![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Profilaktycznie podjechałem na analizę spalin - żeby mieć pewność, że żaden wtryskiwacz nie leje itp.
Zdziwiły mnie wyniki na biegu jałowym dla LPG i PB- podejrzewam że to taka strategia producenta, bo na obu paliwach lambda jest bardzo wysoka ~1,135. Możliwe, że to kwestia działania EGR.. Tak czy inaczej, diagnosta twierdzi, ze jako punkt odniesienia dla lambdy należy brać wyniki przy wyższych obrotach.
I tak przy 3k rpm wyniki na PB i LPG w zasadzie identyczne. Lambda dla LPG 1.000, a dla PB 1.001.
Poza tym wyniki jak niżej:
CO 0%
CO2 13,82%
HC 2 ppm
O2 0%
Pozostaje jeszcze tylko wystrojenie w OL, ale myślę, że wiele to nie zmieni jeśli chodzi o spalanie. Po prostu, jak się ciśnie, tak pali
![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)