1 oto dawca altezza RS wersja na automacie

2 wykręcamy oryginalne zegary

3 następnie rozkręcamy tylna obudowe i obracamy zegary , zeby wyciągnąć przednia szybke i wnetrze.Wazne , zeby wykręcić wszystkie śrubki takie jakby miedziane .

4 to samo robimy z dawca i biorca . Nastepnie chwytając przedni glowny zegar wyciagamy go , wychodzi z duzymi oporami , ale wyjdzie wazne , zeby z równa sila ciągnąc za zegar zeby nozki metalowe wew nie powyginaly sie.

5 to samo robimy z zegarem od lexa , i podmieniamy je.

6 po chwili mamy juz glowny zegrar od modelu altezza.

teraz kilka pomocnych informacji zegar glowny od altezzy pasuje nawet jak mamy manuala a wersja jest od AT , ale tylko pasuje zegar glowny caly licznik niestety nie poniewaz at ma 2 wtyczki manual 1 wtyczke. Po zamontowaniu zegarow wystepuje troche przeklamanie na liczniku tzn jak jedziesz 50km/h to tak naprawde jedziesz 60km/h jak masz na liczniku 100km/h to jedziesz tak naprawde 120km/h sprawdzilem wedlug nawigacji. Na poczatku jest troche dziwnie ale idzie sie przyzwyczaic .