Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
Carmazine
Nowy lex user
Posts: 2
Joined: 27 Oct 2022, o 17:05
Model Lexusa: GS 300 mk2
Skąd:: POLSKA
Contact:

Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Post by Carmazine »

Witajcie, mam na oku zaciski z mk IV cztero tłoki, co powinienem brać jeszcze pod uwage? Czy dobrze rozumiem że to jedynie rozwiązanie które pasuje bez adaptera do GS 300 mk2 2003r? Co z dystansem do ori felg 17 7.5J et50?
ledziu
Lex Master
Posts: 2580
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Post by ledziu »

Carmazine wrote:Witajcie, mam na oku zaciski z mk IV cztero tłoki, co powinienem brać jeszcze pod uwage? Czy dobrze rozumiem że to jedynie rozwiązanie które pasuje bez adaptera do GS 300 mk2 2003r? Co z dystansem do ori felg 17 7.5J et50?
Zaciski, adapter, dystans coś koło 15min.albo fega z odpowiednim et.
Substytut to zacisk ls400fl.
W necie widziałem zestawy od mb w220 o ile dobrze pamiętam.
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Post by legato97 »

Jeżeli możesz kupić to polecam. Zregenerować je pewnie trzeba, a dystans do takiej felgi to i na luzie 20-25mm.
User avatar
greos39
Moderator
Posts: 19
Joined: 19 Dec 2020, o 00:39
Model Lexusa: Był GRS195, jest GXE10 SC
Skąd:: Gdańsk
Contact:

Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Post by greos39 »

Mowa o zaciskach na przód czy tył? 
Do IS I gen też to podejdzie?
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-C - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE - dream daily
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE - sold
waldi
Lex user
Posts: 25
Joined: 8 Jan 2016, o 11:26
Model Lexusa: IS 200/GS 430 III
Skąd:: mazowieckie
Contact:

Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Post by waldi »

Jak jeszcze miałem GS 300 mk2 to z przodu robiłem setup na zaciskach Brembo z BMW e39 do tego tarcza 330mm z mercedesa. Całkiem dobrze to się sprawdzało, niestety tył i tak się przegrzewał,którym też trzeba było się zająć.W IS 200 u syna na tył założyłem tarcze wentylowane z GS 3 EBC Turbo Grove które mi zostały. Zaciski rozszlifowałem,klocki hawk a na przód poszły wiercone tarcze Brembo i klocki Stop Tech. Oczywiście wszystko na nowych gumkach i obowiązkowo przewody teflon w oplocie. Teraz daje radę.
 
Carmazine
Nowy lex user
Posts: 2
Joined: 27 Oct 2022, o 17:05
Model Lexusa: GS 300 mk2
Skąd:: POLSKA
Contact:

Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Post by Carmazine »

Wracając do tematu big brake z supry nie wszystko nadal jest dla mnie jasne 🤔 Jestem świeżo upieczonym japonskim człowieczkiem bo GSa mam dopiero 3 miesiąc i prosze o zrozumienie i cierpliwość co do moich glupich pytań 😁

A więc pierwsza niejasność to czy adapter jest potrzebny taki pod sworzeń czy adapter do zacisku?
Po drugie co z osłoną tarczy przy swapie?
Bo jeżeli dobrze rozumiem kładę tarcze z supry 323mm na piaste lexusa i osadzenie jest prawidłowe więc bez kombinowania zacisk z supry 4 tłok siada a nawet przewód hamolcowy jest taki sam jak dobrze myślę?
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Re: Zaciski z supry to nadal dobre rozwiązanie?

Post by legato97 »

Tak, wszystko jest P&P. Osłony są za małe oczywiście. 
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest