Strona 3 z 3

Re: GS vs LS

: 3 lis 2021, o 12:54
autor: OPM
LS 430 fajny tylko strasznie mały wybór poliftów. GS 430 mk3 jest chyba jeszcze mniej. Gaz widzę, że można spokojnie odpuścić z racji dodatkowych kosztów, chyba że się trafi coś ładnego już z LPG.
Ale zerkam coraz częściej na hybrydę, jednak wybór większy. Czy możecie mi powiedzieć czy oprócz wyglądu coś pozmieniano w liftingu GS mk3? Coś działa lepiej? Bagażnik słyszałem skoczył z 280 do 330 litrów.
Jakie są newralgiczne elementy w hybrydzie? O co pytać sprzedającego jak auto ma ok 200k przebiegu?
Zestawiając GS430 z GS450h, któryś jest wyraźnie droższy w eksploatacji pomijając paliwo oczywiście?
Ile kosztuje w ogóle wymiana/regeneracja baterii w hybrydzie i na ile czasu ma się spokój?

Re: GS vs LS

: 3 lis 2021, o 15:49
autor: Nemo 77
Zadzwoń do firm które się tym zajmują i spytaj o koszt regeneracji.Myślę,że koło 3000-3500.Jak jeździsz po mieście i nie wozisz nie wiadomo czego to weź hybrydę.Częściej w trasy weź 430.Niby silnik trwały itd.,ale prawda jest taka,że jak ze wszystkim-jak ktoś dbał to tak Ty będziesz miał.

Re: GS vs LS

: 11 wrz 2022, o 17:47
autor: AdiCarrion
Odświezę temat jeśli można ;)
Waham się pomiędzy GS MK4 a LS460- 600 H.
Głównie zależy mi na komforcie zawieszenia i wyciszeniu.Wolałbym auto mniejsze, ale podejrzewam,że jednak LS będzie cichszy i "miększy".
Duża rolę gra również do jakość wykończenia-z jednej strony LS segment wyżej, z drugiej GS mk4 to nowsza generacja.
Jechałem LS460 i byłem zachwycony dosłownie wszystkim-z GS kontaktu niestety nie miałem :hobby:

Re: GS vs LS

: 15 gru 2022, o 20:39
autor: retrokid
czy jest różnica pomiędzy GS a LS pod kątem montażu LPG? Chciałbym założyć LPG podobnie jak do is200 w GS bagażnik jest spory a jak wypada w porównaniu tutaj LS?
:bye: