Zastanawiam się jeszcze nad jedną sprawą.
Czy w serwisie na komputerze są w stanie sprawdzić czy są jakieś błędy, że ona się nie załącza?
LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy
- geniusz
- Lex user
- Posts: 85
- Joined: 16 Nov 2011, o 23:42
- Model Lexusa: LS 400
- Skąd:: Poznan
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 35
- Joined: 14 May 2012, o 17:42
- Model Lexusa: LS 430 2004
- Skąd:: Junoszyno
- Contact:
Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy
Trochę odświeżę. U mnie w ucf21 98r, regulacja kierownicy działa, ale nie ustawia się automatycznie po włożeniu kluczyka. Macie jakieś pomysły czym to może być spowodowane?
- maniek_ls400
- Lex Master
- Posts: 1476
- Joined: 7 Jun 2011, o 23:19
- Model Lexusa: W221 S500
- Skąd:: Piaseczno
- Location: Piaseczno
- Contact:
Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy
Jeśli dobrze pamiętam to można z poziomu TiS wyłączyć auto Tilt/Telescopic. Wystarczy spotkać kogoś z kablem i lapciem - 15 minut i gotowe.
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 8 Mar 2012, o 21:05
- Model Lexusa: LS 400 gen 2.5
- Skąd:: CIN
- Contact:
Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy
Dzień dobry,
Wczoraj popracowałem nad tilt'em kierownicy w moim aucie (ruch góra-dół), który to coraz ciężej/wolniej chodził juz od dłuższego czasu. Zdarzały mu się także okresowe przestoje w pracy. Pomocne jak zwykle forum chłopaków zza wielkiej wody, przykładowy wątek: http://www.clublexus.com/forums/ls-1st- ... djust.html
Warto zaznaczyć, iż 'awaria' mechanizmu tilt jest w większości opisanych przypadków łatwiejsza/tańsza w naprawie niż ta od ruchu teleskopowego (przód-tył). W moim przypadku sprawdził się scenariusz z dokładnym/obfitym nasmarowaniem gwintowanego pręta obracanego przez motor regulacyjny, a następnie wykonanie kilku testowych przejazdów pomiędzy granicznymi położeniami kiery... działa jak marzenie.
Wczoraj popracowałem nad tilt'em kierownicy w moim aucie (ruch góra-dół), który to coraz ciężej/wolniej chodził juz od dłuższego czasu. Zdarzały mu się także okresowe przestoje w pracy. Pomocne jak zwykle forum chłopaków zza wielkiej wody, przykładowy wątek: http://www.clublexus.com/forums/ls-1st- ... djust.html
Warto zaznaczyć, iż 'awaria' mechanizmu tilt jest w większości opisanych przypadków łatwiejsza/tańsza w naprawie niż ta od ruchu teleskopowego (przód-tył). W moim przypadku sprawdził się scenariusz z dokładnym/obfitym nasmarowaniem gwintowanego pręta obracanego przez motor regulacyjny, a następnie wykonanie kilku testowych przejazdów pomiędzy granicznymi położeniami kiery... działa jak marzenie.

pozdrawiam,
thy
v8 maniac

thy
v8 maniac

-
- Lex user
- Posts: 27
- Joined: 20 Sep 2016, o 00:58
- Model Lexusa: LS400 95r
- Skąd:: Siedlce
- Contact:
Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy
Panowie,
również mam problem z regulacją. Z tym, że w moim przypadku silniki pracują, ale mają przerwany posuw (wciskając przycisk kierownica nie jedzie z pozycji max do min). Trzeba kilka razy klikać, żeby dojechać do samego końca. Przez to tak na prawdę kierownica po włożeniu kluczyka lub wyjęciu zatrzymuje się w nieokreślonej pozycji. Zdarza się, że tylko drgnie. Poniżej udostępniam link do filmu, na którym widać jak to chodzi ze zdjętą zębatką tilt. Na razie tylko to rozebrałem i z braku czasu nie zagłębiałem się dalej. Może to jest kwestia przesmarowania elementów przeniesienia napędu, bo może silnik ma zbyt duże przeciążenie i go wywala? Albo jakieś krańcówki? Macie jakieś pomysły? Dorzucam także zdjęcie od góry, gdzie spoiny pewnego mocowania nie wyglądają mi na fabryczne? Jak to u was wygląda?
Film: https://1drv.ms/v/s!AvFeu-UUWnldkk79-7e4a39zM3SC
Zdjęcie: https://1drv.ms/i/s!AvFeu-UUWnldkk89hW7yuZSm1zty
również mam problem z regulacją. Z tym, że w moim przypadku silniki pracują, ale mają przerwany posuw (wciskając przycisk kierownica nie jedzie z pozycji max do min). Trzeba kilka razy klikać, żeby dojechać do samego końca. Przez to tak na prawdę kierownica po włożeniu kluczyka lub wyjęciu zatrzymuje się w nieokreślonej pozycji. Zdarza się, że tylko drgnie. Poniżej udostępniam link do filmu, na którym widać jak to chodzi ze zdjętą zębatką tilt. Na razie tylko to rozebrałem i z braku czasu nie zagłębiałem się dalej. Może to jest kwestia przesmarowania elementów przeniesienia napędu, bo może silnik ma zbyt duże przeciążenie i go wywala? Albo jakieś krańcówki? Macie jakieś pomysły? Dorzucam także zdjęcie od góry, gdzie spoiny pewnego mocowania nie wyglądają mi na fabryczne? Jak to u was wygląda?
Film: https://1drv.ms/v/s!AvFeu-UUWnldkk79-7e4a39zM3SC
Zdjęcie: https://1drv.ms/i/s!AvFeu-UUWnldkk89hW7yuZSm1zty
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests