna kolej rzeczy ? Dodam że nie jest to jęk czy pisk turbo ale Poprostu ja słychać kiedy się załącza wcześniej nie było nic słychać
Fajnie jak wkleiłbyś wykres z pomiarami na RL 0-100, 100-200 wtedy można coś stwierdzić
-
- Nowy lex user
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 17:16
- Model Lexusa: Lexus is200t
- Skąd:: Brodnica
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
No będę się starał hamownie ogarnąć mam poprzedni wykres więc będę miał porównanie ale do tej samej hamowni na której robiłem pierwszy seryjny pomiar w dodatku na 95 mam 60km a wiadomo jaka teraz sytuacja jest i nie wiem czy dam radę się umówić na hamowanie jak będę coś wiedział to podrzucę wykresy
-
- Lex user
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 wrz 2018, o 21:33
- Model Lexusa: Lexus NX300
- Skąd:: Gdańsk
- Kontakt:
[ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Udało się w końcu! Jest i u nas NX300 po liftingu, wyszło fajnie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Fajne przyrosty wyszły. Na pewno trochę będzie czuć to pchniecie momentu przy 2600-3200obr.
BTW -szybko temperatura wzrosła na hamowni z 18 na 26 Chyba że wykresy z różnych dni.
BTW -szybko temperatura wzrosła na hamowni z 18 na 26 Chyba że wykresy z różnych dni.
-
- Lex Driver
- Posty: 515
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Oni tak serio ?Bardzo problematyczny zestaw do strojenia z racji użytego ECU silnika DENSO oraz stosunkowo słabego osprzętu silnika, cała Eu boryka się z tymi silnikami tej serii a lexus w ostatniej aktualizacji ecu silnika dołożył wszelkich starań aby do końca uprzykrzyć życie tunerom, ale daliśmy radę
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: [ROZWIAZANIE] CHIPTUNING 8AR-FTS 200T
Przecież muszla turbiny w 8AR jest wielkości filiżanki do espresso - to nic pozytywnego w kwestii mocy nie wróży A najprawdopodobniej o to im chodziło odnosząc się do osprzętu.
Możnaby sie pokusic o wstawienie regulowanego siłownika WG z mocniejszą sprężyną, ale każde turbo niezależnie od cisnienia ma ograniczenie przepływu a to z przepływu bierze się moc a nie z wysokości doładowania
Możnaby sie pokusic o wstawienie regulowanego siłownika WG z mocniejszą sprężyną, ale każde turbo niezależnie od cisnienia ma ograniczenie przepływu a to z przepływu bierze się moc a nie z wysokości doładowania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość