http://www.ebay.com/itm/Brembo-Front-GT ... 53&vxp=mtr
EDIT: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... lcowy.html ,w PL 21 667.66

ISF 360mm: http://allegro.pl/tarcze-lexus-isf-is-f ... 57575.html
tarcza is-F najdzie na piaste bez przerobek?krzywydg wrote:Hmm... jak chcesz zmieniać hamulce na te z supry jak to są te same heble tylko w LS430 tarcza ma 315mm a w Suprze 323mm. A czy serwis zacisków był robiony???
Jak już bardzo chcesz większe hamulce to może tarcza z is-f + zacisk np z porsche cayen 6tłoczków i adapter do tego... w 4000zł powinieneś sie zmieścić, tylko koło minimum 18"
Tak jak pisałem, średnio 2 razy w tyg robię długie trasy, przyznam się szczerze, że nie rzadko latam +220, a wyhamować tą kolubryne bo ktoś mnie nie zauważył nie jest łatwo. Pójde chyba w temat tarcz 360mm + zacisk Q7/Cayenne/Touareg. Kwestia czy tarcza IS-F podejdzie bez obcinania dzwonu tarczy i kombinowania.owczar wrote:Sama skuteczność hamulców jest nawet ok- pomimo masy.
gdyby moj byl czarny, wpadłby komplet stroboskopów "rządowych".owczar wrote:A odnośnie wyjeżdżania na lewy pas przed maskę, to rzeczywiście, nie ma nic bardziej irytującego. Tempomat w PL nie przydaje się nawet na autostradzie...
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests