
14 litrow w bardzo szybkiej trasie ? Mnie przy 160 łyka 15 benzyny, tak przynajmniej licznik pokazuje

Najlepiej to zmierz sobie, bo skazówka pokazuje chwilowe, które zależy od stylu jazdy w danej chwili ...k0zz wrote:Yarecki... te spalanie jest niemożliwe
14 litrow w bardzo szybkiej trasie ? Mnie przy 160 łyka 15 benzyny, tak przynajmniej licznik pokazujeMoże na tempomacie śmigasz ?
Ja zrobiłem na gazie około 100k km, ale to praktycznie druga instalacja. Pierwsza na MJ i jakimś lichym reduktorze została wymieniona po około 60 tyś. MJ padały jeden za drugim, niestety reduktor też. Oczywiście, że nie jeździ identycznie tak samo, ale dużej różnicy nie ma. Na benie lepiej się wkręca i tyle. Ja rocznie około 30k km ... Jest to różnica dyskusyjna o ile nie psychologiczna ... trzeba trochę pojeździć samochodem, aby tą różnicę odczuć ... a jak nie to 400 metrów nieuczęszczanej drogi i dobry stoper ...k0zz wrote:Odczuwacie na LPG choćby minimalny spadek mocy ?
Ile rocznie robicie km z LPG na pokładzie ?
Jak najbardziej możliwe. Mój sobotni wyjazd GS300 - 460 km w tym 340 km autostradą (grzecznie 150~160 km/h) -> 58 litrów LPG (12,6/100 km).k0zz wrote:Yarecki... te spalanie jest niemożliwe![]()
Nie ma sensu pakować się w zamknięty system jakim jest LR - mało serwisów to później ogarnia.Palio wrote:Dzięki za odpowiedz. Jak na Szczecin firma Dretan ma najlepsze opinie ale tez sie ceni. Wolałbym zeby za cena szła jakość bo nie mam czasu na warsztaty. Z tego względu rozważam tez wycieczkę do Chojny gdzie jest zakład Landi Renzo http://www.autogazchojna.pl <--- tylko co do tego gazownika nie moge znaleźć żadnych opinii na necie :/
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest