[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa LS
Post Reply
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by owczar »

Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by Yarecki »

owczar wrote:Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.
Dokładnie przecież auto rozpędzone do zadanej prędkości pobiera wielokrotnie mniej paliwa niż rozpędzane na WOT.
Co do S8 to tam w niektórych wersjach silnikowych płyn strasznie słabo "płynie" stąd i problem z odparowanie LPG.
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by LinkPL »

Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...

Pozdro
Link
How far We can go ...
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by Yarecki »

LinkPL wrote:Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...

Pozdro
Link
Chcą GT niech mają GT :biggrin2: , po co to uszczęśliwiać kogoś na siłę.
User avatar
KRYSPIN_lex
Lex user
Posts: 117
Joined: 28 Dec 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by KRYSPIN_lex »

LinkPL wrote:Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Pozdro
Link
Się nikt nie upiera luźne pytanie było ;)
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
Keepmovin
Lex user
Posts: 243
Joined: 24 Oct 2012, o 02:18
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Kraków
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by Keepmovin »

Panowie,

sam mam u siebie Tech 328, reduktor PRINS i wtryskiwacze KEIHIN.

Reduktor Prinsa zaczał już lekko buczeć na niskich obrotach, więc trzeba będzie regenerować membrany i reszte...

Stąd pytanie: jeżeli dostałem ofertę z dobrego zakładu regeneracji w mniej więcej tej samej cenie co nowy KME Gold GT - nie lepiej się przesiąść na nowszy sprzęt ?
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by owczar »

Ten reduktor po regeneracji będzie działał jak nowy. Więc ja bym chyba przy nim został.
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by carinus »

Jeżeli kwoty podobne zawsze wybieram nowy sprzęt,wiem co będę miał,w razie defektu będzie zawsze gwarancja.Ten używany można zawsze sprzedać komuś potrzebującemu na części.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by owczar »

Tylko ze ten reduktor prins mimo wieku to inna liga niż Gold GT. Stare i sprawdzone rozwiązanie. Stabilne i wydajne.
Keepmovin
Lex user
Posts: 243
Joined: 24 Oct 2012, o 02:18
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Kraków
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by Keepmovin »

owczar - wielkie dzięki za odpowiedź, właśnie tego szukałem, sam aż tak bardzo nie siedzę w LPG, a sporo ludzi jest zadowolonych z KME, natomiast słyszałem też bardzo dobre opinie o tym reduktorze Prinsa i wydaje mi się, że skoro na tej instalacji tak dobrze wszystko chodziło, to chyba nie chce nic zmieniać, tylko dobrze zregenerować.

Carinus - tak samo myślałem i bardzo podobne podejście mam (gwarancja, nowy sprzęt, etc.)

Wygląda na to, że trzeba będzie obgadać kwestie gwarancji po regeneracji i prins pójdzie do SPA ;)
Post Reply

Return to “Instalacje Gazowe”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests