Page 1 of 3
[IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 01:05
by Bartek85
witam koledzy. wymieniłem u siebie amortyzatory na KYB Excel-G i do tego sprężyny APEX -35mm. przód wyszedł jeszcze do przebolenia, ale tył nie dość że stoi wysoko to jeszcze lewy tył jest wyżej o jakiś 1 cm od prawego tyłu. czy to wszystko ma się jeszcze jakoś ułożyć czy o co chodzi? sprężyny zamontowane prawidłowo. strasznie mnie to wkurwia bo wydałem kupę pieniędzy a wygląda kiepsko

Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 08:02
by dS
powinien stać równo, może jedną sprężynę wsadzili ci zwykłą, sprawdzałeś taką opcję ?
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 09:56
by michalm320
Na pewno się musi wszystko ułożyć. Ale powiem Ci że ja po założeniu KYB i sprężyn Vogtland -35 nie miałem takich odchyleń. Jedynie tylko nie opadł o tyle ile producent przewidział ale to kwestia czasu.
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 10:50
by Bartek85
zamontowane jest wszystko prawidłowo. stałem nad nimi i patrzyłem. michalm320 - ile czasu Tobie się to wszystko układało? opadł w końcu tyle ile potrzeba???
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 12:27
by Lex
różnice przy wymianie springów czasami się zdarzają , ja ostatnio miałem przez jakiś miesiąc z tyłu różnice 1cm a przed sprzedażą czyli po 2 miesiącach wszystko się wyrównało , jeśli chodzi o wysokość obniżenia np. tył -35mm to stanowczo za mało dalej zostaje spora locha między oponą a rantem więc nie ma co liczyć że przysiądzie , a jeśli chodzi o przód -35mm jest w sam raz
tak było w moim :LEXUS:po 2 miesiącach (-25mm przód

) (-40mm tył

)

Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 12:49
by michalm320
Bartek85 wrote:zamontowane jest wszystko prawidłowo. stałem nad nimi i patrzyłem. michalm320 - ile czasu Tobie się to wszystko układało? opadł w końcu tyle ile potrzeba???
Ja śmigam drugi miesiąc od momentu montażu. Brakuje mi jeszcze na każdym kole ok 0,5cm do zakładanych -35mm
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 14:15
by Bartek85
a może by tak wrzucić coś ciężkiego do bagażnika żeby szybciej się ułożyło?

co Wy na to?
LEX - co to za felunek i w jakim rozmiarze?

Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 14:23
by Lex
Bartek85 wrote:a może by tak wrzucić coś ciężkiego do bagażnika żeby szybciej się ułożyło?

co Wy na to?
LEX - co to za felunek i w jakim rozmiarze?

niemieckie felki ICW w roz. 18"
hehe to zatankuj pod korek i w kufer kilka nadproży betonowych na tydzień będzie najlepsza gleba w PL

Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 13 Jul 2012, o 20:46
by janasek
Bartek85 wrote:witam koledzy. wymieniłem u siebie amortyzatory na KYB Excel-G i do tego sprężyny APEX -35mm. przód wyszedł jeszcze do przebolenia, ale tył nie dość że stoi wysoko to jeszcze lewy tył jest wyżej o jakiś 1 cm od prawego tyłu. czy to wszystko ma się jeszcze jakoś ułożyć czy o co chodzi? sprężyny zamontowane prawidłowo. strasznie mnie to wkurwia bo wydałem kupę pieniędzy a wygląda kiepsko

A może jeden amor tylni jest wadliwy i nadaje się do wymiany na gwarancji? Że przód i tył nierówno leży to pikuś, tak jak pisze LEX aby było równo musisz mieć różne sprężyny na przód i tył ale róznica na lewej i prawej stronie to nie jest normalne. Może sprawdz siłe tłumienia amorów, może jeden tylni jest uszkodzony?
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 15 Jul 2012, o 10:36
by Bartek85
trochę niewiarygodne, ale jest to jakaś myśl ...