Spotkałem się ze sprzecznymi opiniami.
Na fb anglik mi napisał ,że ma 25mm i założony gwint,czyli domyślam się że pewnie coś około -50mm i obciera mu tylko przy 4 osobach na pokładzie,ranty oczywiście nie rolowane.
Natomiast jeden z forumowiczów z Będzina,właściciel białego Lexa opisujący go na stronie sxe10.pl nicku nie pamiętam, miał założone 20mm na tył i 15mm na przód i już mu obcierało o ranty.
Ja chcę zamontować najcieńsze przykręcane dystanse jakie są dostępne ,czyli 22mm przód i tył bo nie chce mi sie zmieniać szpilek na dłuższe.Nie chcę też rolować rantów.Auto mam na gwincie,ale w stosunku do serii obniżone 30-40mm.Według moich pomiarów tył na pewno nie będzie obcierał bo mam spokojnie 22mm od ścianki opony do rantu,a wiadomo że przy dobiciu zawiechy negatyw się jeszcze powiększa,więc w razie czego opona ominie rant.Z przodu już może być gorzej,ale raczej zawiechy nie dobije do takiego stopnia żeby wierzchołek opony się spotkał z rantem,stanąłem jednym przednim kołem na krawężniku i było jeszcze ze 2-3cm luzu i ręcznie już nie dało się dużo bardziej dobić.
Najlepiej jak odezwaliby się ci którzy mają założone dystanse i napisali dokładną konfigurację:
-obniżenie
-grubość dystansów
-ranty zaklepane czy nie
-felgi seryjne czy inne,jeżeli inne to jakie ET i szerokość
-obciera czy nie
Im więcej informacji tym lepiej

Pozdrawiam


