Piszesz ze problem jest jak go cisniesz. Strojenie po AFR było?
Ja bym pojechał do Pawła tak jak poleca klinkalpg.pl.
Słyszałem o nim dobre opinie - a spojrzenie okiem niezależnego fachowca może Ci zaoszczędzić kosztów i szukania w ciemno.
Strzały z kolektora
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
-
- Lex Master
- Posty: 1201
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:08
- Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
- Skąd:: CT.
- Kontakt:
Re: Strzały z kolektora
Wszystko pewnie zależy od czego wtrysk dostał po dupie - bo jeśli od wysokiego ciśnienia lub zacięcia to cewka wtryskiwacza po podaniu napięcia ze sterownika na pewno się przygrzeje i straci swoje fabryczne parametry.agiless pisze:Pomiar rezystancji możesz zrobić, ale pewnie będzie taka sama lub na tyle niewielka, że nie rzutuje. Wtrysk sam w sobie może się uszkodzić lub zużyć czyli nie będzie dawkował odpowiednio lub nie będzie się zamykał
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 00:20
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Wrocław
- Kontakt:
Re: Strzały z kolektora
Pisałem na początku, że temat gazu jest mi całkowicie obcy i nie mam o tym zielonego pojęcia. Mam lpg i tyle wiemowczar pisze:Piszesz ze problem jest jak go cisniesz. Strojenie po AFR było?
Chyba faktycznie tak zrobię, że pojadę na niezależną diagnozę.
-
- Lex user
- Posty: 71
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 11:13
- Model Lexusa: GS430 MKII
- Skąd:: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Strzały z kolektora
Witam !
Miałem dokładnie takie same objawy, o których autor wątku wspomina w GS300 MKII. Co się okazało - lejąca uszczelka po deklem zalewała cewki i miały jakieś przebicie. Na benzynie jechał idealnie, na lpg zaczynało się strzelanie w dolot. Pomogła oczywiście wymiana uszczelki pod deklem i profilaktyczna wymiana przewodów WN (chociaż kto wie czy to nie one były winowajcą). Proponuję sprawdzić czy cewki i świece nie stoją w oleju, oraz przewody WN...
Pozdrawiam
Miałem dokładnie takie same objawy, o których autor wątku wspomina w GS300 MKII. Co się okazało - lejąca uszczelka po deklem zalewała cewki i miały jakieś przebicie. Na benzynie jechał idealnie, na lpg zaczynało się strzelanie w dolot. Pomogła oczywiście wymiana uszczelki pod deklem i profilaktyczna wymiana przewodów WN (chociaż kto wie czy to nie one były winowajcą). Proponuję sprawdzić czy cewki i świece nie stoją w oleju, oraz przewody WN...
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość