LPGK –
Z tego wynika, że średnia na PB wyszłaby jakieś 10-11L PB co zależy od warunków w jakich użytkujesz auto - co w moim mniemaniu Jeśli jest sporo miasta przy 3.0 jest mało prawdopodobne.
- pisałem że miasto to ok 35% - mojej jazdy - czy to zły wynik nie wiem wydaje mi się ze nie najgorszy nie jestem zbytnio napalony na ściganie się na każdych światłach.
Is 200
Pokaż jak masz zrobione nawierty kolektora. Sądząc po zdjęciach to pewnie jak podeszło wiertło....
Powiedz, żeby dołożyli drugi filtr fazy lotnej na 1 bank bo na razie masz tylko na drugim.
Przewód zasilający fazą lotną biegnie nad rozrządem nie masz tam osłony? Przecież zaraz ucierpi pasek albo przewód albo jedno i drugie a wtedy gaśnica nie da rady....
Co do długości węży od wtrysku do wkrętki to z mojego doświadczenia wiem, że to standard w BRC ale o dziwo jakoś te auta jadą. Reduktor genius max jak nowy to daje radę ale jak już trochę popracuje to tych 200 chabetek nie nakarmi. Choć w twoim przypadku podejrzewam że nie jeździ to za rewelacyjnie - przy kick down-ie nie przerzuca na benzynę albo nie brakuje mocy? Butla jak zamontowana w bagażniku? Zaworem w którym kierunku? Zawór powinien być przy zderzaku a nie jak to twierdzą fachoffcy od strony kabiny. (mowa o zbiorniku
Nawierty mam zrobione prostopadle bardzo blisko końca kolektora ssącego , za to na kolektor był zdjęty do wiercenia,
Reduktor mam żle zamontowany zgłosiłem już ten problem, bo opiera się o obudowę chłodnicy - ma być to zmienione) i 3-nik jest jakby zamontowany odwrotnie (czy to źle) – proszę opinie,
Osłonę zdoiłem na czas odszukanie wycieku oleju – normalnie jest i nie ma z tym żadnego problemu.
W sprawie wężyków to wiem ze im krótsze tym lepsze ale jak w tym silniku zamontować je lepiej? – Proszę o podpowiedź.
Is 200 na ile km wystarcza ten reduktor? Proszę o podpowiedz i co można z tym zrobić ( oprócz wymiany)
Na kick down – radzi sobie bez problemu ale na ręcznej zmianie biegów i ostrym bucie potrafi wrócić na PB ale gazownik jak mu to zgłosiłem to powiedział ze to wystarczy zmienić w ustawieniach LPG,
Butle mam w kole ale umieszczoną do kierunku jazdy nie wiem czy to dobrze? – proszę o opnie.
KRISPIN –
W tym przypadku stwierdzenie że instalacja została wrzucona pod maskę niestety jest bardzo trafne. I nie chodzi mi o to że kogoś wyśmiewam czy czyjeś auto ale gdyby mi tak założono instalacje LPG to bym za nią po protu nie zapłacił do czasu unormowania druciarstwa pod maską lub zmienił montażystę.
Co do spalania to auto tej masy i z takim silnikiem palące 16 litrów przy niedelikatnym traktowaniu jest doskonałym przykładem aby przyjrzeć się temu bliżej bo albo dodatkowo spala Pb w pewnych zakresach obrotów albo pięknie spala zawory bo ma za ubogo. Gdybyś takie wartości osiągał przy delikatnej jeździe w mieście to się zgodzę ale przy butowaniu to proponował bym to sprawdzić zanim będzie za późno i kosztownie.
W przypadku pierwszej wypowiedzi nie do końca rozumie o co chodzi? –mi się wstępnie wydaje ze nie jest to źle zamontowane, ale ze nie jestem specem to proszę o opinie,
Co do spalania PB zrobię jak będzie ciepło test na odcinku 3000-5000km z odciętą Pompą paliwa tak robiłem w innym aucie i zobaczy czy pobiera PB podczas jazdy na LPG.
KONIK 80- Do autora: kaloryczność LPG jest mniejsza niż PB ale podaje się go więcej aby to zrównoważyć - dlatego LPG samochód spala więcej niż PB - różnice w mocy powinny dla kierowcy być nieodczuwalne.
- masz racie, ale jak ktoś jeździ na LPG zawsze kilka tyś. Km i braknie mu LPG i przełączy na PB to nie znam takiego auta ( a wieloma jeździłem) ze nie ma różnicy w porównaniu do LPG.