Page 3 of 3

Re: swap Hamulców

Posted: 26 Apr 2017, o 08:02
by Tony_Stark
Szukając odpowiedzi w różnych miejscach i rozmawiając z różnymi tunerami znalazłem kilka ciekawych informacji.
Po pierwsze to faktycznie IS200 ma całkiem dobre heble.
Po drugie da się je dość łatwo poprawić.
O ile nie ma co ruszać tyłu, tak przód można zmodyfikować na ori elementach, bez cudowania z adapterami, zaciskami 4-tłoczkowymi itd... Fabryczny zacisk jest mocny, tylko za blisko osi obrotu koła. Trzeba go po prostu odsunąć nieco dalej. Przy pomocy takich jarzm: http://shopfigs.com/v3/by-vehicle/IS/G1 ... 3?limit=25
Do tego oczywiście potrzebne są nowe, większe tarcze.
Generalnie lubię mocne hample i w obecnym aucie mam założone wszystkie cztery tarcze wentylowane o konkretnych parametrach. Przed modem auto podczas hamowania leciało na mordę, teraz przysiada na 4 łapy... i tak kilka razy pod rząd na autostradzie. Tak, wiem że to nie tor i warunki są trochę inne, ale efekt jest bardzo zadowalający, a co najważniejsze nie ma cudowania na jakichś customowych częściach. Wszystko original.

Posted: 26 Apr 2017, o 08:29
by legato97
Tanie tez one nie sa, a i dochodza koszta sciagniecia z US. Masz jakieś fotki jak to u Ciebie wyglada?

Re: swap Hamulców

Posted: 26 Apr 2017, o 09:18
by Tony_Stark
Tanio nie jest, ale koszt adapterów z gwarancją jakości wychodzi podobnie. BTW, tuning to straszna choroba i bardzo kosztowna...
Zdjęć nie mam. Możesz podejzec jak to wyglada tutaj: http://www.shopfigs.com/v3/index.php?ro ... uct_id=198