owczar wrote:Tak, dokładnie o ten chodzi.
Możesz to sprawdzić nawet po 2h od zgaszenia auta. Jeśli wyciek jest duży, to nawet po 15 minutach może być tam pusto. Dla porównania możesz zdjąć też przewód zaraz po zgaszeniu.
Potem odpal i zgaś po chwili żeby nabić ciśnienie do układu.
Owczar, sprawdziłem tak jak radziłeś. Po 5 minutach od zgaszenia silnika (syczenie już ustało) odpiąłem przewód i nic nie było, pustka, żadnego ciśnienia. Odpaliłem auto jeszcze raz. Tym razem odłączyłem przewód jak jeszcze było słychać to syczenie. Tym razem było jakieś ciśnienie. Psikałem plynem, ale żadnej nieszczelności nie widziałem. Metoda "na nos" udało mi się za to ustalić, że zapach gazu czuć z pierwszego wtrysku (zdjęcie poniżej).
Jeśli dobrze rozumiem, to ciśnienie robocze powinno być tam zawsze, tak?
Czy na tym wtrysku, który zaznaczyłem na zdjęciu, może być wyciek, mimo że nie pokazuje jakoś na teście szczelności płynem do zmywania czy pianką? Czy może on powodować, że wartość LTFT na banku 1 podnosi się na 12.5% na biegu jałowym?
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka