Ostatnio zauważyłem w swoim LS400 rocznik 1999, że przy jezdzie z wiekszymi predkościami (oczywiscie na niemieckich autostradach

Mam nadzieję że ktoś jest w stanie pomóc.
Pozdro!
Dzięki za odpowiedź, już mówię jak sprawa wyglądaklasyk wrote:Ten temat jest bardzo szeroko opisywany, bo jest tak przypisany do LS jak krzywiące się tarcze. Dojście do tego co wywołuje te wibracje nie jest czynnością banalną i może wymagać działań pośrednich.
Pomijając wyważanie kół i stan opon etc należy:
1. Sprawdzić felgi. Do LS musza być ... od LS. To ciężkie auto i to co pasuje do aut koreańskich aut kompaktowych, Lexus pognie bez sentymentu dla portfela. Żeby to sprawdzić, wystarczy unieść koło lekko na podnośniku i obrócić. Jeśli, pojawi się obcierania o podłoże - sprawa jest oczywista. Jeszce raz podkreślę. Felgi i opony do LS400 muszą być bardzo dobrej jakości.
2. Sprawdzić i wymienić (zregenerować) elementy zawieszenia. Przy zawieszeniu pneumatycznym łyżką można sobie co najwyżej pogrzebać w uchu. Trzeba się udać do bardzo dobrego majstra.
3. Poduszki silnika. Lubią się oberwać a powodują drgania dopiero podczas jazdy. Wymiana należy do mało przyjemnych.
4. Poduszka skrzyni i dyfra. Wymiana banalna.
5. Podpora wału i jego wyważenie.
Każdy z tych elementów, może się składać na drgania. Zazwyczaj pojawiają się przy prędkościach powyżej 110 km/h
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests