Page 3 of 3
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 21 Jul 2012, o 08:56
by janasek
carinus wrote:W sumie niczym nie ryzykujesz i możesz normalnie jeździc.Za jakiś czas sam zobaczysz czy coś się zmienia na lepsze.
No nie wiem czy niczym nie ryzykujesz, Jeżeli jest spartolona sprężyna i jenda ma inną wartośc siły tumienia, może Cie po prostu wybić na dziurze i polecisz hen hen daleko, więc ja bym był ostrożny.
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 21 Jul 2012, o 21:16
by carinus
janasek wrote:carinus wrote:W sumie niczym nie ryzykujesz i możesz normalnie jeździc.Za jakiś czas sam zobaczysz czy coś się zmienia na lepsze.
No nie wiem czy niczym nie ryzykujesz, Jeżeli jest spartolona sprężyna i jenda ma inną wartośc siły tumienia, może Cie po prostu wybić na dziurze i polecisz hen hen daleko, więc ja bym był ostrożny.
Aż takich kosmicznych różnic w harakrerystyce sprężyny nie będzie,chyba że założymy sprężyny od całkowicie różnych modeli samochodów.Co do wybicia to właśnie po to jest amortyzator żeby wygasił amplitudę wahań zawieszenia.
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 20 Mar 2014, o 23:03
by arrrdian
Mam taki sam problem tylko ze po wymianie samych amortyzatorow. Sprezyny obnizajace H&R. Dodam ze ponad miesiac mialem calkowicie wybity amortyzator i auto stalo krzywo. Teraz po zalozeniu nowych amortyzatorow auto jest delikatnie przechylone. Mozliwe ze sprezyna stracila swoje wlasciwosci?
Posted: 20 Mar 2014, o 23:16
by legato97
Ile jezdzisz? Moze sie nie ulozyly jeszcze. ..
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 21 Mar 2014, o 14:41
by arrrdian
Juz miesiac jak zalozylem nowe amory Blisteina.
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 12 May 2014, o 12:09
by arrrdian
2000Km przejechane i dalej to samo. Jedna strona wyzej druga nizej.
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 12 May 2014, o 12:34
by j0hnDEER
zamień stronami sprężyny i będziesz wiedział czy to ich wina.
To samo przerabiałem w hondzie, w końcu olałem temat i kupiłem gwint. W lexie od razu poszedłem w gwint ISC .Gdzieś na lexclub.com wyczytałem że jeżeli zbytnio ścisnę jedną sprężynę wstępnie to zmieni ona swoje właściwości czyt. długość po rozprężeniu . Podobnie może być tu
Re: [IS 200] Po obniżeniu auto nierówno stoi
Posted: 18 May 2014, o 12:19
by arrrdian
j0hnDEER wrote:zamień stronami sprężyny i będziesz wiedział czy to ich wina.
To samo przerabiałem w hondzie, w końcu olałem temat i kupiłem gwint. W lexie od razu poszedłem w gwint ISC .Gdzieś na lexclub.com wyczytałem że jeżeli zbytnio ścisnę jedną sprężynę wstępnie to zmieni ona swoje właściwości czyt. długość po rozprężeniu . Podobnie może być tu
To jest mysl bo jedna sprezyne 2 razy sciskalem.
W tym tygodniu zabieram sie do pracy i dam znac.