Czytałem sporo wątków ale raczej nic nie kieruje mnie na mój problem...
Mianowicie chodzi o is220 z wyprogramowanym i usunietym DPF oraz zaślepionym EGR.
Miałem problem ze skaczącymi obrotami, gaśnieciem i sporym kopceniem - winowajcą okazał się przytarty zawór SCV (czyszczenie nie pomagało)
Zawór został wymieniony na nowy Denso. Ustało szarpanie, skakanie obrotów i spore kopcenie, natomiast auto potrafi zakopcić po dłuższej jezdzie do tego bardzo ostry, wręcz szczypiący w oczy zapach z tłumika. Auto nie ma DPFa, jest dobrze wyprogramowany - mapa sprawdzana przez 4 różych tunerów...wtryski również sprawdzane przez tunera i są ok...śruba z kanałem oaliwowym do 5 wtrysku zaślepiona...
Auto zbiera się bardzo dobrze po wymianie SCV, obroty utrzymuje pięknie...tylko to kopcenie - tylko po dłuższej jezdzie zazwyczaj autostradowej albo ostrzejszej gdy wraca się do spokojnego trybu jazdy pojawia się...
Macie przyjaciele jakieś pomysły???
