Page 2 of 2
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 26 Jan 2015, o 20:50
by klexus
A ciśnienie na pompce jest ok?? nie cofa się paliwo.
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 26 Jan 2015, o 22:10
by lukas78
Jeśli napewno pompkę sprawdzałeś to jeszcze, być może regulator ciśnienia paliwa (to małe ustrojstwo z plastikowym grzybkiem przy listwie) się zawiesza? Chociaż w praktyce to raczej jest mało usterkowe urządzenie i jego uszkodzenie daje nieco inne objawy

.
ps. z objawów które opisujesz to ewidentnie paliwo się cofa z układu - i właśnie w pierwszej kolejności, tak jak pisze klexus pompka paliwa podpada.
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 27 Jan 2015, o 21:29
by rychu23
Jeśli chodzi o ciśnienie paliwa to trzeba jeszcze dokładnie sprawdzić, tylko nie wiem kiedy to zrobię, ale napewno wykonam

. Jak sprawdzę dam znać.
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 28 Jan 2015, o 23:56
by lukas78
rychu23 wrote: Jeszcze jest motyw, że gdy jest temperatura powyżej 0 jest gorzej, a gdy jest mróz znacznie lepiej i problem nie występuje.
Można wziąć jeszcze pod "lupę" czujnik położenia wału, który w zależności od temperatury zaczyna świrować.
ps. ja ostatnio również rano i po dłuższym (kilka godzin) postoju mam problem z uruchomieniem auta (4-5 sekund kręcenia) - dzisiaj wymieniłem pompę paliwa i jutro rano będzie próba.
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 29 Jan 2015, o 10:46
by owczar
A czy ktoś z tym problemem ma LPG?
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 29 Jan 2015, o 15:52
by lukas78
owczar wrote:A czy ktoś z tym problemem ma LPG?
Kolega rychu23 nie ma lpg - ja natomiast mam i dzisiaj sprawdzę szczelność wtrysków lpg, bo wymiana pompy nic nie pomogła...
ps. wiem, że powinienem zacząć od szczelności wtrysków lpg

Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 4 Feb 2015, o 21:11
by rychu23
W tym momencie sprawdziłem ciśnienie paliwa przez kompa tak jak w manaualu i wyszło 3,3-3,4 bar i zgodnie z manualem
http://lexus.solar3.eu/ jest idealnie, ale dopiero w sobotę sprawdzę jakie ma ciśnienie po nocy (komputer kolegi) i jeszcze jedno przed sprawdzeniem założyłem dwa dni wcześnie zaworek zwrotny oraz jeden koreczek w pompce paliwa który został podczas wymiany filtra w pudełku, o tej pory było lepiej tylko też temperatura poniżej 0 ,a wtedy jak mówiłem jest dobrze, więc czekam na odwilż.
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 4 Feb 2015, o 23:31
by lukas78
W moim przypadku okazało się, że wysłużony reduktor SGI zaczął puszczać gaz do podciśnienia i po dłuższym postoju, nagromadzony w kolektorze gaz utrudniał rozruch.
ps. nowy reduktor już został zakupiony i w weekend zamierzam go zamontować.
Re: Jak zimny dość dugo kręci
Posted: 25 Mar 2015, o 21:43
by rychu23
Po dłuższym czasie i ociepleniu się klimatu stwierdziłem, że jest nieco lepiej z odpalaniem. więc na razie dam sobie spokój. Dzięki za wsparcie.