Pawcio1979 wrote:Ja ostatnio wymieniałem chłodnice cieczy chłodzącej. Zazwyczaj śruby i nakrętki masz w zestawie. O jednym nikt nie mówi....... między chłodnicami masz podklejoną gąbkę do chłodnicy cieczy. Uszczelnia ona co by powietrze całe leciało przez chłodnicę a nie uciekało bokiem zmniejszając efektywność chłodzenia.
Układu tak naprawdę nie odpowietrzasz, zrobi to sam. Dolewasz płynu, oleju do skrzyni przez bagnet, przestawiasz na kolejne pozycje wajchą, kontrolujesz stan i po robocie.
Tak tak pisałeś, śruby i nowe końcówki do wężyków skrzyni były w zestawie, wymiana przebiegła bez większych problemów. Co do gąbki to moja rozleciała się ze starości, założyłem bez bo nie miałem nic pod ręką. Muszę jeszcze wykonać tylko test UPG i mam nadzieję, że bedzie OK