GS MK2-Regeneracja zawieszenia

User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by legato97 »

Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Yarecki »

legato97 wrote:Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?
pewnie sporo ale jak dasz poli w górne wahacze tam gdzie są wahliwe tuleje + pełną tuleje w dolny wahacz to będzie masakrycznie sztywno i na dziurach oszalejesz.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

Az tak zle? Ktos probowal? Bo chce usztywnic auto, nie tylko gwintem...
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re:

Post by Yarecki »

legato97 wrote:Az tak zle? Ktos probowal? Bo chce usztywnic auto, nie tylko gwintem...
No nierówności poprzeczne są wtedy masakryczne, w IS jest inaczej bo nie ma pływających w standardzie w tym wahaczu.
Przerabiałem to i taka jest moja opinia, jeszcze poli będzie sztywniejsze.
Chyba, że lubisz taczką śmigać to już co innego :blush:
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

Czyli to jest nie do jazdy, czy dla Ciebie za twarde? Lubie taczke, ale nie odbijajaca sie po dziurach.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by carsik »

Yarecki wrote:
legato97 wrote:Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?
pewnie sporo ale jak dasz poli w górne wahacze tam gdzie są wahliwe tuleje + pełną tuleje w dolny wahacz to będzie masakrycznie sztywno i na dziurach oszalejesz.
Dlaczego niby?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Yarecki »

carsik wrote:
Yarecki wrote:
legato97 wrote:Ile gum w zawieszeniu gs mk2 da sie wymienic na poli? Jakie to koszta, I czy sa chetni do wykonania?
pewnie sporo ale jak dasz poli w górne wahacze tam gdzie są wahliwe tuleje + pełną tuleje w dolny wahacz to będzie masakrycznie sztywno i na dziurach oszalejesz.
Dlaczego niby?
ja tam "niby" nie widzę ;) .
Co do takiej konfiguracji zawiasu to ogólnie da się tym jeździć oczywiście, mówię o opcji ze standardowym amorem i sprężyną.
Auto sztywniejsze i to nie jest tragedia - miałem cały przód zrobiony w takim "konfigu" na sztywno na gumach nie poli.
Ale jak wjedziesz gdzieś na płyty mon albo poprzeczne nierówności to masakrycznie podskakuje, słabo wybiera zatem jak dasz zestaw w poli który będzie sztywniejszy + gwint to będzie naprawdę sztywno - takie moje Point of view.
Co kto lubi, ja nie szukam sportowych wrażeń w gs bo to auto ma robić za wygodny dupowóz
Jeśli mam taczką śmigać to wolę jakieś mniejsze auto kupić lżejsze i z Turbo i będzie większa frajda niż w lexie.
Ujeżdżam beetla czasem 1.8T nie dłubany i powiem szczerze, że swą lekkością i mocą daje mega frajdę z jazdy - jakby to dłubnął na większą moc to super zabawka ale niestety FWD :down:
garbus jest sztywny ale wybiera nierówności czego Lex na tym zawiasie nie robił i takie są moje spostrzeżenia.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by carsik »

to rozumiem, że uniball lepiej wybiera?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by Yarecki »

carsik wrote:to rozumiem, że uniball lepiej wybiera?
Tłumi mocno, bo wahacz na nim pracuje w wielu płaszczyznach i auto zostało tak zaprojektowane.
W IS pewnie będzie mniejsza różnica gdyż jak wspominałem nie stałe gumy w tym wahaczu.
Kolejną sprawą jest tłumik drgań, jeśli się go pozbędziemy kładąc pakując pełną sztywną tuleję to to jest zapewne kolejny efekt podskakiwania auta na garbach itd.
Takie moje spostrzeżenia.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: GS MK2-Regeneracja zawieszenia

Post by carsik »

no i dlatego unibala stosuje się w sporcie. Czasem warto się zastanowić nad tym co się pisze. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z sytuacją, aby po zmianie unibala na poli było gorzej coś tłumione a trochę tych aut przerzuciłem. Jeśli koło Ci skacze to czas na amortyzatory, cała tajemnica. A użycie do porównania w tej kwestii VW to już grube nieporozumienie. W sumie jak wolisz auto podpierające się w łuku lusterkami bocznymi to po co jeździsz autem japońskim z krótkim skokiem zawieszenia? Jedno jest pewne zawias na pewno w żadnym japończyku nie wali tak jak w VW po przejechaniu np garbu zwalniającego (no chyba, że coś jest w tym zawiasie wykończone).

A napisanie poliuretan to jest mniej więcej tak jak na zapytanie czym jeździsz odpowiedziałbyś samochodem. No niby to prawda ale jest ich tyle marek i modeli o dość sporych różnicach.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest