[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Dokładnie przecież auto rozpędzone do zadanej prędkości pobiera wielokrotnie mniej paliwa niż rozpędzane na WOT.owczar wrote:Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.
Co do S8 to tam w niektórych wersjach silnikowych płyn strasznie słabo "płynie" stąd i problem z odparowanie LPG.
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...
Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...
Pozdro
Link
Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...
Pozdro
Link
How far We can go ...
-
- Lex Master
- Posts: 1921
- Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Chcą GT niech mają GTLinkPL wrote:Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...
Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...
Pozdro
Link

- KRYSPIN_lex
- Lex user
- Posts: 117
- Joined: 28 Dec 2016, o 17:02
- Model Lexusa: RX330 GS....
- Skąd:: Płock
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Się nikt nie upiera luźne pytanie byłoLinkPL wrote:Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...
Pozdro
Link

GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
-
- Lex user
- Posts: 243
- Joined: 24 Oct 2012, o 02:18
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Panowie,
sam mam u siebie Tech 328, reduktor PRINS i wtryskiwacze KEIHIN.
Reduktor Prinsa zaczał już lekko buczeć na niskich obrotach, więc trzeba będzie regenerować membrany i reszte...
Stąd pytanie: jeżeli dostałem ofertę z dobrego zakładu regeneracji w mniej więcej tej samej cenie co nowy KME Gold GT - nie lepiej się przesiąść na nowszy sprzęt ?
sam mam u siebie Tech 328, reduktor PRINS i wtryskiwacze KEIHIN.
Reduktor Prinsa zaczał już lekko buczeć na niskich obrotach, więc trzeba będzie regenerować membrany i reszte...
Stąd pytanie: jeżeli dostałem ofertę z dobrego zakładu regeneracji w mniej więcej tej samej cenie co nowy KME Gold GT - nie lepiej się przesiąść na nowszy sprzęt ?
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Ten reduktor po regeneracji będzie działał jak nowy. Więc ja bym chyba przy nim został.
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Jeżeli kwoty podobne zawsze wybieram nowy sprzęt,wiem co będę miał,w razie defektu będzie zawsze gwarancja.Ten używany można zawsze sprzedać komuś potrzebującemu na części.
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
Tylko ze ten reduktor prins mimo wieku to inna liga niż Gold GT. Stare i sprawdzone rozwiązanie. Stabilne i wydajne.
-
- Lex user
- Posts: 243
- Joined: 24 Oct 2012, o 02:18
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE
owczar - wielkie dzięki za odpowiedź, właśnie tego szukałem, sam aż tak bardzo nie siedzę w LPG, a sporo ludzi jest zadowolonych z KME, natomiast słyszałem też bardzo dobre opinie o tym reduktorze Prinsa i wydaje mi się, że skoro na tej instalacji tak dobrze wszystko chodziło, to chyba nie chce nic zmieniać, tylko dobrze zregenerować.
Carinus - tak samo myślałem i bardzo podobne podejście mam (gwarancja, nowy sprzęt, etc.)
Wygląda na to, że trzeba będzie obgadać kwestie gwarancji po regeneracji i prins pójdzie do SPA
Carinus - tak samo myślałem i bardzo podobne podejście mam (gwarancja, nowy sprzęt, etc.)
Wygląda na to, że trzeba będzie obgadać kwestie gwarancji po regeneracji i prins pójdzie do SPA

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests